Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo weer bij!

Cheffie was er niet vandaag, dus heb haar ook niet kunnen pesten!

Afijn, was wel lekker hoor om ff te werken.

Zit te twijfelen wat ik ga doen. De stad in voor schoentjes voor Dinand of niet. Het is nu lekker weer. Zonnetje schijnt heerlijk op me rug achter het glas en is echt lekker warm. Oh correctie, het begint nu opeens heel hard te hagelen whaha:p.

Kga eens kijken op de site van prenatal of ze er leuke schoentjes hebben!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, ik heb leuke schoentjes gezien, kijken of ze ze daar hebben! Ik ben richting prenatal:p.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goed zo meis idd het je zelf wat makkelijker maken. Is ook niet niks drie kids pff.
    Goed gedaan dus.

lady beterschap voor bram
    Lilalief fijn dat lila opgeknapt is en hopen dat dat zo blijft en we begrijpen het als je wat minder tijdheb we zien je weer goed?
    super m gefeli en gefeli en gefeli alvast. Hier ook bijna een verjaardag arun word 10 krijg dus een tiener in huis haha.
    Bellie en jammer dat je je cheffie niet kon pesten hihi. En gelijk heb je Dinand lekker even op het kdv even wat tijd voor je zelf.

Na dat de testen binnenkort zijn afgerond.Ga ik waarschijnlijk weer in therapie. En dan mag Karishma ook naar het kdv. Hoop dat het haar en mij dan gaat bevallen. Maar eerst de testen en welke therapie ik nodig heb ik heb nu zo iets ik ga het doen. Maak me niet meer uit en ik schaam me er niet meer voor dat ik soms deperie en zo ben. Zal er toch mee moeten leren leven.

Als ik iemand vergeten ben sorry alvast.

O ja mamamie fijn het huishouden doen. not. en ja is vrouw eigendenk om verder te denken aan een tweede kindje. En ja ook je hebt je medi. Geef je zelf idd nog maar even de tijd. Finacieel ja ben het al gewent met minder te leven, dat went helaas. Maar ik mag niet mopperen heb te eten te drinken me kinderen krijgen altijd genoeg kleding enz. Dat is heb belangrijkste.

Groetjes weer en o ik heb even tijd voor me zelf hahaahhahaha.
    Vriendlief was op tijd terug. Hij is samen net met karishma op bed gaan liggen en ik hoop ze pas te zien rond vier. hahahahaha. :p maar met baby.s weet je het maar nooit hoe lang ze hun middag/ochtendslaapje doen. Van mij mag het wel een super lang slaapje zijn elke dag een uurtje of 2 heerlijk ach ja lieve koekjes worden neit altijd gebakken.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo heb nieuwe stappers voor Dinand:D. Dinand vind ze ook mooi geloof ik:p.

Ohja, heb vorigeweek bloed laten prikken, en er is niets afwijkends gevonden. Dus waarschijnlijk ben ik zo moe van de stress de afgelopen paar weken. Moet gewoon een keer op tijd naar bed gaan hihi:p.

Zometeen hutspot eten, jummie.

Ohja, en nog even een leuke foto van me mannetje die net macaroni opheeft!

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    En Dinand zijn nieuwe stappers:D!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Arg!

Hallo! ik had al heeeel veel gereageerd maar door 1 druk op 1 verkeerde knop... alles weg. Ships!

@ Leuke fotoś ! Lilalief met manlief en Mammamia met haar kleine mannetje en Super Mommy's schatjes en wie allemaal nog meer?!? ZO leuk!

@ Boni, je bent de enige die gereageerd had op de buggy vraag. Top dank! Heb m ook bekeken en geprobeerd n.a.v. jouw tip. Maar ik denk dat wij voor de Koelstra Simba model 2010 gaan. Maar als andere er al ervaring mee hebben. Graag deel! *wink wink*

@ Vergiet hoofd hier en ben dus de rest vergeten...

@ Oh nee!

@ Ninja, voel je je al beter? Al die nare aanvallen. Getver. Voorzichtige knuffel.

@ Lilalief ik hoop dat Lila al weer beter is ondertussen. ook een knuffel!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Bel, leuke foto en schoentjes!

