Ja karishma kruipt nu van af 2 oktober 2010 staat in de box en begint zich overal aan op te trekken..
Hallo hallo, Britt slaapt altijd in haar eigen bedje. Als ze bij ons ligt, wil ze alleen maar kruipen en spelen. Dat is dus niks. Wel lastig om nu weer af te leren bij jullie te slapen Pnirmal. Britt tijgert de hele kamer rond. Dit gaat best snel dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat ze gaat kruipen. Als ze kruipt gaat de box omlaag en dan zal het lopen wel snel komen. Ze trekt zich nu al aan je vingers op. Ben zo blij. Britt heeft vandaag haar avondeten zonder mopperen op gegeten. Jippie!!! Hopelijk blijft het zo gaan. Verder ook wat roerbakmie van ons op. Smikkelt hier ook van. Morgen krijgt ze wat van ons. Ben beniewd!!
Ik weet het maar ik ga ook neit meer klagen. Vind het zelf neit zo heel erg. Ooit gaat ze haar eigenbedje verder weer in. En ja er zijn er hier ook twee die er vroeg uit moeten en een die naar school moet. Alle kamers komen uit op de gang en mijn huis is te klein te gehorig. Nee dan maar zo ook rekening houden met me buren hihh. Leuk dat Wesley ook kruipt hier ook een. ze kruipt overal mee naar toe erg gezellig. Denk als het zo door gaat karishma met een jaar wel loopt. Ach voor mij hoeft het niet maar je houd het toch niet tegen haha.
O dat is heel mooi dat ze nu haar avond eten goed gegeten heeft. Zo te lezen wil ze eten wat jullie eten slimme meid. hihih,. Afleren doen we niet meer. Het is zo als het is.
Komt van zelf. Hier begon het ook zo op handen en knieen wiebelen en in eens kroop ze zo weg daarna bleef ze het doen eerst een paar stapjes binnen en week gaat ze met mij overal mee naar toe. Erg gezellig. Kruipend dan he. haha en o ja ze klimt nu ook me broekspijpen op haha.
Hier tijgert Maribel alleen maar wel onzettend snel. Ze kruipt als het ware met haar buik over de grond hahahaha! Optrekken doet ze nog niet echt, maar eigenlijk hoeft dat ook nog niet van mij! Marcus is trouwens de enige die hier echt gekropen heeft, dus op handen en knieen. Lisette heeft alleen getijgerd. Ze liepen allebei toen ze precies even oud waren, echt grappig! Hier heeft Fred vandaag angstzweet zitten zweten in het ziekenhuis bij de kaakchirurg. Hij had een verstandskies die verkeerd groeit en dat was gaan ontsteken dus het moest verwijderd worden. Ik was werken en hij vertelde me daarna hoe het was en hij stond haast te huilen zoveel pijn! Maar goed hij moet morgen weer terug want de chirurg was niet 100% zeker dat het de verstandskies was die zeer deed! Arme Fred! Ik moet morgen vergaderen omdat ik klassenouder ben (oohhhhh waar begin ik aan?!?!) en daarna naar jeugdgezondheidszorg voor Lisette d'r oren. Druk druk druk dus op mijn vrije dag!
