Kan me voorstellen dat jij eerst meer zekerheid wil mbt je gezondheid....Helemaal terecht....Hopelijk gaat je gezondheid snel de goede kant op...Dan eerst maar echt echt echt genieten...en dan nog maar eens nadenken over een 2e...Heel logisch!
Nou vind met condoom ook geen pretje hoor. Echt wennen na zoveel jaar weer met condoom en we zijn soms slordig er mee. Na mijn operatie wil ik terug naar de gyn om te kijken wat voor opties er nog meer zijn dan alleen pil spiraal en of sterlisatie. Dat laatste is gewoon te duur. 1400 euro. maar misschien bestaat er nog wat anders. Vriendlief wil zich in elk geval niet laten helpen. mannen eer eigen he. ahha.
Ja idd meis. Eerst je gezondheid nu. Daarna kan je altijd nog kijken hoe of wat. Hoop zo voor je dat donderdag duidelijjk word wat er verder aande hand. En bedankt voor het advies over de operatie. Zal best pijnlijk zijn maar naar twee ks het wel mee vallen hoop ik. Qua pijn.
Is ook wel een beslissing hoor.....steralisatie...Daarna kan je echt nooit meer een kind verwekken/baren.... Dan moet je echt heel zeker van je zaak zijn!.... Had ook liever een ander alternatief gezien maar de pil was nu gewoon het makkelijkste en slimste....En het is maar voor een korte periode, dus dat scheelt (hopelijk)
een vriendin van me heeft in feb ook een keizersnee gehad en een maand terug een galblaas operatie en die zei dat ze veel mere last had van de keizersnee dan van de galblaas operatie dus het komt vast allemaal goed
5......! Manlief had ze gehaald bij de apotheek...Zeiden ze daar: Wil je voor 3 maanden, 6 maanden of voor een jaar....Manlief zei: doe maar 6 maanden, want er moet toch echt nog wel een 2e komen binnenkort!!! Die vrouw zo: oke, daar bemoei ik me niet mee.... Hihi, dus hij heeft 6 strips meegenomen....Nog 5 te gaan! En hebben afgesproken deze echt eerst op te maken. Wilde eerst januari al stoppen, maar maak dan toch eerst die 2 laaste strips ook op....
Dacht ook. Bij de jan mama.s zijn er al een paar zwanger toch. Bij de feb mama.s is gup dus de enige die met een tweede bezig is spannend. wie van hier de eerste gaat worden ( IK NIET)
hebben jullie nog leuke plannen voor deze week? Ik ga woensdag stappen haha vrienden van ons wonen in vlaardingen en dan blijven de jongens thuis bij de babys en de meiden gaan naar de skihut. Is alweer effe geleden haha. We blijven daar slapen
Nog vijf maanden te gaan rond Aidens verjaardag dus hihi. We kunnen dus bij jou als het gelijk raak is rond dec een tweede verwachten 2011 dan spannend. Maar dan moet het gelijk raak zijn haha. Wel spannend Jij of guppenkop of zijn er nog meer die met een tweede bezig zijn dacht het niet toch.??
Ik iets leuks doen. EEE nee mag ik mee haha. Nee hoor meis geniet ermaar van je hebt het zeker verdient en helemaal nodig. Al hoe wel Vlaardingen is niet zo ver van Delft haha.
Naar de skihut in Vlaardingen op een woensdag...Is dat leuk??? Of ga je naar de skihut in R'dam??? Maar leuk zeg...stappen!!!
ik neem uit voorzorg wel me diclofinac 100 zeltpillen mee heerlijk spul haha. Hebben ze goede ziekenhuizen daar in de buurt haha
Rotterdam. Nou ja de laaste keer stappen is in antwerpen in mei geweest haha. Wel een tijdje geleden dus haha
Heel veel valt me op! Ben blij dat ik toch ff wacht hihi. tis al druk met 1 kind, stel je voor 2 kindjes kort op elkaar! Druk druk druk!