Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Etienne morgen 10 maanden!!! WAAAAAAAAVE:D

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Mijn volgende onderzoeken zijn 11 januari.. en dan nog een week of 3 tot de uitslag daarvan.
    Moet donderdag naar de bedrijfsarts van het CWI, jak!!

We zijn beide wel weer positiever gelukkig. :)

Hoest met jou/jullie?

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Anderhalve week geleden was ze 78 cm.
    Da's niet heel groot voor haar leeftijd toch?

4. mammamia

Wel boven het gemiddelde. Etienne was vorige keer 76,5 cm. en dat was al 'groot' voor zijn leeftijd:D

Hier alles redelijk zijn gangetje...

Ook ff een slechte week gehad. Medicijnen afbouwen ging toch niet zo goed als ik dacht, dus had weer ff een dip week. en op mijn werk gaat het ook ff niet zo lekker, omdat ik het niet zo goed aan kan vanwege een nieuwe collega die ik moet inwerken en het niet lekker in mijn vel zitten... hoop dat het snel weer wat beter gaat!

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Snuiven is zeg maar echt mijn ding..

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hè bah.. kan je het wel aangeven op je werk?
    Dan kan iemand anders hem/haar beter inwerken!

Medicatie afbouwen is altijd heftig.. stapje voor stapje!

7. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ah man.. moet ik die muts echt op?!?

8. mammamia

Jah, heb het uiteindelijk wel aangegeven op mijn werk.
    Ben deze week ook ziek thuis geweest en heb dinsdag een gesprek met mijn manager. Ga ook zeker aangeven dat ze misschien maar een ander moeten zoeken die haar kan inwerken, want ik trek het niet, hoe aardig die meid ook is... maar het probleem is dat er een andere collega overspannen thuis zit en het nou eenmaal ff niet anders kan, dus kijken wat we alsnog kunnen veranderen...

en idd stapje voor stapje met de medicijnen, maar soms wil ik te snel hahaha...

9. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenavond allemaal.

Mir555 wel leuk dat je kleine meid zo lekker spontaan is. Een beetje in haar taal uit leggen dat ze niet iedereen zo maar kan knuffelen. Maar haal het spontane er niet van af hihih.

Mamamia ook alles goed?

Lilalief leuke foto.s van Lila hih dat optrekken dat hebben ze snel ineens door hihh. En fijn dat jullie samen iets nader tot elkaar zijn gekomen.

Hier alles oke.

Lekker wat aan het hyven maar dan me cafe spelletje beetje verslaafd hihih. Maar wel erg leuk.

Fijne avond verder.;)

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Jaaaa ik zag 't Pnir, hoe kom jij zo snel vooruit in dat spel???

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik koop cafe muntjes. ;) ook ik mag me zelf wel eens verwennen toch hihi. Me gerechtjes snel laten groeien.;) Kok aannemen hiih dat soort dingen. Maar o wat een verslaving. En ja had je ook gezien met dat spel. Als je het vaak speelt kunnen we gerechten uitwisselen hihi hebben we genoeg voorraad samen Arun doet ook mee en die spek ik vaak en speel ook nog op zijn naam s avonds dan meestal. Overdag krijg ik er niet zo veel de kans voor. Maar dat snapje wel hihih Karishma. Natuurlijk die laat me echt niet even vijf min alleen achter de laptop dan wil ze er bij en zegt bummbaa Bumba betekend dat kijken op youtube haha.

12. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Is er vanaf gisteren heleaal niemand geweest?
    Ben ik terug, is iedereen op vakantie.. :D

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha sem is denk nu 71 cm ofzo dus vind haar wel lang hoor haha:D

Ik ga vanavond bijlezen moet nu werken doei doei

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nelta, ik verwacht eind van de week ongi te worden, zo niet, zondag test!

en drinken...1 beker van 250cc roosvicee oid maak ik sochtends maar gaat niet elke dag op

woordjes: hier hoor ik ook steeds meer dingen, papa, mama, bah, hap. En klets voor de rest onverstaanbaar

lila, welkom terug! welk park ben je ook al weer geweest? en ook al gaan staan! is wel vlug achter elkaar, maar daniel ging in 1week, zelf zitten, staan en nog iets, waren 3 dingen kort op elkaar.
    kon ze niet bij het vuur komen? leuke foto's!

hier...bagger...gister heel de dag lopen tollen...nu gaat het weer enigzins na een nacht van 10u. alleen mn humeur is echt nog om op te schieten:( vandaag toch maar proberen me in te houden want wim is jarig, niet erg gezellig dan voor hem. Gelukkig komt er niet veel visite omdat we te ver liggen, heb daar nu echt even geen behoefte aan!

oja, zijn straks in belgie tot sowiso maandag en dan heb ik geen internet en dinsdag trouwerij van mn zus dus dan ben k er ook niet!

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waaaah! kijk net op bankrekening, hebben we nog 83euro reiskostenvergoeding gehad!!!! waar ik dus helemaal niks vanaf wist omdat het nooit besproken was:)

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Lekker en gefeliciteerd met de verjaardag van je man.

Wat is er dat je je zo deprievoelt? En veel plezier alvast met de trouwerij.

Hier gaat het goed zo even naar me moeder die een longinfectie heeft. Gelijk even me brommertje afleveren die een platte achterband heeft dan kan me stiefpa hem even maken. Al weer die band is steeds stuk krijg er een gek hoofd van hihh. Daarna boodschappen en dan naar mijn oma. Waarschijnlijk.

Karsihma ligt net op bed en tuurlijk weer uitgebreid brullen;)

Tot vanaaf en doeii. En een fijne dag allemaal.

17. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    zwanger volgens wim, maar ik denk zelf van niet:( heb telkens stekne in mn onderbuik dus verwacht dat k gewoon ongi word komende week:(

beterschap met je ma! maklijk hoor, zo'n stiefpa die banden plakt:D

18. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik heb het verkeerd onthouden!

Lila is 72 cm :)

vanmorgen even cb boekje gechecked..

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dank :) we zaten in het Meerdal!

Ze kon gelukkig niet bij het vuur komen nee, de schouw was te diep.
    Maar de tv werd wel uitvoerig betast!

20. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    moet trouwens nog wat vertellen.
    in de hut heb je lessenaar waar alle knoppen ed opzitten en die heeft gewoon een vlakke zijkant, net zoiets als zijkant van een kast zeg maar, en dan superglad!
    Daniel pakt met zn handjes de bovenkant vast en klimt zo met zn voetjes 40cm omhoog! Wij zaten echt zo: :$
    helaas geen fototoestel in de buurt:(

Deel Deze Pagina