Nou dan heb je elke keer met een stap een kind aan je broek Heeft ze wel slim bekeken dan hoeft ze het zelf niet te doen hihihi
Je begint in het onderwijs met 1450 netto als je fulltime werkt en je krijgt er ieder jaar 50 euro netto bij als je een schaal omhoog gaat. Op je max zit je rond de 2400 netto geloof ik.... Ik werk de maandag en dinsdag....Dan ben ik om 08.00uur op school en ga om 17.30 naar huis (kids hebben les van 8.30 tot 15.00). In de praktijk (vanwege reistijd) ga ik om 07.00uur de deur uit en ben ik om 18.30 thuis (file-rijden...vandaar). Op woensdag heb ik nu ouderschapsverlof, dit is een compleet schooljaar. Volgend jaar moet ik die woensdag dus ook gaan werken (als je ouderschapsverlof neemt ben je daarna verplicht je uren weer te gaan werken, wil je dat niet dan moet je al het geld terug betalen mbt ouderschapsverlof). De woensdag is dan van 08.00 tot 14.00 (kids hebben school van 8.30 tot 12.00) Dus ik werk 25 uur (met reistijd erbij = 31....op basis van de ma, din, woensdag) Ik heb nu een gastouder. Dit werkt super. Als Aidan straks naar school gaat blijf ik parttime werken. Ik vind dat eigenlijk niet ideaal, ben namelijk een erge controlfreak en vind het dus lastig om een klas te delen met een andere collega. Hoe lief en aardig ze ook is! Aidan blijft naar de gastouder gaan als ik ga werken. Dit werkt tot nu toe ideaal. Als Aidan echt wat groter is, ga ik misschien wel weer fulltime werken....Maar dat is echt pas over 10 jaar ofzo....Wil zo lang mogelijk genieten, vind 2 dagen nu echt wel genoeg en volgend schooljaar dus "verplicht" 3...(maar hoop dan weer zwanger te zijn...hahahaha, dus weer verlof!!!)....
Goeeedenavond! Hier een lekker dagje gehad. Mijn cheffie wilde eerst niet dat ik naar de bedrijfsarts ging, en nu opeens weer wel. Ik snap echt helemaal niets van haar. Afijn, aankomende maandag om 12 uur moet ik er wezen! Ben erg benieuwd! VErder weinig gedaan vandaag, lekker gerelaxed. Morgenochtend weer naar de fysio, hoop dat die tape eraf mag! Nu even bijlezen!
@ Pnirmal: 28 oktober operatie....Schiet al aardig op...Fijn dat vriendlief de verzorging van de kids even overneemt. Kan jij ook echt even goed uitrusten. Vervelend dat Karishma "lastig" is met slapen....Ik begrijp het wel van haar. Als ze wakker is en ze ziet jullie gezellig in bed samen, wil ze er gewoon bij. Logisch eigenlijk, maar idd erg vervelend. Ik snap het dan ook wel dat je haar bij je in bed neemt, ik zou waarschijnlijk hetzelfde doen maar nu is het idd lastig om het af te leren. Lastig hoor! @ Ninja: Wat fijn dat je waarschijnlijk eerder bij die arts terecht kan.....! Komt er nu dan eindelijk schot in de zaak? @ Troeltje: Auw, ontstoken verstandskies (of toch een andere?)...Vervelend zeg. Weet helaas uit ervaring hoeveel pijn dat kan doen (mijn weeen waren prettiger...hahahaha).... Ben je klassenouder? Wat heb je je op de hals gehaald? hahaha, bij mij op school is dat echt een enorme taak...Er wordt nogal eens wat georganiseerd!!! Maar wel leuk!!! @ Vandaag: Net nog visite gehad...Verrassing...Wel ff gezellie. Aidan is als een blok in slaap gevallen, die had nog wat in te halen van afgelopen nacht! Ben zelf ook wel erg moe, maar op tijd naar bed denk ik! En wat hebben jullie vandaag gedaan???
@ Kruipen: Hier nog helemaal niks hoor!!!..... Aidan heeft nu net pas door dat er nog meer in de wereld is dan zijn speelkleed. Hij probeert wel op allerlei manieren vooruit te komen, maar het is vooral erg lachwekkend, wat hem weer frustreerd en zo gaat het cirkeltje rond..... Hij zit inmiddels wel sinds een paar dagen. Hoef hem nu niet meer iedere 5 seconden van de grond te plukken omdat meneer omgevallen is... Heb het idee dat Aidan met alles nogal langzaam is, of zijn jullie kinderen zo snel??? En hoe zit het met de tandjes??? Aidan heeft er nu 3 (2 onder voor, en 1 boven schuin) Tijgeren, kruipen, optrekken....Pfff, wat een knappe kindjes zijn de feb.kinderen toch ook!!!
