Navond! FF snel terug gekeken. LEUKE FOTO'S! En al zoveel die zich optrekken en rond hobbelen. Zelfs al achter een kar ?!? aan. Wow! Verder niets onthouden. Mwa bijna niets. @ Aidan heeft lekker zijn papa uitgelaten in het zwembad zo te zien. leuk! @ Karischma is de box en de bank aan het verbouwen... oh oh. Handen vol aan die kleine meid. @ Jodela leer ze! @ Bel lekker geschopt! Hoopjes nieuw, leuk leuk leuk! @ eh...nu ben ik het kwijt. @ Ben net terug. Lange dag geweest. Ons schatje naar o en o gebracht. En ze heeft zich daar heel goed gedragen. We kregen alsmaar te horen wat is ze lief en mooi en aardig en enz enz... hihi. *bloos* Wij dus naar begrafenis geweest. Was mooi. Bagger weer, dat wel. We hebben als vriendengroep onze vriend en diens vrouw mee genomen om te gaan lunchen. Even iets anders. Even weg. En dat was leuk en gezellig. Verder daarna gaan kijken in nieuwe huis van schoonzus. Gaaf huisje wordt dat! zijn een oud huisje op aan het knappen. Knap hoor. Door naar o & o en daar was dochterlief aan het slapen. Een schatje was ze. Een schatje! hihi. *bloos* Daar nog gezellig mee avond mogen eten (we waren met zijn 9e) gezellig en druk. Toch vroeg naar huis. Compleet gesloopt de afgelopen week heeft toch meer inpakt op ons gehad dan gedacht. Thuis zagen we dat de buren een pakket voor ons in ontvangst hadden genomen. De koelstra is binnen. Joepie, morgen gaat deze gelijk gebruikt worden. En zo lekker mijn bedje in. Ik kan wel wat slaap gebruiken. Mevr vind het namelijk nodig om al haar ervaringen van overdag, luidruchtig her te beleven in haar slaap... om het uur werden we wakker gegild. 3u, 4u, 5u, 6u, en uiteindelijk om 7 uur maar een papfles gegeven en maar opgestaan. Zucht... En toch is ze lief. hihi Oh ja, ze is nog meer aan het oefenen met haar stem en is echt gesprekken met mij aan het houden nu. En dan haar gezichtsuitdrukkingen erbij. Geweldig! hihi. En tja, ook het volume is ze aan het oefenen. Da's best heftig. Een operazangeres in wording denk ik... ai. hihi
@super mum: GEFELICITEERD! met je verjaardag! Maak er een leuke dag van en laat je lekker verwennen @jodela: gezellige avond gehad? @knor: En nog naar bodyworld vandaag? Heb er nog nooit van gehoord... veel plezier! @troel: Succes met een juiste keuze maken wat betreft werk en hopelijk is de huizenruil snel rond! @donder: heftig dagje voor jouw/jullie. Weinig slaap en nog een begrafenis. Lief dat jullie je vrienden hebben meegenomen voor een lunch. Even wat afleiding. Maar was zijn moeder nou verongelukt of was ze ziek? en gezellige Ylva met al haar kletsverhalen, zelfs in haar slaap. Hier nog zo 1, maar dan gelukkig niet elk uur... Van8 wel een minder nachtje gehad. Hij heeft wat verhoging/koorts en was van8 ineens aan het huilen. Lekker bij ons in bed genomen en een flesje gegeven, het leek weer even op maanden geleden dat we nog zo'n klein baby'tje hadden. Wat wordt ie nu toch alweer groot @hier: lekker gegrilt gisteravond en nog een film gekeken in bed op de laptop: de storm. Mooie film. Om half 1 was ik toch een partij moe en duurde de film nog een half uur. Heb het niet meer volgehouden, dus we kijken em vandaag nog even af. Etienne dus wat onrustig geweest, dus werd beetje brak wakker. Nu gaat het wel weer. Vandaag maar niet zwemmen omdat Etienne wat ziekjes is. Volgens mij is er wel koopzondag in Utrecht, dus misschien nog ff langs een babyzaak om te kijken wat ze aan ons kapotte kinderwagen wieltje kunnen doen... Iedereen een fijne dag gewenst! XxX
Hmmm das een moeilijke keuze. Denk dat je alles tegen over elkaar moet afwegen. Hoeveel zal je minder gaan verdienen, heb ik zin om te gaan file rijden enz. enz. Je komt er vast uit! Heel veel succes met het maken van je keuze!
Whaha operazangeres, dan heb ik hier een operazanger in de aanbieding whihihi. Fijn dat dochterlief lief is geweest bij o en o! Wat zijn het toch schatjes he! En dat gillen 's nachts, hier doet hij het 's avonds heel erg veel. Denk dat het inderdaad het verwerken is wat ze de dag ervoor beleefd hebben. Die kleine spruitenkop van ons was vanmorgen ook om 7 uur wakker, maken ze onderling afspraken met elkaar ofzo hihi?
Oeh de storm is een film die wil ik ook nog wel een keer zien. Heb je de hel van 63 al gezien? Dat is ook echt ontzettend goeie film! Wij hebben gisteravond toy story 3 gekeken. Ook een erg leuke film hihi. Was vroeger helemaal gek van disney films.
@ super mummy: Gefeliciteerd met je verjaardag!!! @ hier: Lekker nachtje gehad. Heerlijk geslapen en mocht lekker blijven liggen vanmorgen. Plannen voor vandaag: none! We zien wel, tis niet echt geweldig mooi weer ofzo! Ga eens even een lekker eitje voor mezelf bakken.
