Wat leuk! En super stoer dat hij gewoon al uit een beker drinkt! WOW! dochterlief probeert het wel maar met hulp. En ze verslikt zich regelmatig. p.s. we hebben behoorlijk veel dezelfde dingetjes. hihi. Lepeltjes, bekertjes, kommetjes.. hihi kinderstoel (staat wel bij mijn ouders. hihi)
Ik ga zo lekker slapen, hopelijk morgen wat meer energie om uitgebreider te reageren (sorry voor degenen waarop ik niet heb gereageerd..)
Kijk maar uit dat Bram jullie niet voorbij groeit. Dan kan hij jullie op je hoofd spugen. hihi Maar idd erg lange knul en ook een gewichtigheid geloof ik. Leuk.
Lekker slapen he. Vervelend dat de kleine uit bed is gevallen en dat dat mirthe jullie aardig bezig gehouden heeft en dat ze vanacht weer lekker gaat slapen. En geef niet alles is toch gewist tot 4 september. Daar gaat mijn dagboek. Fijn dat ylva aan het opkanppen is dat ze lekker aan het bunkere is betend dat ze beter aan het worden is ze halen de schaden van zelf in hihih. En ja Karishma is idd een ondernemende dreumus aan het worden. Maar wel erg leuk. Vandaag een party gehad neefje werd 9 was erg gezellig taart smaakte prima.
Ja goed, hij likt niet meer en is heel relaxed! Alleen eet en drinkt 'ie wel superveel.. Met mij gaat het wel, vandaag steunzolen opgehaald. De pijn aan mijn voeten blijkt te komen door een aangeboren afwijking aan de stand van mijn voeten. Mijn moeder en tante hebben het ook, we lopen alleen op de buitenkant van onze voeten. Ze hebben er geen last van en ik had dat ook niet, maar door de zwangerschap zijn mijn botten week geworden (had ook vroege bekkeninstabiliteit) en mijn voeten zeg maar "uitgezakt". De steunzolen doen nog pijn omdat mijn voeten er niet aan gewend zijn, maar ik hoop dat het er beter op wordt! Je ziet er niks van.
WIJ GAAN EEN MIDWEEK NAAR CENTER PARCS!!! We kunnen bijna nooit weg en nu 5 DAGEN!!!!!!! Dit is zo.. zo.. zo.. ongelofelijk! 22 november gaan we. *bigsmile*
Jep, die tabletten maken m dorstig. Was hier ook zo. En die krengen heb ik ook. Ben er wel blij mee. Loop nu niet graag meer zonder. Vroeger toen ik ze net had was het idd pijnlijk. Dus, iedere dag / om de dag (wat was t nou? ) ietsjes langer er op lopen.
Als ik zonder loop op kousen of blote voeten knerpt mijn rechtervoet en verga ik van de pijn in de botten..