Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Heerlijk he, dat ze zich zo goed kunnen vermaken...Vind het soms echt leuk om te observeren. Hoe geconcentreerd Aidan met een blokje bezig kan zijn is echt super om te zien...Eerst helemaal bestuderen, in de mond stoppen, wat brabbelen, nog een keer in de mond, weggooien, toch maar weer pakken.....enz....Zo grappig!

Van zo'n hulpeloos schepseltje, naar zo'n eigenzinnig ding...Heerlijk!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

sem is ook niet zo vlug haha hij heeft nu pas 2x gerolt en doet het alleen als ie ergens niet bij kan. Hij kan wel ineens heel goed zitten. Ja kruipen enz dat doet ie nog niet maar hij heeft echt een hekel om op zijn buik te liggen hij spugt vaak ook dan nog alles eruit.
    Tandje de eerste is door en ik zie boven 2 streepjes zitten dus die zullen eerdaags ook wel doorkomen

3. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb de verkeerde gequote haha moest knorretje zijn

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Thnx voor je felicitatie!!!

Aidan geeft ook nooit aan dat hij honger heeft....Als ik hem vaak oppak en in zijn stoel zet om te eten, zit hij mij soms aan te kijken zo van: huhhh, alweer???....Zo grappig...

Hij eet het altijd allemaal wel, maar hij vraagt er eigenlijk nooit meer om. Als het een half uur later is dan normaal, vind hij dat niet erg....Dat is soms wel lekker, hoef je niet meer exact aan het schema te houden (al hou ik wel erg van schema's....Geeft mij veel houvast...Ben toch ook zo'n controlfreak die alles gestructureerd wil)....Dus het is meer dat ik zo'n schema aan wil houden dan dat Aidan het wil. hhahahaha.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand vind diksap echt heerlijk, en water, en thee of vruchtensap aangelengd met water. Tis gewoon een klein vuilnisbakkie. Zo zat hij vanavond naast me en had een lekker visje voor mezelf klaargemaakt (gelukkig zonder zout) met een sausje ernaast. Ik kijk 2 tellen de andere kant op omdat de 2 poezenbezen elkaar achterna zitten, heeft die kleine dief een stukje vis van me bord af gejat. Ik moest verschrikkelijk lachen natuurlijk. Hij zat me echt onschuldig aan te kijken van: ja hallo mam, dat vind ik ook lekker hoor! Lekker ding is het toch ook.

Ik denk trouwens dat hij wel genoeg vocht binnen krijgt hoor! Ze zeggen dat kindjes minimaal 500ml melk binnen moeten krijgen, en alles wat daarbij nog extra komt is mooi meegenomen. Dus dat zit wel goed.

Qua beleg, pfff Dinand eet werkelijkwaar alles. Smeerkaas, leverpastei, krabsalade, zalmsalade, heb vorigeweek eens een plakje kipfilet geprobeerd, viel ook erg in de smaak, appelstroop, kaas (jong belegen), pindakaas (wel opletten de eerste keer met geven m.b.t. eventuele allergieën). Heb dus qua eten helemaal geen moeilijk kind. Kan alles zo naar binnen schuiven!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik vind het ook wel erg lekker hoor vooral als je ergens bent was het voorheen zo uit kienen want die zette gewoon zijn keel open in de auto als het tijd was haha. Maar nu kan je ook wat anders geven een soepstengel ofzo zorg dat ik die altijd bij me heb erg handig haha.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja kipfilet vond ie ook heerlijk maar het was maar een klein stukkie ik wist niet of ze dat al mochten eigenlijk.

Oei sem drinkt dus te weinig denk ik 360 cc melk en 120 cc ranja

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik krijg er ook niet meer melk in trouwens en pap vind ie ineens ook niet lekker meer

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hahaha, wat een lekker ding is het toch!!! :D
    Aidan doet dat vaak als wij spaghetti eten...En dan lekker roeren in de saus, en vervolgens een tekening maken op de tafel....:D

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Niet meteen zorgen maken over dat hij te weinig binnen krijgt hoor. Misschien kun je rond een uurtje of 3 nog een beetje melk aanbieden. Al zou het maar 90+3 zijn. Is toch nog 100cc extra op een dag!

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dan krijg je dus zoiets knorretje haha het resultaat van zelf eten

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh had nog even iets verder moeten lezen. Ik heb ook een tijdje zo'n periode gehad! Dinand wilde geen pap(nu nog steeds niet trouwens, dat is het enige wat hij niet eet!) Maar weet je, geef je een toetje na het eten? iets van yoghurt ofzo? Das ook een melkproduct en mag je meetellen he!

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ik verdun de pap tegenwoordig....Ik gebruik avondpap biscuit (maar hij krijgt het 's ochtends :D )

Volgens de verpakking moet je 160 water en 50 gr pap...Maar dat wordt erg dik....Enorme klus voor Aidan om die fles leeg te krijgen. Hij wilde ook geen pap meer op een gegeven moment. Nu doe ik 40gr en daardoor is het enorm vloeibaar...Nu wil Aidan het ineens wel weer....Erg handig vind ik 's ochtends...CB zei toen: je mag 's ochtends nu ook brood gaan geven....Pff, dat duurt best lang, vind ik een gedoe als ik moet gaan werken. En pap staat gelijk aan een broodmaaltijd, dus zolang hij dat lekker vind, vind ik het ook prima!

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

maar ik dacht dat de broodmaaltijden nu de flessen gingen vervangen want dadelijk mogen ze toch ook brood smorgens zou niet weten waneer ik hem allemaal melk moet geven ach ja woensdag toch weer naar het cb

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha ja heerlijk. Ze kunnen ook zo lekker tadekken met het eten. Handen onder, gezicht onder en dan die onschuldige oogjes erbij, heeerlijk:D.

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

ja maar 2x in de week ofzo kreeg eerst op me donder dat ik yoghurt gaf van het cb

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hihh leuk haha.

Zo te zien een ikea stoeltje wat ik nog steeds moet halen haah ze krijgt hier nog steeds in haar wippertje eten. Hah fles nog steeds op schoot.

En idd belliebel toetje mag je ook mee tellen voor de zuivel. Je had het toch over mona toetjes in de lounge nou daar lust ze wel pap van haha.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha dit soort acties dus ja:D. Heerlijk toch:D.

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Idd, hahahaha!!! Superfoto!!!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ach ja ik maak me niet zo druk sem groeit genoeg haha zo als jullie zien dus hij zal vast niets te kort komen haha

Deel Deze Pagina