Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Tijdens die incubatietijd is het sowieso besmettelijk. Heb gegoogled, maar zie verschillende dingen staan.
    Ga het zo wel ff aan de artsen hier vragen.

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

Wat een wondere, witte wereld....
    Hoe mooi het ook is, het is wel lastig!!!

Zou vanmiddag op kraamvisite gaan, maar durf het niet aan met de auto naar Den-Haag....Als het nou om de hoek was....Ben zo voorzichtig geworden sinds ik Aidan heb....Als mij iets overkomt, so be it...maar mijn kind!!!....Blehhhh, ben echt een doetje geworden!....hahahaha

Dus dat wordt afbellen....

Dus lekker niks doen vandaag (mmm, gisteren ook al niet....wordt nog eens lui)....Heb een beetje een dipje....Er komt niks uit mijn handen....Zit nu nog in mijn pyjama, geen zin om ook maar iets te doen...En ik ben zo moe!!!...En ook nog eens ongie, dus het zit ook niet mee...

Heb alleen de was bijgewerkt, rest komt morgen wel weer....

En jullie??? Ook lekker warm binnen bij de verwarming kijkend naar de sneeuw die naar beneden dwarrelt??? Aidan vindt het trouwens maar raar, hij zit de hele tijd uit het raam te kijken en mij dan vragend aan te kijken.....Arm ding, hij snapt er niks van!

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Nelta:
    Hmmm, waterpokken....Vervelend zeg!....De blaasjes zijn besmettelijk (zover ik weet)....

@ Pnirmal:
    Jeetje, die Karishma gaat snel!!!....Wow!

@ Guppekop:
    Hmmm, nega-test...Balen zeg...Nou hopelijk heeft de Sint alsnog een cadeautje voor je in petto!!!

@ Troeltje:
    Hmmm, balen dat er niks gevonden is (of juist blij....snap wat ik bedoel neem ik aan!)....En balen dat het onderzoek je nu nog ongemakken geeft....Hopelijk kunnen ze alsnog iets voor je betekenen!!!

@ Mammamia:
    Pfff, ook alweer zo vroeg op....Vind dat altijd zo'n ellende, zeker met deze kou en dat het zo donker is....In de zomer vind ik het nooit zo erg....Werk ze!

@ Boni:
    Kan me voorstellen dat je moeder lekker thuis blijft....Als je de weg niet perse op hoeft...Lekker thuis blijven!...En heb jij idd tijd gehad om terug te lezen....

@ Jodela:
    Kan me voorstellen dat je moe bent....Een huishouden + verzorging van 3 kids in je eentje...Dat is een fulltime baan.....En dan nog je studie erbij!!! Dikke duim voor jou! En het is bijna vrijdag....dan kan je je man weer knuffelen...!!!

@ Plannen voor vandaag:
    Allemaal lekker thuis hangen?

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    @ Knor, knuf! lief zijn voor jezelf vandaag.. ;)
    De klusjes komen een andere dag wel weer!

Heb net schoentjes gekocht voor Lila, want die is écht van plan te gaan lopen.. ze is zo snel ineens!
    In het begin ook wel maar daarna ging ze met de rest mee qua ontwikkeling.
    Ze vind geloof ik dat ze wel weer een sprong vooruit mag maken.. ;)

Ik had het van de week al eens gezegd maar nog maar een keer; ik doe voor de laatste keer mee met baby van de maand, willen jullie op Lila stemmen?
    En mijn buik staat tussen de buiken van de maand, hihi!
    Laatste keer en dan stop ik ermee!

(volgens mij hadden we beter om en om mee kunnen doen en dan allemaal op één stemmen!)

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Nee, blaasjes zijn besmettelijk! Maar goed waterpokken is geen ziekte die geweerd moet worden op het KDV volgens de GGD dus mag Stijn gewoon komen!

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ach Pnir, ik snap het wel van Arun, hij wil zijn eigen plekje en niet zijn kruip grage zusje om zich heen ;) Komt wel weer goed!

