Dat is niet zo gek. Vorig week is de site gecrest hoe je het ook schrijft. Hoe is het met jou. Hier goed.
Aha nu snap ik het. Nou dan weet ik dat ook weer ja met mij is het prima. Heb alleen dinsdag te horen gekregen dat ik een muis arm heb (piep) En hoe is het verder met jou? ben je al geholpen?
Whaha zegt je arm nu piep piep? hihihi. Nee tis niet fijn als je dat hebt! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Als het goed is word ik volgende week vrijdag geholpen. Maar nu ben ik snipverkouden. Als dat maar goed gaat. Dat mond meestal uit in een luchtweginfectie Hoop dat ik volgende week opgeknapt ben anders zie ik het nog gebeuren dat ik niet de operatie tafel op mag. Ben ik dan ook weer mooi klaar mee. Moet ik zeker nog langer wachten. Meis vervelend van je muisarm. Stekte er mee,.
Nou gelukkig zegt hij geen piep anders zou ik er gek van worden Nu ben ik ook aan het werken maar heb er goed last van. Ga ook eerder naar huis en neem even rust voor dat ik de kleine man moet ophalen bij opa en oma.
Nou gelukkig word je geholpen dan ben je er ook sneller van af. Nou ik hoop inderdaad voor jou dat je snel van je verkoudheid af bent en dat het geen luchtweginfectie word. maar dank je wel
Ik was nog bij pagina 28 Moet ik nou helemaal teruglezen?? Moet alweer gaan.. *zucht* Ik kom snel weer meekletsen!
lila hoe is het met je?? en met je ontlasting? (of ik moet het ergens gemist hebben maar volgens mij heb je er niets over verteld toch?)
hoihoi! hier een blije gup. Daniel is heel de dag koortsvrij gebleven! hij eet goed, hij drinkt goed en poept nog beter 6poepluiers gehad vandaag en heb af en toe het idee dat hij toch last van zn darmpjes heeft, gaat eerst huilen en dan ff later ruik je een lucht die echt niet in de parfumerie thuishoort afijn, morgen lekker op vakantie als de vrouw van de schipper beetje op tijd hier is en anders gaan we zaterdagochtend weg. Heb er zin in! peache met dr pieparmsorry, maar vond het grappig neergezet de rest weet ik niet meer. Hoop alleen dat de hormonsterpillen van troel? (toch?) snel hun werk doen zodat het niet voor niks is geweest!
Neem de tijd meid, kletsen komt wel weer hier! Desnoods maken we een samenvatting voor je met belangrijke gebeurtenissen!
Tis rustig geweest hier! Vanmiddag potjes olvarit ingeslagen bij de kruitvat. Het was een actie 7 halen en 3 gratis. Dus van groente 10 potjes en van fruit ook 10 potjes! Kan voorlopig even vooruit! Daarna bij mijn ouders opgepast. Die gingen uit eten, dus heb daar gegeten. Mja moest kiezen tussen boerenkool met worst of chinees. Heb van beide maar lekker zitten eten hihi. Dus het was chinese boerenkool met worst whaha. Nu ffies lekker bankhangen!
Hihih klinkt ook lekker. boerenkoolchinees. Wat een woord haha. Klopt bij het kruitvat idd de aanbieding van de week al tien potjes gehaad morgen de rest. haha. En voel me zo lekker not. Me neus zit dicht kriebelhoest grrr. En ja als mama ziek is meestal volgende baby.s daarna? Zou het? Guppekop. Stinkt de poep van Daniel zo. Je vertelde toch dat hij een buikvirus heeft? Het doet mij denken aan het rotavirus. Ziet het er breierig uit enz en idd wat je zegt een bepaalde stink geur. Sterkte en toch ook weer prettig dat die iets is opgeknapt. En prettige vakantie.
Hoe is het hier geweest? Hier migraine gehad. 2 dagen lang. Zelfs op manlief zijn verjaardag. Weer gezeik op het wk... zucht. Morgen misschien gesprek. En ik maak mij er lekker niet druk om. Helemaal geen zin in. (zeg ik nu wel... ) En nu heb ik een ontstoken pols. auw enzo. Weet niet eens wat ik heb gedaan.
Hallo allemaal, was ik weer. Gisteravond is mijn moeder een nachtje komen logeren, omdat ze vandaag mee wou naar het CB. Ze is weer helemaal goedgekeurd, ze is nu 7800 gram en 69,5 cm lang. Gup, jippie, Daniel is opgeknapt. Pnir, lekker dat je nu wel met je zus alles van vroeger kunt bespreken. En super dat Karishma ook is goedgekeurd. En trouwens: hier ook nog geen tandjes gezien! Bellie, Mammamia, enorm vervelend als mensen opmerkingen maken of je soms zwanger bent. Vind ik altijd erg onnadenkend, niet alleen hoeft het niet zo te zijn zoals bij jou, maar je weet ook nooit of mensen er niet mee bezig zijn en het soms niet wil lukken. En mooie meubels. Mammamia, jeetje hoop dat hij snel weer opknapt. Super mummy, hier is ze ook wat uit haar hum de laatste nachten, dus eindigt ze ook vaak bij ons in bed. En leuke spam! Mir, vervelend van jeugdzorg. Bah, balen dat Anne daar zo de dupe van wordt. Nelta, gelukkig slaapt Stijn weer beter. Jodela, balen van je pillen. Peache, sterkte met je muisje (oh nee muisarm haha). Donder, balen van het gezeik weer. En beterschap..
darminfectie mwa meer diarreeachtig. Dus ook al keer romper kunnen meeverschonen en stinken... poep ruikt nou eenmaal nooit lekker he boni...lekker licht kindje...of lijkt dat maar omdat daniel 9500gram is?