Jaylinn wel alleen ik niet... hahah staat op de brief dat de ouders niet mogen blijven omdat het anders te druk wordt ofzo, maar vorige keer zie de leidster van wel dus beetje confusing
Oh trouwens.... ik heb er hier een met woede aanvallen. En dan heb ik het over die kleine. Als ze d'r zin niet krijgt, zet ze het op een krijsen. Iemand tips? Ik zeg nee, niet zo doen met een wat strengere stem en dan probeer ik het te negeren... Echt, serieus, tips zijn heel erg welkom
Ja, dat wist ik wel. Ik dacht... 2e baan?!? WOw enzow... Maar er begint mij iets te dagen. Sint dag dinges.... daar mogen geen ouders bij zijn?
Is wel zo leuk toch als de papa's of mama's er ook bij mogen zijn? Bij ons mag er 1 ouder per kind bij zijn... Even een vraagje: Ik heb Etienne vanavond een fles van 210 cc met 7 schepjes nutrilon 2 en 2 schepjes rijstebloem gegeven. Normaal doen we altijd een portie van 180+6 en 2 schepjes r.bloem. Is dit goed voor het slapen gaan, of is dit teveel? Hij eet overdag namelijk bijna zijn fruithap en groentenhap niet op. Dus misschien dat hij zo langer doorslaapt, want hij wordt dus al meer als 2 weken bijna iedere nacht huilend wakker en slaapt weer verder na zijn flesje... iemand enig idee?
Zoiets ja, ach maakt niet uit, als ze het maar naar haar zin heeft. Das het belangrijkste!! Ik ben goed in wat ik nu doe, maar ga echt niet dubbel op hoor!! zou gek worden dan!!
Moet daar ook nog iets voor vinden hoor. Hier begint meneer te huilen als ik zo'n stem opzet van: NEE, dat mag niet!!! Afblijven, denk erom etc. Dan vertrekt zijn gezichtje en wil ik hem alweer troosten hihi... Iemand tips idd? De mama's met meerdere kids? Gewoon consequent zijn en vol blijven houden. Wij zijn de baas, niet zij!!!
Je zou het idd kunnen proberen, misschien dat hij nog iets tekort komt en daar 's nachts van wakker word. Eventueel zou je ook een papfles kunnen geven, als dit ook niet werkt. Hier geen papflessen meer in de avond, mannetje heeft genoeg aan zijn avondeten, en die eet niet maar vreet
Devin doet dat ook als ik nee zeg, gaat hij huilen hahaha!! Ik heb wel altijd volgehouden met nee zeggen, maar leid ze ook af. Meestal helpt dat wel... tenminste hier wel.
Ik wil ook weleens een papfles maken, maar krijg het gewoon niet uit de fles weg. We hebben al eens een sneetje in een speen gemaakt maar dan kwam er weer veel te snel wat uit en een goede papspeen heb ik nog niet echt kunnen vinden...
Tja nee werkt hier niet echt, maar elke keer als hij wat pakt zn handje pakken, of voor de deurtjes staan of zo. Dan wordt hij echt boos. En afleiden helpt vaak maar even. En als ik tig keer heb gewaarschuwd gaat hij in de box, maar ja ik weet niet of hij dat al door heeft.
Kga ook mijn bedje eens opzoeken, begin kleine oogjes te krijgen en je weet maar nooit wat de nacht ons weer brengt met die kleine deugniet hihi... Weltrusten allemaal! X