Lila, hahahhaha buik van de maand! En wist je trouwens (ik moet het ff zeggen van mezelf hoor, sorry) dat het voor baby's het beste is om op blote voetjes te lopen zodat hun voetjes niet in een bepaalde stand gaan staan. Schoentjes zijn pas goed als ze 6 weken goed zelfstandig en los kunnen lopen!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Knor, snap wat je bedoeld hoor! Ik hoopte ergens ook wel dat er iets uit kwam, al ben ik wel blij dat er niks ergs uit kwam.
    Nu het uitstrijkje en wat ze willen afwachten :(

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ben maar opgehouden met bijlezen, werd gestoord door 2 luiers verschonen, meespelen met de kinderen, huilende jongste, drinken klaarmaken, koekje pakken, zelf koffie, Mirthe voeden, naar bed brengen, boterham met Jasmijn, naar bed brengen, hond uitlaten .... en ga zo maar door.

Druk druk druk dus..

9. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    sorry maar even wat kwijt ben wit heet namelijk

grrr vorige week dond had Elise ook al zo vies gedaan ligt in een trappelzak in bed hoe ze die uit krijgt geen idee is er een met lange mouwen en de rits zit dicht!!!! kwam ik vorige week boven hele bed alles hele vloer en madam zat zelf onder haar poep gatver damme wat goor alles schoon moeten maken haar onder de doche zat gewoon onder de nagels bah bah bah.

waar wat is er nu het geval kom ik net boven is er weer het zelfde gebeurd snap er weinig meer van behalve dat ik er van aan het kotsen kom

ze maakt dus niet de rits los maar komt er dus wel uit ik snap best dat poep in de broek vies is dat ze het niet lekker vind om in te slapen maar dit nooit weer en ik ga trouwens elke keer wel kijken boven is dus ook niet dat ze al heel lang een poepbroek kan hebben voor alle duidelijkheid

zo einde ego bericht

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mir, misschien dat je haar slaapzak andersom kan doen, dus met de rits van achter. Wie weet verhelp je het probleem dan wel!!

11. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    dat heb ik ook al gedaan helpt dus ook niet ze maakt namelijk de rits niet los maar op een of andere manier komt ze er dus wel uit

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    ??? Ze maakt de rits niet los, maar komt er wel uit???....

Hmmmm, dat wordt later een illusionist.....

Maar wel vervelend zeg!!!....

13. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    idd is het erg lastig ze komt er dus bovenaan uit wat ik dus ook al smaller heb gemaakt dan klopt het idd dat ze hypermobile is hahaha ga der maar gauw opgeven voor turnen hahahahahhah

14. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    @Mir, jee wat raar! Ze komt dus zelf uit die slaapzak en gaat dan gezellig alles onder poep smeren.... oeps! Tja das een lastige!
    Geen idee wat je het beste kunt doen eigenlijk, ja slaapzak kleiner maken maar dat heb je al gedaan dus...

15. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    is overstappen loslopen? want dan loopt daniel ook los, die stapt ook over en vanmiddag 2 stappen los naar mij toe

troel vervelend dat je waarschijnlijk weer een operatie moet:(

sneeuw...hier ook al heel de dag met gevolg dat we niet konden/mochten laden:(. Maar daniel heeft lekker even in de sneeuw gespeeld vanochtend en huilen toen we naar binnen gingen, hij wilde nog niet! maar heb weer een paar leuke foto's van em

waterpokken..vocht is nog wel besmettelijk. En grote kans dat het later nog terugkomt omdat hij nog baby is

knor, als je ongi over is voel je je zelf weer fit en kan je het huishouden weer doen hoor!

troel, niet om je aan te vallen hoor, maar moet daniel dan ook zonder schoentjes buiten lopen? hij is er verzot op om buiten te spelen maar met alleen sokjes is dat nu echt te koud!

ajakkie mir! klinkt niet erg smakelijk! zit dr slaapzak dan niet te slop bovenaan dat ze er zo uit kan? ow die had je al smaller gemaakt lees ik...

