Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nee gelukkig geen last van gehad. De laatste dagen lijkt het er op dat het wel gaat. Gebruik wel standaard de medicijnen voor het geval. Van de week al een paar keer wel het gevoel gehad er komt een aanval aan maar dan stop ik me zelf gelijk vol met zetpillen die van 100 kom even niet op de naam maar denk dat je wel snapt welke je hebt ze ook las ik vande week plus die omaparazol ook.

En idd donderdag moet ik geholpen worden erg spannend dinsdag even bellen van hoe laat ik daar moet zijn. spannend.

Fijne avond alvast. Groetjes.

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oja diclofinac 100 werken idd wel erg goed he haha

Hopelijk ben je er na donderdag vanaf.

3. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is hier nog steeds rustig.

Zeker stilte voor de storm.

Hier gaat het goed. Niet veel te vertellen alvast groetjes en tot tikkens als er wat te melden is.:p

4. Hoi meiden, zo heb alles weer bijgelezen maar teveel om op te reageren hoor. Moet hier vandaag super veel wassen en strijken bah. Ben een paar dagen ziek geweest en heb dus niets gedaan en het weekend druk geweest dus...moet het nu allemaal inhalen. Vanmorgen al wel wat boodschapjes gedaan voor verse soep vanavond. Jammie.

Oh ja, over de foto's die voorbij kwamen van zwemmen met papa leuk! Met opa wat een mooie foto, leuk voor later! Moeten wij ook nog maken! En Etienne, ohh wat is dat een schatje zeg!

Ga nu snel wat doen. Hele fijne dag allemaal het is super mooi weer!

Oh ja2 hihi wij moeten eind van de dag naar het CB. Weer even wegen en meten. Ben benieuwd. Doeiii

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Middaaag allemaal,

Hier even een uurtje gewerkt en daarna richting leiderdorp gereden voor de bedrijfsarts. Ik snap het nut er echt niet van! Stond binnen 15 minuten weer buiten. Het resultaat: Het schema wat ik gemaakt hebt voor me werk was prima! Nouja, oke fijn, daaaag!

Heb echt het gevoel alsof ik voor niets ben gereden, alsof dit niet telefonisch had gekund!

Afijn, ben lekker thuis nu, kleine is bij schoonmoeder, blijf er vanavond eten.

Morgenavond ga ik samen met een vriendin naar een helderziende. Haar tante heeft 1 keer in de zoveel tijd zo'n helderziende avond, ben erg benieuwd! Ben wel nieuwsgierig of er bij mij wat naar voren zal komen!

Ik ga even lekker verder met mijn fotoboek die ik voor Dinand aan het maken ben!

6. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  7. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    goede middag

belliebell ik snap precies wat je bedoeld moest vanmorgen om half 9 al bij het uwv zijn. weer z'n rot mens ja mevr is ook wel erg druk met de zorg voor 3 kinderen maar tja ik denk dat uw klachten daar wegkomen tja snachts eruit natuurlijk weinig slaap bla bla bla. Toen ze uitgerateld was heb ik gevraagd of ik mijn verhaal ook mocht doen dat het dus echt niet aan de zorg voor de kinderen ligt en dat ik snachts niet slaap oke maar dat komt niet door de kids die slapen. Ook heb ik verteld dat ik zo veel last heb van mijn pols en mijn ellebogen oh jah wat vervelend voor u tja zei ze er zijn zo veel mensen met deze klachten ik ben er voor om te oordelen of u nog ziektewet uitkering mag ontvangen rare was de ha heeft mij het een en ander verteld over als je in een dip zit dat je eerst rust moet hebben enz nou jah zei ze wij hebben een protocol bla bla bla toen zei ik van oh dus u spreekt mijn ha tegen uh uh uh toen dimde ze wel wat in. Ik kreeg totaal niet de tijd om te kunnen vertellen hoe ik mij voel en waarom onbegrepen dus. Ik denk dat er te veel mensen misbruik hebben gemaakt van het uwv dat ze nu zijn maar ze moeten ook kunnen toegeven als je wel echt wat hebt. Enigste wat ze zei was van tja u zit nu al een goed jaar in de ziektewet en ik wil u er zo snel mogelijk uit hebben. voel me dus voor de zoveelste keer niet begrepen

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemiddag

Lekker rustig hier :)

Vandaag rustig dagje, Jaylinn is lekker aan het spelen en Devin ligt nog te slapen. Kleine boef. Hij zit nu steeds op handen en knieën in zijn bed. Hij word echt groot... :)

@ Mir jeetje wat een rot mens zeg!! Alsof jij er voor kiest om in de ziektewet te zitten... echt sommige mensen grrrrr! Sterkte iig!!

