Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo dan zijn we nog wel ff bezig.
    Hier gisterenavond eerst vlekjes ontdekt, nu al blaasjes maar ook nog een hoop gewone vlekjes.

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Jep, maar ze zullen zich niet tot het eind vervelend of jeukerig voelen hoor. Gelukkig :) En wie weet gaat het veel sneller bij Stijn. Ivm betere weerstand? Je weet t niet...

Iemand gaf mij toen de tip om als ze sliep dan sokjes of handschoendjes aan te doen in bed (maar ik heb een duimer... dan kan dat sowieso niet) zodat ze zich in haar slaap niet kapot kon krabben.

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Oeh oeh oeh!!!

WAVE voor STIJN!!!!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam

Oh ja helemaal vergeten :),
    (gisteren nog wel aan gedacht)

Thx iig

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hihi, graag gedaan. hihi.

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ga de slaapzakken morgen stuk voor stuk dan nog maar smaller maken maar idd heel erg vies was het, Ik denk dat ze nog niet snapt dat het vies is ze is net 2.

supper mommy heb elise vorige week ook een paar nachten in een peuterbed gehad maar mevr heeft in de gaten gekregen dat ze eruit kan dus het heeft hier nog geen zin.
    kleine meid heeft hier ook morgen op de peuterspeelzaal sinterklaasfeest spannend!!!! jullie veel plezier

guppenkop nog niet ongie spannend hoor miss toch nog een sinterklaas kadoo voor jou

Anne had vanmiddag pietenmiddag op school dus helemaal verkleed naar school hier eventjes een foto van haar

7. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    hier dus ons pietje

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha Gup, nee tuurlijk moet ie niet met zijn blote teentjes in de sneeuw lopen! Gekkie! Maar wel zoveel mogelijk met blote voetjes, dus thuis!

9. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Leuke foto van het pietje!

Peuterbed hier nog niet hoor voor Marcus! Wacht daar liever zo lang mogelijk mee!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mirr, leuke foto! HAHAHAHA!

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Getver de getver.... manlief zegt dat ik te veel koop... En hij heeft gelijk. Getver!
    Aanbieding dingetjes voor dochterlief... zucht. Getsie! Niet eens voor hem of mij... Hij heeft gewoon gelijk. Jakkes! :)
    (gebeurt niet vaak... hihi ;))

12. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    mir, leuke piet ;)

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

@knor: lekker dagje binnen gehad? Rustig aan gedaan?

@mir: wat goor zeg dat poep smeren, heb er op mijn werk ook eens 1 gehad, bah. Succes met de slaapzak verstellen...

@super m: sterkte met de benauwdheid van Jaylinn en veel plezier morgen met het Sint feest. Of ga jij niet mee?
    Bij mij is het ook op het werk, duurt niet zolang, maar vindt het altijd wel gezellig met de kids. Heb alleen totaal nog geen Sinterklaas gevoel... komt vast door de sneeuw? haha...

@waterpokken: bleeeeeh, sterkte!

@troel: al een beginnetje gemaakt met de tekening?

@donder: doe jij maar voorzichtig jah met autorijden en sneeuw. Kan me nog wel herinneren van vorig jaar... bah!

@mir: leuke spam!

@boni: ook een lekker dagje binnen gehad?

@gup: fijn dat de bruiloft mooi was. Ben benieuwd naar de foto's... jeetje, dat ze het dan niet koud had... ik had het nog koud met een winterjas aan haha...

ennnn nog geen ongi? Geen bloed geeft moed:D Hoop het zo voor je!

@pnir: die Arun, die wil natuurlijk ook een beetje zelf kunnen spelen zonder elke keer zijn kruipende zusje om zich heen hihihi...

@hier: redelijk dagje op mijn werk gehad. Wel druk, maar was heel niet moe toen ik thuis kwam. Manlief wel. Etienne was erg aanhankelijk geweest vandaag en wilde niet veel zelf spelen, dus erg vermoeiend. Dus de mannen liggen nu allebei al te slapen en mama zit met het laptoppie op de bank een filmpie te kijken op rtl 8.

Morgen dus Sintfeest op mijn werk, tot 18 uur werken en dan lekker WEEKEND!

Fijne avond allemaal!

XxX

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @trouwen, ik ben in februari getrouwd en wij hadden buiten foto's gemaakt en ik had het ook koud idd. Brr

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jah is ook nog best een koude maand...
    Wij zijn in juni getrouwd en het was rond de 25-28 graden. Heerlijk!:D

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    2 jr geleden op 10 sept getrouwd. En het was schitterend weer. Niet te warm niet te koud. Heerlijk

17. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Mirr thnx!! Jullie ook veel plezier, enne leuk pietje!!

@ Donder thnx! Ja idd eng, dus better be safe than sorry, dus nalaten kijken maar!

@ Mammamia op het papier staat dat ik niet mag blijven... :( dus weet het niet, miss wel omdat ze net weekje op de psz is. Jij ook veel plezier, lijkt me wel leuk. Duurt hier ook niet lang van 9.45 - 10.30 zoiets.

@ Peuterbed hier al vanaf 1,5 jaar mevr. wilde met geen mogelijkheid meer in ledikant slapen, sinds dien slaapt ze erg lekker in haar peuterbedje. In het begin ging ze er weleens uit, maar nu blijft ze lekker liggen.

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Waar mag je niet blijven?

19. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Op peuterspeelzaal

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid