Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Leuk hoor!!!....

Pfff, ben laatst wezen stappen...Vond het zo raar....Liep daar en dacht: Niemand hier weet dat ik een klein kindje thuis heb. Voelde me ineens zo oud..."vroeger" was het zo easy, lekker drinken, gezellie, gek doen....En nu voelde ik me zo verantwoordelijk! Ging ook vroeg naar huis, tja, 's ochtends toch weer flesje maken he....Heel raar voelde het....

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Plannen deze week:

- Morgen 1 dag "getrouwd"...Bij oke weer = artis bezoeken!
    - Woensdag dagje Breda = shoppen
    - Donderdag zwemmen met Aidan
    - Vrijdag op visite bij mijn opa
    - Weekend niks gepland....lekker relaxed!!!

Leuk weekje dus...En jullie???

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Als we gaan stappen, zorgen we er toch voor dat 1 van de opa's en oma's op kunnen passen! Zie mezelf al staan 's morgens vroeg met me half dronken hoofd een flesje klaarmaken hihihi:p. Nee doe mij dan maar een dagje lekker uitslapen, is ook wel eens goed!

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    haha ja dat klopt idd ik werd aangespoken door een jongen die me wilde versieren haha ik zo doe geen moeite ik heb een klein kindje thuis whaa en me vriend zit langs me:D
    wij waren een weekendje weg met vrienden en sem was bij me ouders maar wist ook niet hoe snel ik weer naar huis moest gaan

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Das idd wel relaxed ja....
    Wij hebben helaas niet echt een oppas-netwerk....
    Staan er toch een beetje zelf voor, zonder hulp....maar ook dat redden we wel....Gastouder is flexibel, alleen kost dat best wat....dus een netwerk van vrienden-kennissen-familie zou lekker zijn....maar helaas!

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    - dinsdag uhmm effe naar de apotheek en dat was het wel
    -woensdag naar het cb en dan naar vlaardingen
    -donderdag naar het ziekenhuis, s,avonds bezoek
    -vrijdag relaxen
    -zaterdag werken
    -zondag verjaardag van me peetkindjes

niet zo heel veel dus

7. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou zeg je zo wat.

Zelfs twee kinderen met een grote tijd er tussen is soms nog pfff haha.

Nee hoor ook wel makkelijk.Arun haal luier Arun breng hem naar de prullen bak Arun let even op je zusje Arunnnn.

Lijkt veel hoor maar is maar soms, hij moet ook nog kind blijven maar oooo hij kan haar zo op jutten. Ben ik de fles aan het geven dan gaat hij juist kiekenboe spelen en dan is het al geschiet dan wil ze niet meer drinken alleen nog maar aaaa a a a toetoetoe haha.;)

8. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38

das minder idd wonen je ouders niet in de buurt

Hier vechten ze om sem

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    :D.....humor!!!

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Nee, helaas....2uur van ons vandaan....!
    En ze werken full-time. Druk sociaal leven, dus we proberen wel oppas-dagen te creeren, maar dat valt niet mee....

Ze willen wel graag....maar het komt er niet van....

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jammer zeg

12. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Snap het wel hoor. Hier wel vader/moeder/zus in de buurt maar ze willen vaak niet. Ja dan zit je ook. Me moeder soms een uurtje bij me zusje moet ik haast smeken en na vrijdag heb ik een beetje mot met me pa.

Hij neemt het me kwalijk dat ik vrijdag zo overstuur en depri was. En dat neem ik hem weer kwalijk dat hij me dat kwalijk neemt. Als ik eerlijk ben heeft hij er vrijdag meer olie op gegooit dan nodig was. Als die eens echt de tijd nam eens echt luisterde en niet gelijk me pijn doet wat altijd gebeurt dan was het misschien niet eens zo uit de hand gelopen.

me moeder ja ik moet ook werken ik kan niet altijd komen wanneer jij wilt. Dat begrijp ik wel maar als ik z.n aanval heb van dep paniek dan is het gewoon fijn om juist haar te bellen snappen ze dat nou maar eens. Ik snap ook wel dat ze niet gelijk kan komen en dat ze hun eigen leven hebben en net zo met me vader. Die zegt ik heb het druk enz enz. Zusje zelfde.

Ze wisten dat ik het na de geboorte van Karishma het zwaar zou krijgen ivb het verleden met Arun en toch. Kwetse ze me elke keer van jij wilde toch nog de tweede ja mensen dat weet ik ook wel maar daardoor kan ik het wel eens zwaar vinden voor al dag in dag uit thuis te zitten en soms niet weten wat te doen met Karishma dan zeggen ze ga wandelen. Toevallig was het vrijdag echt shit weer ja wat dan haha.

Ach ja komt goed.. O je nu klaag ik als nog was niet de bedoeling sorry weer.;)

Wilden ze maar eens snappen dat ik het wel snappen en wilden zij maar eens snappen dat het soms kan voor komen.

Zo lastig. Echt dan voel ik me nog een slechter moeder. Weet je soms denk ik wel eens had ik dan helemaal geen vader moeder meer dan kan ik ze ook niet meer belasten. Want dat wil ik helemaal niet alleen dat ze wat begrip hebben wat steun geven al is het alleen maar begrip.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is ook niet makkelijk meis. knuf.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    vervelend dat ze niet echt met je meeleven nu je het moeilijk en pijn heb. Ik kan me voorstellen dat je soms effe iemand erbij wilt hebben zodat je er effe op je gemak uit kunt.

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Vervelend zeg. Zeker als mensen dat zeggen die het dichtste bij je staan....Dikke knuff

16. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Meiden, ik ga naar bed....!

Welterusten en tot morgen!!!

Sweet dreams...

Liefs Martine

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    slaap lekker!!!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dank jullie wel meiden.

Ik snap ze echt wel echt. Wil ze niet belasten en doe het zo min mogelijk. Vrijdag ja verkouden ongie een plus een is twee dan kan het heftiger er uit komen dan de bedoeling de muren kwamen op me af. En ja ze maken het vaak erger dan het is.

Probeer het zo vaak zo vaak om me in te houden niet te klagen niet te zuren enz. Het blijft lastig.

Nu val ik jullie er ook nog lastig mee.

Wil alleen niet zo in het leven staan wil graag mensen helpen. wil ook een ander leven. nou ja anders gewoon een iets makkelijker leven ook wat mee draagkracht enz. En nee wil me kindjes niet kwijt en moet zeggen ondanks hij soms een lul is voor mij hij is er nog steeds voor de kinderen ben zo dank baar voor zijn hulp maar ook dat heeft een prijs ach ja.

maar even dit ben wel gelukkig hoor met wat ik heb ziels gelukkig. Alleen het is tijd voor een beter weg een ander waar heen die leid maakt niet uit als het maar postief is. En ze denken dat ik negatief ben nee ben ik niet wil dat ook niet zijn.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik snap goed wat je bedoelt je wilt buiten je kindjes ook nog patricia zijn. Tegen ons mag je zoveel klagen als je wil hoor haha.

20. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede morgen

Gisteren avond weer lekker naar het koor geweest en wat is het toch heerlijk zingen krijg er echt voldoening van.

Zit hier te wachten op mijn ongie waar blijft ie nou:(:( hopelijk komt het snel.

Ga even lekker met de stofzuiger door het huis een in bed elise toch nog even in de box die zit ook midden in de peuterpuberteit ze word volgende week woensdag 2 maar zegt ook echt nee hahahahah

tot laters

Deel Deze Pagina