Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Leuk he dat haren trekken haha zo word ik elke ochtend wakker. Ze vind mijn haar om te knuffelen en om te trekken ze vind het heerlijk om door haar handjes te laten gelijden haha.

breien ja kan ik wel. verplicht 12 jaar naai les opschool gehad. En daar hoorde breien ook bij en me moeder leerde het me toen ik zes was. Maar ik kom ok niet verder dan een sjaal of muts of ik moet een patroon hebben dan wil het nog wel lukken slofjes te maken haha.

Afhalen je breiwerk donder lijkt moelijk is makkelijk haha.

je hebt je breiwerk. als je klaar bent je begint net zo als dat je verder wil naar een andere pen. Dan pak je de eerste en de tweede op de andere ben haal je er over heen dan krijg je een lus. Zo ga je verder tot je bij de laatste bent het is net zo iets als haken:(:D

Kom straks weer karishma is door haar nijntje koekje heen ze vind ze zo lekker. Ik ook trouwens haha.:p

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O ja ook een wave voor Karishma ze is vandaag 8 maaden joepie.

Nog vier maanden te gaan dan is ze al weer een.

sommige onder ons ze zijn al weer bijna negen maanden wat gaat dat toch snel.:p

3. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    8 maanden! wow... gaat snel allemaal he!

Ik had net mezelf overhoord met 15 vragen, had ik er 14 goed :D psychodiagnostiek. Gaat over wat je allemaal kunt doen om erachter te komen wat iemands probleem is zeg maar.

Anyway, kon het niet laten om even te spieken!
    Ik kan jullie geklets nu effe niet bijhouden...haha maar bij deze alvast een fijne dag allemaal! Geniet van jullie minimonstertjes.
    ik ga weer leren!

Doehoeiiiii

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Goedemorgen,

Zo, weer een leuke zwemles gehad....Vandaag was manlief met Aidan gaan zwemmen. Heb ik kunnen kijken en foto's gemaakt...Superlief om te zien zeg....*smelt*....

Aidan ligt nu te maffen, zodra hij wakker is, brood eten en wegwezen. Ga richting mijn ouders voor een paar dagen. Ze zijn er zelf niet, zitten lekker in de zon in het zuiden....maar op deze manier kon ik lekker gratis ff weg...hahaha...Toch een soort van vakantie maar dan in het huis van mijn ouders. Wel ff lekker.

@ Donder:
    Hoe is het met Ylva???

@ Lilalief:
    Fijn dat Lila koortsvrij is!

@ Ladytijger:
    Beterschap met Bram...Heeft hij nog gedronken!

@ Jodelahiti:
    Alvast veel succes met je examens!!! You go girl!!!

@ Belliebel:
    Fijn he, als je kleintje besluit midden in de nacht een serenade te gaan houden!!!....Idd, respect voor de mama's die er iedere nacht mee zitten (maar het blijft niet leuk!)...

@ Mammamia:
    Denk dat het mama eigen is om te verlangen naar een 2e. En het is aan jou de keus of je er klaar voor bent of niet....

@ Pnirmal:
    Aha, Karishma verslaafd aan de nijntje koekjes???
    Hihi...jammie jammie...

@ Hoest met de rest??? Nog plannen voor vandaag???

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    #805 knorretje84, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    Deze voor Aidan gekocht bij h&m samen met nog een vet stoer rompertje dat lijkt op een nette blouse (incl vlinderstrik)....Dit is het setje alvast voor de kerst (kan geen afbeelding van dat rompertje vinden)

6. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    knorretje dat broekje heb ik voor wesley ook met een leuke blouse eronder kon hem niet laten hangen

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat een gave broek knor! Moet binnenkort ook maar eens bij de H&M gaan kijken!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tjee, wat is het rustig hier zeg:p.

Ga zo denk maar eens richting kruitvat lopen. Ffies eruit. Kleine man goed aankleden, want de gele snottebellen vliegen zijn neus uit!

9. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    En, Bel, ben je richting Kruidvat gelopen of toch maar even tot IN de Kruidvat gelopen?
    Ik heb er gisteren nog wat meekupjes kunnen kopen, 3 halen 2 betalen (van dat goedkopere merk essence ofzoiets).

Ben helemaal GAAR van het leren. Jee zeg dat is toch niet goed meer op onze leeftijd :D O jawel zegt mijn ontwikkelingspsychologie hoofdstuk: als je jezelf je hele leven intellectueel blijft ontwikkelen dan train je je hersenen en blijf je veel langer gezond.
    En je bent nooit te oud om te leren (ik spreek mezelf even wat moed in)

@Knor, wat leuk dat Aidan met je man heeft gezwommen! Mijn man zou dat ook willen maar heeft steeds de tijd er niet voor.

Nou ik ga maar weer effe verder. Oli ligt net in bed en over 10 min. komt de oudste uit school, die kan dan effe oppassen want dan moet ik de middelste uit school gaan halen.
    Vanavond schoolvoorstelling van mijn dochter, ze gaat zingen (optreden) leuk!

Doei!