@ Donder Hoi!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jammer mir dat ze je niet snappen. Ik snap dondersgoed hoe je je voelt. Hoe ik me een paar weken geleden voelde, hoop ik echt nooit meer mee te maken! Dat je je zo onbegrijpelijk voelt ken ik ook. Al weet ik nu wel dat het voor mensen die nooit in zo'n situatie hebben gezeten het erg moeilijk is voor te stellen.

Beetje jammer dat het UWV je verhaal niet liet doen! Loop jij ook bij een maatschappelijk werkster of psycholoog? Misschien dat dat een uitkomst kan bieden?

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mirr, wat bagger zeg. Gatver! Sterkte meis.

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ ff showen, waarom goed om in de stoel zitten als het ook andersom kan?!? :D

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Trouwens de slabber spreekt niet de waarheid. Eigenlijk is het mama's look a like. hihi
    nog een... laten we er een drinken op mama's verjaardag... ;)

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Nou, laatste...
    (p.s. mirr, kan je bij het uwv niet een gespr met een ander aanvragen?)

14. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    is idd bagger vooral als je je nu niet begrepen voelt weet je wat ze ook nog zei van tja hoe wil je ooit weer gaan werken dan met 3 kinderen net of ik maar in de ziektewet blijf om maar door betaald te blijven kan hier echt weer mega boos over worden maar heeft geen zin. Moet nu van haar naar het ziekenhuis een spygiater schrijf het natuurljik weer verkeerd hahaha maar goed dat leek haar een goede oplossing om te kijken of ik wel echt klachten heb. Sorry hoor maar moet in Hengelo naar het uwv en loopt die kamer uit miss niet verstandig om die uitspraak te doen hier maar is een en al ...... die er rond lopen waar wij mensen de dupe van worden ze moeten niet de goede onder de kwade ......
    Tuurlijk wil ik wel werken daar ligt het niet aan maar heeft een baas er wat aan dat ik een hele dag saga of verdrietig of dat ik het niet vol kan houden. Ga een goed gesprek houden in het ziekenhuis en wil idd zelf ook wel graag weten wat het is en dat ik me gauw weer beter in mijn vel ga voelen.

En ik denk dat het er mee te maken heeft dat ik daar nogal wat te weeg heb gebracht toen ik een klacht over die viespeuk heb ingediend ze willen gewoon van me af simpel zat. maar fijn dat er hier mensen zijn die me wel begrijpen echt een heel fijn gevoel.

Mijn mannetje is heerlijk aan het koken en ga vanavond weer lekker naar het koor even ontspannen zingen

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Mir, goed van je dat je ontspanning zoekt. En ja er zitten knurften bij die de boel voor anderen verpesten. Ik wens je heel veel sterkte. Liefs!

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Kan het kloppen dat als je kindje de ene dag héél weinig slaapt ze dat de volgende dag inhalen? Ik heb hier een druifje die heeeeel veel aan het slapen is. (Ik hoop dat ze vannacht nog wil slapen... hihi)

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ben even eten en sporten bij de fysio.
    Doegie!

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Gezellie!!! Doen we!!!

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Supermommy:
    Alsnog gefeliciteerd....

@ uhhhh.......alles vergeten!!! blond he....

Fijne avond!

20. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Wat een rust hier......

Iedereen wat leuks aan het doen???

Hier ligt de kleine man op bed....Was ff gillen, maar nu stil...Hij was tijdens de fles al in slaap gevallen. Geprobeerd in bed te leggen, maar dat ging hem niet worden....Weer ff bij me gehouden en nu ligt ie lekker te slapen....

Hebben jullie een fijne dag gehad???

Hier gewerkt...Was wel erg vermoeiend...Kinderen zijn zo druk! Morgen nog een lange dag (tot een uur of 10...ivm vergaderingen!) en dan weer "vrij"...Dat wil zeggen niet meer werken....maar heb thuis nog genoeg te doen....

Deel Deze Pagina