Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    wil graag een nieuwe maar weet niet hoe hahahaha

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel Pnirmal!

Het was inderdaad wel even fijn om er samen uit te zijn.
    Geeft je het gevoel als individueel mens ook nog te bestaan..

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

4. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nou, ben wel af en toe even komen bijlezen, maar heb eigelijk nog helemaal niet gereageert... kom er niet aan toe...

en nu ga ik alweer op bed, ben moe:$

Weltrusten maar weer

XxX

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik maak me zo'n zorgen om Lila, ze is echt loeiheet en d'r plasjes ruiken heel sterk.

Ik heb haar slaapzak uitgedaan om af te koelen, wat te drinken gegeven en alleen in pyama in bedje gelegd.
    Wel sokjes over de pyama want haar voetjes waren weer steenkoud.

Lastig hoor, vind het een beetje eng :(

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo weer terug van een bezoek aan de HAP voor de tweede keer vandaag. Zag dezelfde arts lopen als vanmorgen maar ik had z,n pijn en me vriend ging me effe aanmelden bij de balie toch effe duidelijk gezegt dat ik hem niet meer wou. Nu kreeg ik een hele lieve vrouw die me echt goed holp.

Ze zag niets ergs zoals ontstekingen enz aan me buik darmen enz. Maar vond dat ik toch teveel pijn had in de buikstreek waar de galblaas heeft gezeten. IK had echt z,n pijn weer moest echt op de grond gaan liggen om me adem enz onde controle te houden vreselijk zeg en de aanvallen hielden zeker 20 min aan om 2 min weg te zakken en vervolgens weer in alle hefigheid terug te komen. Ik kreeg een spuit diclofinac in me bil en die werkt wel nu moest effe 30 min wachten of het ging werken. Heb nu nog zetpillen meegekregen maar hoop dat ik er geen last meer van krijg dit weekend.

Maandag maar weer terug naar de ha. En dan wil ik een verwijzing naar de MDL arts want dit trek ik niet meer zo.

Ik wil ook eens een afspraak maken met een ostopaad.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

ach zielig zeg wat zeiden ze bij de HAP? het enigste wat je kunt doen is goed in de gaten houden en voch aan blijven bieden.

dikke knuffel voor lila

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

Leuke foto meis. Lila lijkt echt veel op jouw hihi:D

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    pnirmal jouw zit het ook niet mee he. Waneer komen er nu eens leuken tijden voor ons allemaal.

Ook een dikke knuffel voor jouw meid. Je bent een super goede moeder en een leuke vrouw!! Echt alle meiden hier verdienen een dikke duim omhoog.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo en nu ga ik slapen ben kapot van alle pijn en slechte nachten. Truste allemaal

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben KAPOT! Nou goed, werk vraagt veel energie, vooral omdat ik er niet veel zin in heb!

Woningruil vergt ook veel energie, en het lijkt nu allemaal weer een beetje onzeker! Maar goed komt wel goed, ik blijf positief!

Ik heb de lijst bijgewerkt nu staan erop:
    Bram, Etienne, Dinand, Maribel, Renske, Daniel, Aidan, Sem, Ylva en Karishma.
    Dit zijn ze niet allemaal he! Als je er ook op wil met je kindje, PB me dan even de gegevens door, dus geboortedatum, geboortegewicht, gewicht/lengte vorige keer, gewicht/lengte nu, en jou verjaardag!

Oke, ik ben weer weg!

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

#552 JaDeBo, 17 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2010
    Goedemorgen

hier wel een redelijke nacht gehad. Meneer werd alleen wel weer wakker, maar heeft daarna heerlijk verder geslapen, natuurlijk wel bij mama :)

Vandaag ff wat huiswerken maken, helaas... en dan bij me ouders eten. Lekker makkelijk vandaag dus :)

@ lila lieve foto!! Enne beterschap voor Lila, hopelijk knapt ze snel op! Knufff

@ Ninja zit ook niet mee he?! Hoop echt dat ze je nu eens goed gaan helpen dat je er vanaf bent! Dit is gewoon slopend voor jou en jullie!! Knufff!!