10. Ik heb gisteren ook geshopt bij de H&M voor m'n mannetje. Lekkere stoere winterkleertjes:

11. Met deze broek:

12. #812 Bloempje83, 21 okt 2010
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
    Dit is de hele set:

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    whaaa het was gisteren SUPER gezellig in de skihut in rotterdam echt weer eens ouderwets lol gehad echt een topavond ga dadelijk bijlezen. Ben ook naar de MDL arts geweest maar dat vertel ik leter wel me bat van me laptop is leeg en zoek niet naar de kamer te lopen haha ben brak(en ik heb niet eens gedronken maar de kleine kwam ook gewoon om 8 uur haha)

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben met de auto gegaan:), terwijl het best lekker weer is nu. Maargoed, had echt de puf niet en Dinand lag om 16.00 nog te slapen. Die heb ik wakker moeten maken, anders zou het echt te laat worden.

Ik heb toevallig net ook nagellak gekocht (van die french manicure spul) van ecsense ofzo. 3 halen 2 betalen! Dan wil ik dat wel eens proberen.

Meteen de C1000 nog even binnen gelopen voor wat lekkere dingetjes. Straks snel eten want om 19.00 uur moet ik weer bij de fysio zitten. Denk dat ik vanavond helemaal kapot ben!

Ennuh, dat lukt jou wel met dat leren! Jij gaat gewoon slagen:D.

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Supergaaf setje bloem:D, leuk!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat je het leuk hebt gehad. kan een mens goed doen he, om er even lekker een avondje tussen uit te zijn zonder kind!

Ben benieuwd wat de MDL arts heeft gezegd!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo effe tijd om me verhaal te doen. Was dus naar de MDL arts geweest maar aan de hand van bloedonderzoeken de MRI,s was er niets ernstigs aan de hand zoals galstenen of ontstekingen.

Maar door de nare ervaring in het zh veel pijn bij de ercp de pijn vooraf enz maak ik me veel zorgen en daardoor werkt het ook weer om me buik en verergerd het de klachten. Ze rade me dus om met iemand te praten die me kan helpen te ontpannen als ik pijn heb en beter met de pijn om kan gaan. Verder is er een buikzenuw beschadig waardoor ik vaak stroomschokken in me lichaam krijg(bij me buik) de pijn in me zij is littekenweefsel en is verder niet veel aan te doen. De branderige pijn in me buik is maagzuur en daarvoor weer een hoge dosering omeprazol gekregen(werkte eerst goed toen waren de klachten zo goed als weg) Ik heb weer bloed moeten laten prikken en over 3 maanden terug en als ik dan nog steeds klachten heb gaan ze een endoscopie doen. Als daar niets uitkomt ga ik toch een second opinion doen bij een ander zh.

Verder ben ik met sem naar het cb geweest en meneer was nu 68 cm en 8,5 kilo. Hij groeit nu niet meer zo hard in 2 maand 500 gram aangekomen. Verder deed ie het uitstekend en met zitten liep ie al voor op het schema(hoeven ze pas bij 12 m te kunnen) En toen vroeg ze rolt ie nou ja zei ik 2x gedaan haha en opeens rolde die wel 10x achter elkaar haha.hij peiste haar ook nog effe onder haha.
    Hij kreeg alleen te weinig melk idd maar dat mocht ik vervangen door wat yoghurt bij het avond eten.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat je het leuk hebt gehad. kan een mens goed doen he, om er even lekker een avondje tussen uit te zijn zonder kind!

Ben benieuwd wat de MDL arts heeft gezegd!

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ninja, Goed om te horen dat het niets ernstigs is. En mocht er inderdaad niets uit het onderzoek komen, zou ik ook een second opinion aangaan bij een ander ziekenhuis. Stel je voor zeg, at ze bij het ziekenhuis waar je nu zit niets kunnen vinden, en het 2e ziekenhuis wel, dan sla je je later voor je kop dat je dat nooit eerder hebt gedaan.

Hopelijk ben je snel weer pijnvrij! Een dikke knuff heb je bij deze dan ook verdiend!

20. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ninja fijn meid dat je lekker even uit bent geweest dat doet een mens goed.

En zo te horen ook redelijk nieuws van de mld arts. Wat bellie ook zegt als het overdrie maanden nog niet minder is. Niet altijd denken dat het tussen de oren zit toch? met andere worden luister naar je gevoel.

En wat goed van Sem dat die in eens tien keer achter elkaar rolde. Zij het je toch in eens gaat het snel ;) Trouwens ruilen met de mijne.

--------------------------------------------------------------------------------------Karishma is ook een vlot meisje echt. Ze kruipt het hele huis door. Trekt zich op aan de bank tafel kast en haald nu ook spullen uit de kasten. WAAR is mijn BABY gebleven heb nu een minidreumusje in huis erg leuk maar pfff. De tafel is nu leeg gehaald ze kan dus bij de kopjes bekertjes. haha alleen de luierdoos en doekjes staan er nog.

fijne avond allemaal zo douche met Karishma en dan hopen dat ze lekker gaat slapen, De boef. 8 maanden en wat een vlotte dame.;)

ps helemaal vergeten hihi. Leuke kleren zag ik.

En jodelahiti je kunt het en je doet psygologie kun je ons straks mooie tips geven of op ons oevenen en idd je bent nooit te oud om te leren en leuk dat je dochter moet zingen opschool. Hier is het al herfstvakanie. Jij volgende week, ;)

Deel Deze Pagina