Komt goed hoor pnir! Ik moet mezelf ook rustig houden, dat weet ik heel goed. Alleen soms wel lastig, zeker met een kleintje. Maargoed, ik pak me rust wanneer ik kan en ga dan lekker bankhangen. Jullie houden me wel een beetje in de gaten he hihi!
He bah, wat vervelend... sterkte ermee! Wel fijn dat hij zijn fles bijna leeg had, goed blijven drinken is belangrijk! Sterkte...
Net niet, toen stond ik onder de douche haha. en nu iets warms aangetrokken, maar het wordt steeds kouder jah
De vorige keer heeft het best lang geduurd, toen moest hij ook electroschocks enzo. Er ging ook een keer iets mis met de medicijnen die hij kreeg en toen waren bijna al zijn lichaamsfuncties uitgevallen (toen was het ff kantje boord). Bij die electroschocks is hij trouwens ook een gedeelte van zijn geheugen kwijtgeraakt. Dingen die in het verleden zijn gebeurd, zoals de bruiloft van mijn broer en schoonzus 6 jaar geleden, dat soort dingen weet hij allemaal niet meer, lijkt me wel heftig!
Lekker, een dagje voor jezelf! Succes met je funct. gesprek en sterkte bij de dokter! Ik moet straks ook naar de dokter, heb al een tijdje last van een bot in mijn voet, als ik erop druk doet het heel erg pijn, zo ook op een plek boven mijn middenrif, heel vervelend. Ben benieuwd wat ze zegt...!
Ah ik zit tegen mezelf te lullen hihi... Moet vandaag weer ongi worden, de krampjes beginnen al wat te komen, maar heb er nooit zo heel veel last van gelukkig... Ik wil trouwens een spiraal, zal het vandaag eens met de dokter bespreken, nu ik er toch ben en jeeeeeej, we hebben een nieuwe tafel en stoelen besteld bij de Leenbakker, voor maar 299 euries. Mijn schoonvader en man zijn hem nu in elkaar aan het zetten en hij is mooooooooi, ben helemaal blij. De vorige tafel en stoelen was ik zo zat, die hebben we al bijna 6 jaar pffffff... Zoontjelief slaapt nu al 1,5 uur, heerlijk! Gisteren een druk dagje gehad op het kdv, hij heeft et er steeds beter naar zijn zin, erg fijn!
Whaha we lopen wel lekker met zijn alle de dokter plat he. Maargoed, beter een keer teveel dan te weinig denk ik dan maar. Nou dat heb ik dus precies het zelfde met mijn pols. Nu zit ik te denken, ik heb ooit een scheurtje opgelopen in mijn pols, misschien dat zich dat nu uit, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
Oeeeh straks foto spammen als het staat he. Bleh moet over een 15 minuten naar me werk toe, geen zin! En fijn dat etienne het steeds beter naar zijn zin heeft bij het KDV.
wat is het weer een heerlijk weertje vandaag heerlijk zonnetje ga zo maar even wandelen met de kids Wesley wil toch niet slapen z'n zus wel dus maar even wachten tot die wakker is. Loopt me er ook een beetje doorheen vandaag belde mijn moeder op om wat te vertellen jah zegd ze dat heb je net ook al gezegd ik zo huh heb ik dan al gebeld jah zei ze nou ik snap er maar weinig meer van hoor soms ga even was opvouwen weet zeker dat ik dat nog niet heb gedaan