@ Owja Devin is 8 maanden!! Joehoe maar wat gaat de tijd toch snel...

Nog maar 2 weekjes en dan word mijn kleine meisje alweer 2. Word ook al zo groot, ze kletst de hele dag, en ook al echt hele zinnen. Zo schattig en lief!!

Fijne zondag allemaal!!

Xxx

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoe is het met Lila vandaag? Koorts is altijd wat eng, zeker de eerste keer! Goed in de gaten houden, en je doet het goed hoor met het slaapzakje e.d.!

Ninja, hoe is het met jou? Mag ik je vragen wat voor pijn je precies hebt? En op welke momenten? Vraag me af of je dezelfde klachten als Fred hebt?!

Supermommy, je staat erop hoor!

14. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat naar zeg! :(

Hoe voel je je nu?

15. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Als ze maandag nog zo'n hoge koorts had moesten we naar de dokter en urine laten onderzoeken.
    Dit is de eerste keer dat ze ziek is buiten dat KMA gedoe, maar wel meteen heftig zeg..

16. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Dankjewel :) :) :)

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ze heeft nu trouwens nog koorts, en steenkoude voetjes, arm ding..
    Maar lekker vertroetelen vandaag en proberen te laten drinken maar daar heeft ze natuurlijk niet zo'n zin in nu..

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

@ Lilalief:
    Ach gossie.....Wat naar zeg....!!! Heel veel beterschap met Lila...! Dikke knuff..

Wat gaaf zeg dat je naar Sting bent geweest. En leuke foto van jou en je man....Je ziet er gelukkig uit!!!.....

@ Donder:
    Jippie, manlief ook vrij??? Hele week??? Geniet ervan!!!

@ Pnirmal:
    Hoe voel jij je nu? Operatie uitgesteld las ik, balen zeg!!! En nu?

@ Ninja:
    Lieverd, het zit je ook niet mee he!....Gatverdarrie...Ik hoop echt dat al je problemen met je gezondheid snel oplossen....Kan me jouw reactie helemaal voorstellen!!! Dikke knuff...En hoe is het met je vriend?

@ Mammamia:
    Leuke foto's....Je ziet er stralend uit!

@ Ego:
    Vandaag mijn verjaardag vieren (morgen echt jarig)...Vind het toch wel bijzonder, mijn 1e verjaardag als mama!....

Maandag dus echt jarig (26 alweer) en dinsdag 1 jaar "getrouwd"....Manlief is hele week vrij dus dat is echt relaxed. Gaan lekker genieten van ons droppie!!!

Ik wens jullie allen een mooie dag toe...Het is fris maar het zonnetje schijnt volop. Enjoy!!!

Liefs....

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Knof gef alvast met je verjaardag 26 mooie leeftijd.

Ninja meis wat een ellende, /zullen er misschein nog galstenen achter gebleven zijn of iets??/ Knuff en snap het helemaal.

troeltje ook druk hoe is het nu met fred houd die woord?

Lilalief knuf voor lila arme meid koorts. strekte ook en als je het niet vertrouwd gewoon weer naar de hap.

super m deed het bijna weer fout je oude naam stommmm van mij sorry.
    8 maanden devin leukk dat doet me denken nog een paar dagen hier dan ook acht maand heerlijk haha.

O voor alle kids die deze weken acht maanden zijn geweest of worden gaaf he.

Hier zit nu aan de koffie boterham met ei op was even lekker karishma zit bij de vader even in haar wipper. En tot nu toe lijkt ze mijn verkoudheid niet ook te krijgen maar kan altijd nog komen.

20. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen

hier heerlijk geslapen tot 10 uur heerlijk en wat schijnt het zonnetje heerlijk buiten als de kids straks wakker zijn even lekker wandelen.

primall dat jij dan een ei kunt verdragen je gal moet namelijk extra galsappen aanmaken om het ei te verteren hoop voor je dat je geen aanval gaat krijgen.

Deel Deze Pagina