@hier... nog niet ongi, volgens gemiddelde cyclus moet ik het morgen worden maar ik wil niet:)

16. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo dat was een behoorlijke lange dag op mn werk. Ben nu aardig gaar. Ging pas om half 7 weg, we hadden overleg over het elektronisch patiënten dossier en nu blijkt dat de artsen (nou ja waarschijnlijk 1 in het bijzonder) zonder overleg van alles hebben gewijzigd.
    Toen nog door de sneeuw gefietst. Was redelijk te doen met gladheid, maar die koude wind brr. En onderweg was nog een ongeluk gebeurd, het leek vrij ernstig want het hele kruispunt was afgezet. (is een heel druk kruispunt), maar er lag een fiets helemaal in de prak en een auto stond er bij.
    Gelukkig had manlief gekookt en die doet nu ook lekker Stijn in bad. Zo nog ff voeden en dan gelijk naar zn bedje. Het zijn idd de waterpokken die hij heeft. Het komen steeds meer blaasjes, maar gelukkig is hij even vrolijk als altijd. Weten jullie trouwens hoelang de waterpokken aan kunnen houden??

Mir, kleine houdini heb je ;)

Knor, ik ben ook geen held met de auto in de sneeuw. Moet morgen naar het kdv, want daar komt sinterklaas. Hier in de wijk strooien ze ook niet.

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedenavond

Hier weer druk dagje school gehad, morgen gelukkig vrij. Maar wel druk bikkelen voor de toetsweek. Blehhhhh geen zin meer!! Tis zoveel... en alsof het nog niet genoeg was kreeg ik vandaag te horen dat ik ook nog een EHBO theorie toets krijg :(!

Jaylinn is vanochtend weer naar de psz geweest, en die belde mij op. Dat ze benauwd was... :( dus ik later terug gebeld of het ging en toen ging het weer en was ze aan het spelen. Vanmiddag heeft ze het bij mijn moeder 1 keer gehad. Morgen dus maar ff na laten kijken... Nu ligt ze lekker te slapen. Morgen mag ze ff naar de psz want dan komt sinterklaas en zijn pieten, spannend hoor!

Devin trok zich op aan de salontafel, en trots dat hij was. En alsof dat nog niet genoeg was, liep hij ook een stukje aan de tafel. De kleine man wordt zo groot!! Roept al een tijdje mama maar nu steeds vaker!! So cute!

@ Mirr jeetje balen dat ze zo onder zat. Jaylinn heeft het ook een keer gehad, echt baH! Hopelijk vind je een oplossing. Hier al over in een peuterbed dus geen slaapzak meer.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Nelta, waterpokken, hier zo'n 3 weken in het totaal. Rode vlekjes 4 á 5 dagen , blaasjes 4 á 5 dagen, blaasjes en korstjes 2 à 3 en korstjes 3 à 4 dagen en nu... een aantal littekens... helaas.
    De gel die gewoon waterpokken heet, werkte goed bij de kleine schat.
    Succes er mee!

@ Knor, hier ook geen held in de auto met de sneeuw. Die schuiver van afgelopen jaar is me niet in de koude kleren gaan zitten.

@ Super Mummy, Jakkes! Jaylinn benauwd. Wat eng. Idd maar laten onderzoeken. Hoop dat het niets ernstigs is. En een extra toets. Jakkes! Succes er mee!
    En je kleine mannetje lekker aan het rondhobbelen om te tafel heen! Trotse mama! :D

@ Hoi!!

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Getver de getver!
    Hebben zoontjes van vriendin ook gedaan. Muren mee genomen... :$

Tip van mijn tante, de slaapzak het achterstevoren aantrekken? Maar ivm dat poep rond smeren, weet ik niet. Negatieve manier van aandacht vragen? Ik weet t niet hoor. Echt niet. Maar wat ontzettend vervelend.
    Succes er mee.

*EDIT, je had dit advies al gekregen... had ik nog niet terug gelezen... sorry.
    Maar ik denk idd dat het beste advies is; de hals toch nog iets smaller maken, zodat ze daar niet meer doorheen kan wurmen.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nee klopt niet.
    Zowel het vocht als de korstjes zijn nog besmettelijk. Maar ze laten tegenwoordig de kids gewoon naar het kdv komen, dan hebben de andere kinderen het ook maar gelijk gehad. Dat laatste werd bij mij op het kdv gezegd. Maar ik wilde haar zelf niet brengen naar het kdv. Vond haar zo zielig. Ze was ook hangerig en had koorts aanvallen.

Deel Deze Pagina