Hoi! Zat net aan je te denken. Hoe is het er mee?!? Ik lees zo nu en dan ook nog mee bij het Nod. Ik hoop zo dat Heitje snel zwanger zal zijn. Heb je het trouwens gezien! BB is nu eindelijk wel zwanger. Top he?
Prima! Druk met vanalles en nog wat dus ben niet meer zo actief als " vroeger" maar lees nog wel alles mee.
Hier ook niet meer zo actief. En het lukt mij ook niet om alles mee te lezen. Soms is het echt te veel. En soms weinig. Maar lieverd. Ik ga echt slapen. Ik stort nu echt compleet in. Hopelijk tot snel! Liefs! En ook slaap lekker voor later!
Hahaha weer plaatjes aan het zoeken! Vergeet nooit meer die plaatjes van die schotten hahahaha BB zwanger? Super!! Nou Heitje nog idd echt al lang bezig... Mijn eigen zus is ook al 3 jr bezig. Na iui gaan ze nu deze maand met ivf beginnen, morgen gaan ze haar eitjes halen. Spannend!
Dankje! Was net klaar met de kerstboom optuigen, dus nog ff internetten en dan ook slapen. Slaap lekker!!
@ Bloempje! WHahahah! Oh ja die schotten... Die was erg! Hihi....Ziek joh... (ik kwam stiekem toch nog even kijken... hihi)
Dat berichtje over die testen was voor in het zwanger forum bedoeld. Ik had 2 vensters met ZP open staan, per ongeluk typte ik dat dus in het verkeerde venster hihi. Dus buiten mij en mirr om zijn er niemand zwanger. Althans, nog niet, zit met spanning op Gup te wachten, die was ook nog niet ongi geworden!
Ik ga ook lekker me bedje in. Komen net bij mijn ouders vandaan, die hebben we al het sinterklaascadeautje gegeven. Een weekendje weg! Vonden ze heel erg leuk! Mja, nu ben ik moe. Het ook teveel gedaan vandaag. Ga dus lekker me bedje in! Slaap lekker allemaal!
heb het mijn vriend gisteren avond verteld en hij reageerde juist heel positief (wil graag groot gezin) en over de rest idd maandag naar ha heen om het een en ander te vragen. Ik kan pas blij zijn als het allemaal goed is maar dat zullen jullie wel snappen. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan en ben ook kots misselijk ga de kids uit bed halen tot later meiden
Goedemorgen @ Mirr gelukkig reageerde hij positief, en idd maandag even afwachten wat er gezegd word, desnoods dat ze een echo maken ofzo. Iig gefeliciteerd! En sterkte!! Knufff @ Hier wel redelijk geslapen. De kids waren 8 uur wakker. Jaylinn hoest nog behoorlijk, maar komt nu wel goed los. En voor de verandering heeft het weer eens behoorlijk gesneeuwd... Vandaag nog maar verder leren... En pepernoten bakken met me meisje, en nog ff wat sint & piet cc's maken voor morgen!!
Hoi mir, Fijn dat je vriend positief reageerde, scheelt alweer een hoop spanning. Nu hopen dat het maandag de huisarts je verder kan helpen.
Tis hier op dit moment andersom Stijn was trouwens aan het spoken vannacht. Hij was om 2 uur wakker en wilde eten, maar ging vervolgens pas weer om half 4 slapen
Fijn meid dat hij positief reageerde. Geeft een goed gevoel als je vriend achter je staat. Hoe dan ook zal het wel zwaar worden straks met 4 kids om je heen, maar vele handen maken licht werk zei mijn moeder altijd, en dat is zeker waar. Ik snap heel goed dat je geen oog dicht heb gedaan, het is een schok voor je geweest. Ik had het ook hoor toen ik die positest in handen had. Het heeft een 2 weken geduurd tot het echt tot me door was gedrongen. Met tranen en alles erop en eraan ben ik die 2 weken door gekomen hoor, ik was in het begin zo bang dat ik het allemaal niet aan zou kunnen. Maar wat troel zei gister, die echo heeft er echt weer een positieve draai aan gegeven. Toen ik eenmaal dat kloppend hartje zag was ik op slag weer verliefd en kan het me niet snel genoeg gaan. Het komt allemaal wel goed meid! Hoe ver ben je nu ongeveer? Juist de eerste 12 weken is het vruchtje het kwetsbaarst, maar dat is vooral met name over de groei van het vruchtje zelf. De eerste 12 weken is de placenta volop in aanmaak en krijgt het nog voedsel via het dooierzakje. Dat betekend niet dat je tot die 12 weken lekker aan de drank kan zitten en kan roken en rauw vlees kan eten. Maar alles wat er in die eerste 12 weken gebeurd krijgt het vruchtje vrij weinig van mee. Behalve straling natuurlijk, maar wat ik gister al zei is dat dat een spontane miskraam iets vergroot de eerste 12 weken. (oh dit is trouwens mij afgelope donderdag verteld bij de intake van de vk hihi)(niet dat ik opeens zo wijs ben hoor whahaha) Maar mirr, nu de schok er een beetje vanaf is wil ik je ook feliciteren. Laat het lekker op je inwerken en maandag meteen de dokter bellen. Jij gaat in augustus 2011 weer mama worden. GUPPPPP, hoest daar bij jou? Zit ze weer met de boot in het buitenland ofzo? Ik ben nieuwsgierig hihi!
Zo dan Nelta, das fijn zo'n spookje 's nachts. Maar ook errug vermoeiend kan dat zijn. Hier kwam Dinand vanmorgen om kwart voor 7. Naja toen werd hij wakker en lag te kletsen, heb mezelf toen fijn nog een keer omgedraaid. 07.40 uur begon hij te krijsen dattie er nu toch echt wel uit wilde. Ik flesje klaar gemaakt, laat ik die bus met melkpoeder uit m'n handen vallen. Had geen poeder meer staan dus heb voor een keertje maar gewone volle melk gegeven. Hij vond het eigenlijk wel lekker. Straks toch maar even melkpoeder halen.
bellie meneer hier heeft ook al wel een paar keer gewonen melk gehad ipv opvolg idd maandag bellen en we zien wel tja een ding is wel echt zeker is wel met echte liefde gemaakt bell voel jij je ook de hele dag kots misselijk dit had ik namelijk met Elise wel en wesley niet daaraan dacht ik ook van oh jee zou toch niet maar goed nu vriendlief wel positief reageerd valt er idd een last van mijn schouder pff wat zullen mijn ouders en 'mijn vriend z'n fam er wel niet van zeggen de broers van aloy zijn namelijke en stuk ouder komt omdat vriendlief de jongste is en hij 9 jaar ouders dan mij is ga gauw wat voor de kids klaar maken