@ Voeding: Lusten jullie kindjes ander drinken dan melk??? Aidan drinkt alleen maar melk... Heb al van alles geprobeerd, thee, water, diksap.... Andere soort fles, beker....Niks helpt....Zolang het geen melk is hoeft meneer het niet. Vraag me af of hij nu genoeg binnen krijgt... Hij krijgt: - Pap (160 water, 40gr pap) - Fruit (potje 200) - 1 snee brood met smeerkaas + flesje melk 120+4 - Groente (potje 200) - Fles melk 180+6 Oja, nog zoiets....Smeersel op brood. Aidan wil alleen maar smeerkaas. Heb verschillende soorten jam geprobeerd en appelstroop, maar daarvan gaat hij kokhalzen, gaat met zijn vingers in zijn mond om het eruit te halen, en kijkt heel vies....Eet nu dus alleen smeerkaas op brood..... TIPS???!!!
@ Vitamine bijgeven: Geven jullie vitamine d bij??? Dat moet toch als de kindjes minder dan 500ml melk binnen krijgen, en dan tot ze 4 jaar zijn??? Of heb ik het mis.... Geven jullie het al???
Ondeugende Aiden hihi. Alleen smeerkaas ach misschien eens levenworst proberen.? En nee denk niet dat Aiden achterloopt qua ontwikkeling elk kind doet het op zijn eigen manier. Karishma heeft hier nog steeds geen tanden. Haha tandloos en iets anders drinken dan melk dat belieft ze ook niet. Wel drinkt ze soms mee uit mijn of haar vaders beker. Doen we expres limo in of wat anders dan vind ze het wel goed. Maar een flesje met wat anders dan melk nee. schema karishma. 8 uur 180 cc melk 10 fruit 200cc 13 uur 180 cc melk rond 15u nijnjte koekje vind ze heerlijk. Ik ook trouwens haha. 17 uur groente 200cc potje of vers en af en toe wat stukjes van ons patat en fricandel heeft ze al ondekt. Brood vind ze bahhh en patatjes stukjes jammie. raar kind hihih. 20u laatste fles 200 cc soms met pap. O ja en nog eens gefeli
Oeeeh bah, jakkie, ik heb zelf ook een hekel aan kaakchirurgen en tandartsen. Hopelijk was het de verstandskies en hoeft die chirutg niet opnieuw te gaan wroeten!
Raar cheffie die van jou. maar dat wist je zelf al hihih. Stekte in elk geval. Zou fijn zijn als die tape er af zou mogen. Als het niet helpt gewoon door laten sturen naar de orto/// hoe je het schrijft geen idee. Bij mij gelijk spuit er in hoppa nu pas na bijna zes maanden begin ik weer wat te voelen met me vingers en zo tintelen dof gevoel en wat pijn. Dus heeft zeker even geholpen.
Dinand kruipt ook nog niet hoor. Hij draait wel heel snel rond om zijn as en rolt de hele kamer door en komt daardoor ook overal! Ach komt vanzelf, ik maak me er niet druk over. Zitten doet hij al wel 2 maanden erg stevig, vind het zo lief om te zien dat hij zichzelf zo lekker kan vermaken op het speelkleed of in de box! Ik denk dat de meeste feb. kindjes best snel zijn hihi.
Gefeliciteerd knorrie! Sem wil alleen maar melk en bosvruchten roosivice. Ja soma water uit een flesje/bekertje raar haha als wij het drinken moet ie het ook hebben. Sem zijn schema is nu 8.00 180 cc melk 10.00 fruit 12.00 1 tot 2 sneeen brood met stroop,jam,leverkaas,smeerkaas,vruchtenhagel. Hij lust alles dus haha 15.00 ranja soms een soepstengel ofzo als ie trek heeft maar dat is eigenlijk niet vaak. 17.00 warm eten 200 gram. 20.00 180 cc melk sem geeft eigenlijk nooit meer aan dat ie honger heeft is dat bij jullie kindjes ook?