Heb zelf gister bij de Zeeman bond achtige laarsjes voor mijn meisje gekocht. Ik vond ze echt leuk. hihi

blz 3 ze noemen het baby slofjes
    ZEEMAN - Actuele reclamefolder

8. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Bedankt voor je tip. Had ze niet gezien bij de zeeman. Maar ben afgelopen zaterdag geweest dus kan zijn dat ze deze week pas in de winkel liggen. Ga ze denk ook spotten. zijn echt leuk.

Over je vraag over buggies. Ik heb een mclaren gehad. Een ligt model en heb hem vier jaar gehad. Was een makkelijk ding nu heb ik een wandel wagen van safty 1st. volgend jaar maar een buggie halen dan wel z.n goedkopen. Zijn ook prima die maclaren was toen best duur
    350 gulden toen nog daar is mijn eerste kinderbijslag ooit heen gegaan haha.;)

Net terug van de Ikea en ja wel we hebben eindelijk een kinderstoel die van 12 euro met blad samen 15 euro.
    Erg he heb je een ikea in je achter tuin kom je er nooit haha. Ook nog de euro boodschappen bij de c1000 gehaald en me kinderkorting is gelijk op haha.;)

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Pnirmal, heb ook zo'n kinderstoel. Wel zo makkelijk. Hij staat bij mijn ouders. Handig.
    Ik heb trouwens ook een schattig winterjasje gekocht bij de Zeeman. Lekker goedkoop. nog net geen 8 euro.

En die Maclarens zijn idd (ERG!!!) duur. Ik geloof graag dat je er heel blij mee bent geweest. :D

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Is het jasje roze hihih. Met een bloemtje aan de voor kant. Zo ja dan zit het er dik in dat we de zelfde hebben haha.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    zo... net de koelstra maar besteld. Kan bezig blijven. Maar nu is de knoop door. wordt zelfs gratis thuis bezorgd. mooi zo

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Paars met bloemetje en een kraagje zonder capuchon erop. :D

Oh ja.... mijn vriendin storte net bijna van haar stoel van het lachen... ik vertelde haar dat ik aan het breien ben geslagen. hihi :D Heb bij de Zeeman een rond-breinaald gekocht en wat wol... voor de lol. En het wordt nog leuk ook dat maffe ding. hihi :);)

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah super schattige laarsjes zeg:D. Hoest met dochterlief?

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha, ik heb vanmiddag inderdaad ook breinaalden zien liggen bij de zeeman! Ben 2 jaar geleden ooit is begonnen, maar ik kom letterlijk geen steek verder hihi:p. Is niet voor mij weg gelegd dat breien. Misschien moet ik maar eens een cursus gaan volgen: breien doe je zo:D!

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik ga lekker me bed opzoeken, ben verrot. Heb lekker de hele avond op me bedje gelegen. Eerst GTST gekeken, daarna the voice en als laatste look of love. Morgen lekker vrij, en hopelijk kan iklekker blijven liggen tot half 9 ofzo. Kijk er wel naar uit.

Morgenavond weer naar de fysio. Heb niet het idee dat die tape helpt, maargoed, ben benieuwd wat dat vrouwtje zal gaan zeggen.

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh vergeet helemaal welterusten te zeggen tegen jullie! Bij deze:D!

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    hihi.... nou ik kon ook niet breien... en heb het opgezocht op internet. hihi
    Maar ik moet nog opzoeken hoe ik de boel moet afronden... als het eind inzicht komt.
    www.breien.nl :D:D:D
    En ik vind het wel grappig om te doen. Ik heb nu 2 kleuren wol in 1 keer. Roze en wit met zilver glimglim.:D

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Truste allemaal!

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik kom ook ff weltrusten wensen:D

Tot morgen!

XxX

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Ik ben gebroken, men wat een nacht. Dinand besloot vannacht om 4 uur te komen en is 1,5 uur wakker geweest. Heeft nog tussen ons in gelegen, maar dat haren trekken bij mij was ik heel snel zat! Uiteindelijk weer terug naar zijn eigen bed en is toen toch weer in slaap gevallen. Respect voor de moeders die dit elke nacht hebben! Afijn, ik was dus gisteravond lekker op tijd naar bed gegaan, maar dat heeft dus geen enkele zin gehad.

Ga maar even hangen onder het senseo apparaat! Misschien word ik dan wakker hihi:p.

Deel Deze Pagina