Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Halfbloedje... eh... 1/4 nederlands, 1/4 chinees (vriendin) en 1/2 turks (man van vriendin) Mooi resultaat. hihi.

@ Hier ligt die kleine weer in bed. Vermoed idd nu tandjes. Kwijlt hier raak voor een knaak... hihi

@ Eetschema, oh, die ligt hier ook compleet op zijn gat. Vermoedelijk dat Etienne meer eten nodig heeft omdat hij aan het groeien is? niet alleen in lengte groeien ze maar ook van binnen he? Dat groeien is maar niet leuk... zucht.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha zo'n muts hebben wij ook met zo'n dot op z'n hoofd:p. Mensen vinden dat zo schattig.

Leuke foto meid:D!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    HIhi, vrolijkerd:D. Die bijtring heb ik ooooooowk. Naja ik niet Dinand hihi:p.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Woooow, wat veel haartjes zeg:D. Met recht een wondertje dus! Mooi kindje!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    afkolven!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga de kleine man ophalen bij schoonouders! Tot strakjes allemaal!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, doet ze al... is niet genoeg blijkbaar. zucht.

@ Ninja! Ahhhh Sem, SO CUTE!!!

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @ladytijger: tja, echt eng vind ik het zelf niet dat daniel zo klimt, wel lastig. Vanochtend wilde hij op de radio klimmen, dat word dus toch nog een stereokastje met deurtjes kopen
    en leuke foto's van bram

@nelta: ik ga as zondag testen als ongi wegblijft, k hoop op een mooi sinterklaaskado!

@karishma een tand!

@supermum: foto van de klimpartij komt er nog aan! vanmiddag is het gelukt om er foto's van te maken!

@bellie nog gefeliciteerd met tonnie
    ennuh...degene die schreef over die andere baby...ook:D

@mir, ik heb er echt geen last van hoor als je hier dingen neerzet over de oudste, maar ik weet niet wat ik voor tips kan geven/hoe te reageren en daarom reageer ik meestal niet! maar veel sterkte ermee!

@mamamia, wat ik me net bedacht (na tig berichtjes verder:p) daniel word laatste tijd ook vaak snachts wakker en dan de rest van de nacht onrustig. Nu heb ik hem vorige week een paar keer van van 5/6 tot half8 ong laten slapen, dan eruit, spelen tot hij moe is en weer naar bed en dan ging het wel goed. Dus misschien idee om etienne er ook even uit te halen? ennuh...fles word hier dan ook snel gegeven hoor;)

@tekening: word leuk!

@stijn ook weer een tand!

@maribel kan staan!

@tandjes: daniel heeft er 5 en ze staan alle 5 scheef!

@ylva pseudokroep:(

@leuke foto sem!

@donder ook mooie foto'!

@hier: ff in NL, zo weer in belgie, moeten morgenavond in antwerpen laden. Morgen ook bruiloft van mn zus:) moeten alleen al om half7 hier wegrijden om nog op tijd alles klaar te hebben (heb je als je mooi wilt zijn:D)
    Daniel word met de dag ondeugender.
    Wim zaterdag jarig geweest,al 21jaar nu:D, wezen chinezen met zwager(tje) die hier weekend is (tot morgen)
    en met mij...voel me nog steeds lekker slap en moe, niet meer echt heel duizelig, ook niet misselijk (alleen als ik eraan denk) en eten...sommige dingen zijn echt jakkiebah! zoals de heerlijke krentebol van gisterochtend, de beker anijsmelk, stukje rauwe wortel en ook nog niet ongi dus er is nog hoop;) heb alleen een stijve nek aan 1 kant, echt vervelend:(

9. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,
    Zo vandaag weer lekker gewerkt. Daarna nog ff een nieuwe muts en sjaal gehaald. En toen weer verder op de fiets in de sneeuw, maar echt glad was nog niet. Net gegeten; ik vind het echt leuk dat Stijn nu redelijk vaak met ons mee kan eten. Hij lust echt alles volgens mij en eet echt veel. Zit er eigenlijk een max aan wat ze aan avondeten mogen. Wat ik denk dat Stijn zo 250-300 gram weg eet en dan zou het liefst nog meer willen.
    Straks naar mn nicht om onze haren te laten knippen. Is wel weer hard nodig.
    Hebben jullie ook nu het weer echt winter wordt, dat je terugdenkt aan vorig jaar; dat ik bv niet meer op die fiets naar mn werk durfde met mn buikie en of dat ik bang was dat er super veel file zou zijn als we naar het ziekenhuis zouden moeten en nog veel meer. Krijg er een beetje heimwee naar.

Guppekop, ik hoop dat Sinterklaas een mooi cadeautje voor je heeft. Je bent toch wel lief geweest dit jaar? ;)
    Leuk morgen die bruiloft, je kan wel gave foto’s zo maken met de sneeuw. Ben benieuwd wat het volgende week voor weer is. Half 7 is wel erg vroeg zeg. Wij moeten volgende week om 10 uur in Dordt zijn, dus half 10 weg of zo.

Donder, lieve spam van Ylva. En wat een verhaal van je vriendin. Na zo lang toch spontaan zwanger worden. En wat betreft borstonsteking, goed laten drinken en de kleine zo aanleggen dat het kinnetje de harde plek masseert of anders zelf masseren tijdens het drinken of kolven. Als de kleine niet meer wil drinken, goed leegkolven.
    Stijn zit trouwens nog steeds in de mc. Beentjes een klein beetje er over heen.

Ninja, wat een schattig klein eskimootje. Hier ook vanmorgen helemaal dik ingepakt.

10. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Heeft iemand nog een rolletje behang liggen?
    We hebben hier alleen stucwerk en ik wil er één achter plakken.. ;)

Volgens mij een sprongetje hier, ze kan sinds een week optrekken en staan, babbelt een stuk meer..
    Steeds één rode wang en met d'r tong zo dubbel, dus ook een tand onderweg en méga rode billetjes.

Arm ding.. en arme mama want ze zit geen moment stil.

Zitten? nee.
    Spelen? nee.
    Slapen? nee.
    Knuffelen? nee.
    Liggen? nee.

*zucht*

11. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    lilalief
    is idd erg vervelend tandjes, en dat ze zo veel willen dat ze er frustie van worden.

Schrok me net hier zeg meneer vond het nodig uit de kinderstoel te klimmen en boven op tafel te gaan zitten. Tjee het gaat wel erg hard hier hoor

guppenkop wanneer had je ongie moeten worden dan??

Hier nog stees misselijk zal idd wel griep zijn manlief is weer op pad met z'n trekkers en strooiwagens enz enz dus ik moetst wel eten koken nou uhm heb zelf geen hap gehad brrr

kids liggen hier heerlijk op bed dus heeft mama lekker tijd voor zich zelf want mijn manlief is nog lange niet thuis hahahahahha

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #4372 1Dondersteen, 29 nov 2010
    Laatst bewerkt: 29 nov 2010
    Navond!

@ Mirr, nee! UIt de kinderstoel klimmen!? Da's schrikken.:$ Hopelijk niets gebeurd?

@ Lilalief, Lila die tandjes krijgt. Ai, succes er mee!

@ Nelta, jij ook bedankt voor de tips ivm borstvoeding. Groeit Stijn nog niet over de mc heen? (ik ben erg blij met de mc axiss, ik was de mc echt zat)

Terug gelezen maar van alles vergeten... Ben nog een beetje groggy. Ik was op de bank inslaap gevallen onder het boxkleed. hihi. Was blijkbaar ff nodig.
    Meisje heeft in bed gespuugd. Maar volgens mij omdat ze over de piep was. Verder niet, kan ik met trots zeggen. (ze heeft nu een schattig barbapapa broekje aan. hihi)

En dit was vanmorgen. Poes... vasthouden? EH... hoe?!?;)
    Ze is me toch op haar hoofd gevallen uit staan... echt zielig.

