De eerste 2/3 weken ben ik overdag met vlagen misselijk geweest en daarna alleen 's avonds. Tot net. Ik moest een poepbroek verschonen van Dinand. Manlief ik kerstbomen verkopen op zijn werk, dus ik moest het wel doen. De laatste 2 weken kan ik daar wel weer tegen, maar net weer niet. Begon te kokhalzen, Heb Dinand op de grond neer gezet heb een emmer gepakt, ben over m'n nek gegaan, mja er kwam weinig uit omdat ik nog niet gegeten heb. Heb daarna met een emmer onder me mond Dinand zijn luier verschoond. Nu is het gelukkig weer weg. Dinand zat me heel beteuterd aan te kijken wat ik nu weer deed. Mja, zolang het bij heel af en toe overgeven blijft vind ik het prima. Ohja, geen foliumzuur vergeten te halen vandaag he.
He bellie volgens mij mag volle melk al gewoon. Ik wil binnenkort de middagvoeding (bv) gaan vervangen voor gewone melk
Ik wilde ook al wel gewone melk gaan geven, maar om meteen helemaal over te stappen op normale melk vind ik ook zoiets. Wil dat toch rustig aan op gaan bouwen! Dat gaat straks een hoop schelen qua kosten voor de melkpoedervoeding als je gewone pakken melk kunt kopen.
in opvolg melk zitten ook gewone koemelk eiwitten hoor, dus denk niet dat het echt kwaad kan. Devin drinkt ook weleens gewone melk, of optimel oid.
Gefeliciteerd Mirr!! Nu jullie er allebei blij mee zijn is dat wel op z'n plaats. Ga even de tafel dekken, en broodjes in de oven doen. Kom straks wel weer even kijken...
Even snel reageren. Mir wat fijn dat vriendlief ook positief reageerde. En dan nu echt gefeliciteerd. Leuke pruik. Het sneeuwt hier man er ligt al een laag nu nog meer. Weer glad ben blij als we van de kou af zijn. Maar moet weer gaan. Tot straks misschien. Doei.
Zo het sneeuwt hier ineens weer hard zeg. Ik dacht dat het ging dooien. Wat een pyjamadag hier zeg. Net Stijn in een havermoutbadje gedaan. Zou helpen tegen de jeuk, oma's wijsheid. Zo zelf maar ff douchen. Vanmiddag vieren we sinterklaas bij mn schoonouders. ff mn zielige mannetje spammen.
Hadden jullie trouwens gelijk weer een regelmatige cyclus? Ik werd pas na ruim 8 maanden voor het eerst ongi, toen na 30 dagen weer en nu zit ik op dag 32 en nog geen ongi
Mirr fijn dat vriendlief positief reageerde. En zoals de andere al zeiden vanbharte gefeliciteerd is nu wel op zijn plaats. Of te wel gefeliciteerd met je zwangerschap. En geweldige foto van wesley en de pruik. Nelta arme Stijn onder de waterpokken. Bij Bram hielp het havermout badje wel. Ik hoop ook voor Stijn.
Nelta ik moest na 3 maanden van de gyn weer aan de pil ivm blijvend bloedverlies dus ik ben nooit na mijn bevalling echt ongi geworden. Ik kan je dus niet helpen
Ja, ik ben heel erg regelmatig ongesteld. Ik werd na 2 maanden weer ongesteld en sindsdien zit de regelmaat haast er op de minuut af in! Maar ik ben altijd heel regelmatig geweest!
Ik was na de bv ook niet meteen regelmatig hoor. Hield wel mijn temp bij om weer een beetje inzicht in mijn cyclus te krijgen. Nu loopt het wel weer wat regelmatiger.
Ik kwam alleen even snel kijken hoe het met Mir afgelopen was.. fijn dat je vriend positief reageren! Het komt vast allemaal goed.. Ik ga gauw boodschappen doen! *zwaai*
Tja voordat ik aan de pil ging zat was ik niet helemaal regelmatig, schommelde tussen de 4 en ruim 5 weken, dus nog maar ff afwachten. Na de pil was het wel gelijk 28, maar ja ben toen maar 1 keer ongi geweest.
Tjee wat gaat het terkeer hier met de sneeuw. En zo op buienradar te zien zijn we er nog lang niet vanaf! En men o men dat kleine mannetje is ook niet te genieten. Zit alleen maar te mama mama mama en zeuren en klagen erbij. Slapen wil hij ook niet. heb manlief maar gebeld om te vragen of hij naar huis wilde komen. Ben zelf echt bekaf, vanmiddag nog naar een verjaardag en manlief wilde nog naar zijn oma toe. Ik zie wel wat het gaat worden, misschien blijf ik wel lekker thuis vandaag en doe ik lekker helemaal niks meer! Ga zo maar de oven aanzetten, kunnen we zo lekker warme broodjes eten. Einde klaagzang hoor hihi.
@mir: fijn dat vriendlief positief reageerde. had ook niet anders verwacht! Sterkte maandag en komt vast allemaal goed! @bel: doe jij ook kalm aan meid? Lekker binnen blijven en niks doen is verstandig voor je @sneeuw: hier ook weer en wil toch echt straks nog ff de deur uit (moet nog 1 Sinterklaas cadeautje kopen) en eigelijk nog eten voor vanavond. Maar dat kan manlief ook wel ff doen straks met de auto... Nou, Etienne werd weer om half 5 huilend en hoestend wakker, dus weer de fles gegeven en doorgeslapen tot 9 uur. Hij zal wel schrikken van zijn eigen vervelende hoestje en dan pas rustig worden als hij een warme fles heeft gehad. Anders weet ik het ook niet meer. Het is de ene nacht wel wakker, de andere nacht niet. Nou jah, begin er bijna aan gewend te raken haha...
Hey meiden Wat een rot weer. Ik moet straks nog te werk en het blijft maar sneeuwen. Dat word straks leuk op de fiets. De kleine man is bij zijn opa en oma ivm dat ik straks moet werken. Dus een half dagje voor mezelf. Wat eigenlijk bestaat uit de was doen en opruimen. Maar ja dat moet ook gebeuren. Bellie lekker rustig aan blijven doen. Hopelijk veranderd dinand zijn stemming nog een is hij weer heerlijk aan het spelen. Mamamia succes met je Sinterklaas in kopen. En voorzichtig doen hè met dit weer.
Achhh arme Stijn!! Hopelijk is hij er snel vanaf. Beterschap voor je mannetje! Hier ff naar me ouders geweest, en boodschappen gedaan, maar wat een weer zeg!! Tis slecht te rijden op deweg... over een stukje van 15 min. heb ik een half uur gedaan en dat keer 2. Straks lekker pannetje kippensoep maken, lekker warm. Dan nog pepernoten en cc's maken... pffffff en natuurlijk leren. Morgen vieren we sinterklaas bij opa en oma. Ben benieuwd...