Mir, van harte gefeliciteerd! Hoop dat maandag alles bij de HA goed bericht is. En gelukkig reageerde je vriend zo positief. Verder: straks nog even de laatste Sint-inkopen doen en de boodschappen. Hopelijk ben ik dan voor de voorspelde sneeuw weer thuis.
Goed idee Soep! Heb ik ook wel zin in. Heb nog een zak bospaddestoelensoep staan. Even opwarmen... Hier begint het nu ook te sneeuwen. Straks als mannetje wakker is gaan we even door de sneeuw naar de markt. In zijn skipak!! Zal een foto maken.
net toch even de ha post gebeld nou ben niks wijzer geworden hoor tja zei ze is toch al gebeurd en je kon pas wat kon zien op de echo en heb vanmorgen omdat ik het niet kon geloven nog een test gedaan en was het zelfde als gisteren tja wel vet positief dus maar vind het nu wel erg spannend. las op google dat er dan wat mis kan gaan met de celdeling of zo nou ga maandag wel vragen ipv mijn hoofd gek te laten maken op google hier nog steeds geen sneeuw maar komt er wel aan dus mannetje kan weer op pad en als het erg gaat sneeuwe kan hij niet mee vanavond pakjes avond
Ach Stijn is nu wel echt ziek, net uit bed gehaald en toen had hij 39.3. Gelijk maar ff een pcm gegeven. Hij eet en drinkt gelukkig nog goed. We zouden vanmiddag Sint vieren bij mn schoonouders, dat ook maar afgebeld. Doen we het hier morgen wel met zn drietjes of zo.
Het zal vooralsnog afwachten zijn mirr. Mocht het fout gaan kan het door de vleoistof zijn, maar het kan natuurlijk ook een aanlegfout van het vruchtje zelf wezen. Ik denk echt dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken, maargoed, ik ben geen arts natuurlijk.
Aaah Nelta, beterschap voor je mannetje. Hopelijk issie snel van de waterpokken af. Ik ga hier mijn auto maar even sneeuw vrij maken. Moeten straks nog naar een verjaardag toe, gelukkig is dat wel binnen het dorp hier, dus dat stukje durf ik wel aan met de auto! Weet niet of het zit heeft om de auto schoon te maken, want het begint net weer opnieuw te sneeuwen. Oh en dit is er sinds gisteravond en vanmorgen gevallen:
Mirr wat fijn dat je vriend zo positief reageerde. Dat zal opluchting 1 zijn. Nu inderdaad hopen dat verder de kleine gezond zal zijn. Bizar hoor. Meisje heel veel sterkte!
Het is hier nu gelukkig even droog geworden maar er is best een hoop gevallen. Wilden eigenlijk naar de stad om een kraamkado te kopen maar dan moet ik met de bus. En ja eerlijk geen zin om terug te lopen hihih. We zouden ook naar Rotterdam gaan maar vriendlief kwam net van uit Rotterdam en je kon maar 50 kilometer per uur rijden. Het is niet echt ver mijn schoonzus haar dochter 18jr is donderdag bevallen van een zoontje wilden die baby wel eens zien. Nu word het morgen een drukke dag. Eerst snel boodschappen kraamkado gelukkig zijn de winkels morgen wel open,. En daarna naar mijn zusje inverband sintvieren daar. We doen er niet echt veel aan. Volgend jaar weer wel dan is Karishma weer ouder en dan beseft ze het iets meer. Nu dit jaar pakjes onder de boom. Al hoe wel denk pakjes aan het plafond inverband Karishma die er niet van af zou gaan blijven hihih. Ze voorspellen voor vanavond regen. Dat word dus ijzel maar het maakt denk niet zo veel uit het valt op een dikpak sneeuw. Trouwens jullie ook zin in de kerstboom ik wel en vooral met dochterlief hoe ze de lampjes enzo gaat vinden in huis. En de knuffels van de kerstman die ik in de kelder heb liggen die geluid maken. Zullen denk wel leuke foto,s worden de minidreumusjes bij de kerstboom en van blijf af kom hier auw en neeeeennnn. hihih.
@ Nelta, Beterschap voor Stijn @ Ik ben bij de kapper geweest. Ik heb weer "normaal"haar voor mijn doen. hihi. Lekker donker bruin en kort bob achtig iets. Maar heftig uitgedund. Morgen misschien foto. Nu te moe... zucht. Keuken schoongemaakt, auto uitgespit, bij de kapper gezeten, boodschappen gedaan, wederom de auto uitgespit, naar huis gegleden, wasjes verzameld en naar zolder gebracht. Verder natuurlijk... trots zitten kijken hoe dochterlief zich omhoog trekt aan van alles en nog wat. En gelopen heeft toen ze door papa vast werd gehouden aan haar handjes!!! (VOL TROTS!!) JA! geLOPEN!! hihi En lekker zitten genieten toen papa met dochter lekker door de huiskamer aan het dansen was. Dikke pret die kleine meid en papa ook. hihi. Hij is zo dol op haar. HEerlijk! Eh, nu wasjes in machine gaan stoppen en manlief aansporen om klusjes in huis te gaan doen. Anders komt er weer niets van. Ik kom later weer terug! Dikke kus!!
Whahha, aan het plafond hangen. Goed plan. hihi. Ik zat al te denken... hoe gaan we dat oplossen. hihi. Ik zou met ijzel niet de weg op gaan (hint BELLIBEL! Blijf lekker thuis... Er is echt ijzel voorspeld.) Op de wegen ligt trouwens niet zo'n heel dik pak het is drap ivm de auto´ s die er doorheen rijden. En dat is al glad. Stel je voor met ijzel er bij... Ik blijf lekker binnen. Het sneeuwt hier trouwens weer... zucht!
Wow...hier is het druk geweest van middag. hihi NOT! hihi @ dochterlief is heel hard op d'r snuitje gevallen.Mega blauwe plek boven d'r linker oog. Sielug! @ fijne dag verder!
Zo hier staat een lekkere grote schaal lasagne in de oven. Is altijd wel een hoop werk, dus eten wat later vanavond. Sam ligt even te slapen, denk dat ik hem straks ook een beetje laat proeven. Het is hier vanmiddag inderdaad rustig geweest terwijl het niet echt weer was om op pad te gaan met die bergen sneeuw! Hier in het brabant valt het wel mee met de sneeuw.
Donder, arme Ylva met dr blauwe oogje. Bloempje, lekker lasagne. Hier lekker verse erwtensoep van de slager opstaan. Hier ook de hele dag binnen gebleven. Had op zich wel ff naar buiten gewild, vind het wel wat hebben de sneeuw. Maar blijf nu liever binnen met Stijn. pcm had goed geholpen, hij was weer lekker ondeugend bezig en had net 38.0 ipv 39.3. hij eet verder ook goed en ligt nu ff lekker te slapen. straks nog ff pcm en bv en dan maar hopen dat hij vannacht wel doorslaapt.
MMMmm erwtensoep! Lekker. Beterschap met Stijn. M'n lasagne is klaar dus ga nu lekker eten, jullie ook eet smakelijk!
Zoww ik mijn pepernootjes gebakken met me meisje. Daarna cc's gemaakt met sintjes en pietjes, zal ze ff spamen.