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gup, dit jaar wordt jouw sint cadeautje een posi test! Ik duim mijn duimen al helemaal blauw hier! Slap en moe zijn een goed teken, maar het allerbelangrijkste is: Nog geen ongi te bekennen. Geen bloed geeft moed! *duim duim duim duim duim*

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Gup, ik duim ook voor je!!!

@ Mirr trouwens, je hebt een nieuwe banner! Die van jou liep toch achter? hihi.

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, jij morgen een echo. Oh man oh man, spannend! Trouwens alweer 9 weken (zeker) zwanger. Hoe voel je je?

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Grrrrrrr ik wordt me hier toch een partij pisslink op me onderburen. Ze hebben 3 kinderen: 7,4 en 2. Die jongste die loop echt al wekenlang te janken. Overdag, 's avonds maar ook 's nachts en 's morgens vroeg. Ik word er gillendgek van. Nu wonen wij in een maisonnette woning, dus we hebben een boven en beneden (zoals een gewoon huis, alleen hebben we geen zolder), en zelfs als ik boven in bed lig, word ik wakker van het gejank van dat kind. Kind kan er opzich vrij weinig aan doen, maar men, ik sta onderhand te koken van woede. Je laat een kind toch geen 45 minuten aan 1 stuk door janken! En ze is nu echt over der toeren. Naar beneden lopen heeft geen zin, ze verstaan geen woord nederlands! Tijd om de woningbouw weer eens te bellen!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, oh man. Getver de getver. Sterkte met dat gedoe met je onderburen.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou ben uiterlijk 8 weken en 5 dagen hihi (2 weken terug was ik 6 weken en 5 dagen, dus ik kan alleen nog maar vooruit gezet worden) Mja, morgen zullen we het weten.

Ja vandaag toch wel weer last van misselijkheid en pijnlijke borsten, mja de misselijkheid is met name 's avonds, dus mag er eigenlijk niet over klagen! Bij Dinand was het 24/7 tot 11/12 weken! Nu alleen vlagen en 1 keer echt over me nek gegaan, dus het valt echt nog mee! Ach, gaat ook wel weer over. Ben toch wel nieuwsgierig naar morgen hoor! Wil nu mijn uitgerekende datum wel eens weten. Zal ergens tussen de 3 en 7 juli liggen!

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zo hier is het ook stil de kinderen liggen heerlijk op bed vaders op de bank onder een denken en ik zit achter mijn plekkie juist de laptop. Hihih

Nelta inderdaad iets van weemoed van vorig jaar met zwanger zijn en die sneeuw toen. ( Ben blij dat ik nu niet zwanger ben hiih) Sorry belliebel jij wel hihh.

Mir lekker even tijd voor je zelf lekker. En leuk man strooien lijkt me speciaal om te doen.

Gub ik duim met je mee. En veel plezier morgen op de bruiloft.

Lilalief ik heb wel een rolletje behang. Gratis af te halen. En o je ook al schralen billen. Hier nog een. En zelfs een puistje bij haar anus raar om te vertellen kijk het een paar dagen aan is het van de week nog niet dan even met haar naar de ha Karishma dan en ook rodepukkeltjes en haar tandjes ook. Sterkte en knuf voor Lila en voor jou ook erg lastig als ze niks willen. Pfff

Donder ach arme meid hard gevallen, En weer gespugt pff en lekker dat je even op de bank gelegen hebt( Ik ook toevallig.) Heb vriendlief wat belooft in ruil( Andersook wel dan waarschijnlijk hihih)

Als ik iemand vergeten ben sorry....

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Maar lastig is het wel pfff.

Stekte daarmee en spannend morgen ukkie weer zien. In juli uitgerekend ben toevallig ook van juli dat is dan waarschijnlijk een kreeftje dat je kindje word dat zijn gevoelige mensen en dat klopt;)

Deel Deze Pagina