@dondersteen, haha wat grappig jouw kleine zangeresje. Maar liever overdag dan 's nachts denk ik.... @Troeltje wat lastig, zo'n beslissing hé! Maar ja, de banen liggen niet voor het oprapen. Ben ook aan het denken wat ik na mijn examens moet gaan doen. Hier namelijk ook verhuisplannen maar tegelijk ook de wens om wat meer te verdienen. Succes met je beslissing!!!! @Bel, lekker uitgeslapen! Mjaaa heerlijk. Geniet van jullie zondag. @Hier ik ga niet eens meer typen wat mijn plannen zijn, het is allemaal hetzelfde totdat dinsdag die examens achter de rug zijn En bloeden dat doe ik nog steeds *zucht* Misschien over 1 week weer eens naar de HA. Groeten en fijne zondag allemaal!
Oh supermum: ik lees hier dat mensen jou feliciteren met je verjaardag!!!! Ook van mij de hartelijke felicitaties en een fijne dag toegewenst!!
Goedemorgen Bedankt voor de felicitaties!! Kindjes liggen nu even lekker te slapen, en straks komen mijn ouders nog, dus wel gezellig dagje. Verder tijgert Devin door de kamer, doet pogingen tot kruipen, en trekt zich op in de box... jeetje wat gaat het mannetje ineens snel! Verder kon hij gister voor eerst stekels in zijn haar... of met zijn haar. Zal hem ff spammen, mijn boefje Fijne dag allemaal!!
supper mummy gefeliciteerd!!!!! Maak er een mooie dag van. Hier zo naar de verjaardag van me peetkindjes ze worden alweer 3 wat gaat de tijd snel zeg. Weet nog goed dat ze bij de 34 weken geboren waren en het echt frutjes waren 2400 gr en 1700 gram en nu zijn het alweer hele meiden.
Suppermummy gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk word je lekker in het zonnetje gezet vandaag.[/
Gefeli met je verjaardag en wat leuk die stekels hihi. Ook al een vlot mannetje zo te lezen leuk. Hier was het ook mijn uitslaap ochtend ben net wakker hihi schaamschaam. mamamia beterschap met je kereltje. jodelahiti succes met leren studeren enzzz. bellie ook lekker geslapen en ook uit geslapen lekker even he. hihih. troeltje wat een keuze pfff. Denk er maar idd nog even goed overna. Neem er je tijd maar goed voor dan maak je denk de beste beslissing of uit je gevoel wat je gevoel zegt, kortom je maakt vast en zeker de juiste beslissing. donder gezellig dat praten van ylva en gillen inslaap ja hier ook wel meestal is het dan huilen en eindigd ze toch bij ons in bed. Toevallig twee nachten niet maar vanacht weer weer gek meisje. vandaag gaan we waarschijnlijk naar mijn schoonzus kleinzoon werd een a.s donderdag. Doos met blokken gekocht altijd wel leuk denk voor een eenjarige dat te bedenken dat we binnen vier maanden allemaal al een een jarige hebben sommige al binnen drie. hihih wat gaat dat snel. Nou tot tikkens en tot horens.
Zo, daar was ik weer. Drukke week gehad, dus heb af en toe wel bijgelezen maar weinig tijd om te reageren. Heb nu niet echt teruggelezen, moet ook nog leren... Had laatst dus al een hele dag cursus en nu dinsdag examen voor een ander onderdeel (voor het werk, wij moeten elk jaar "onderhoudscursussen" doen om de kennis bij te houden). Maar zal wel goed komen. Supermummy, gefeliciteerd! Mir, zag op hyves dat jullie ook verjaardag vieren, ook gefeliciteerd. Knor, mooie foto's met overgrootopa. Jodela, het bloeden, kan het niet van je mirena komen? Bij het forum van de april 2008 was er ook een mama die er last van had en bij haar was het dus over toen de mirena eruit gehaald werd. Misschien zit ie toch iets verkeerd of zo?
ERGGG rustig hier vandaag. Ach tik wel wat er bij komen we toch nog even in de lijst van de mama.s vandaag. Hier vandaag bij me schoonfamillie geweest was gezellig en vol gegeten. Je moet altijd eten daar altijd wel lekker dat wel hihi. Is normaal bij de Surinamers. Karishma en Arun liggen op bed en nu hebben we pret, Ach ja ik voor de pc vriend voor de buis. Die gooi ik zo naar bed en dan heb ik pas echt pret. Hoe is het met idereen. Ach komt morgen wel weer tochhihi.. Weltrusten alvast allemaal En een fijne avond nacht toe gewenst.
hoi pnirmal, Lekker gegeten dus hihi ik heb alleen maar slecht gegeten. Taart,toastjes enz en verse groentesoep haha dat dan wel weer. Maar ja we hadden een feestje he. Hier gaat het wel goed hoor sem was weer een heerlijk kind hij lacht speelt enz altijd als we ergens zijn en steelt altijd de show hihi. Ben wel een beetje moe nu. Morgen weer effe werken
Hier ook feestje hoor hihi dus ook ongezond er bij. Bara nasi loempia hahah wel lekker. Karishma was ook lief maar het was zo druk waren veeeeeeeeeeeel kinderen en zij wilden ook achter de ballonnen aan hihi deed ze ook maar ze was zo moe en ze slaapt heel slecht bij andere dus ze was kapot ach ja baby.s dagje uit haha.