Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zat ineens te denken....

Tot wanneer blijft je kindje in het ledikantje???.....
    Oftewel, wanneer mogen (of is het verstandig) onze kleintjes in een gewoon bedje???

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Februari-mama's uitje!!!

Wanneer: Zaterdag 22 januari
    Waar: Nader te bepalen

1. Knorretje84
    2. Ninja2
    3. Dondersteen1
    4. Belliebel
    5. Evenstar (onder voorbehoud)
    6. Super Mommy
    7. Mir5555
    8. Troelje
    9. Ladytijger
    10. Pnirmal
    11. Lilalief
    12. Angelsfire
    13. Mammamia
    14. Guppekop (ligt eraan waar)
    15. Boni001 (ligt eraan waar)
    16. Bwt'je
    17.
    18.
    19.
    20.

Sta je er nog niet bij en wil je mee....geef je op!!!

Suggesties voor plekken om af te spreken:

* Sea-life, Scheveningen
    * Winter Efteling, Kaatsheuvel
    * Blij/dorp dierentuin, Rotterdam
    * Ouwehands dierenpark, Rhenen
    * Indoor speeltuin
    * Zwemmen
    *

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Mmm, saai zo....in mijn 1-tje...

Eens even zien:

Nieuws van de dag.....

* Vrouw lange frans met doorgeladen pistool op weg naar baas b....Dan spoor je toch ook niet helemaal (vind ik dan)

* Nederlandse hulpverlener ontvoert in Afghanistan (denk je ook wat goeds te doen, krijg je dit ervoor terug)

* Dochterje Georgina Verbaan geboren genaamd Odilia Lilibet (wist niet eens dat ze zwanger was! En tja, aparte naam)

Verder nog nieuws???....mmm, geloof het niet....

4. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, ik word echt flauw hier....Ben ik een keer online 's avonds...is er niemand!....

Mmm, wat hebben we gegeten vanaaf?

Hier: pasta met spinazie, spekjes en boursin...Jammie!!!

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Tja, tot morgen dan maar.....Fijne avond!!!

6. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Al 2,5 uur ben ik de enige die reageert.......*snik*

Voel me een beetje eenzaam......*snik*.....

JOEHOE....ECHO....echo....echo....echo....

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hai Knor :)

Hier even aan het leren, weekje vrij van school, maar daarna wel mijn eerste toets. Het is behoorlijk veel, dus dacht begin maar vast ;)

Vervelend dat Aidan niet in zijn bedje wou slapen... hier ook een periode gehad, nu word hij helaas vaan 's nachts wakker :( iets minder dus.
    Ach alles is een fase... zeggen we maar :)

Uitje leuk leuk leuk, maar wat gaan we doen :( Ik zal zorgen dat ik die dag vrij ben... maar sta al op de lijst! Ligt er wel aan wat we gaan doen, want miss neem ik Jaylinn ook wel mee!

Uhhhhh verder lekker rustig hier!
    Nou ga weer verder, anders komt er niks van terecht!

Owjaaa moet ff bumba slingers kopen, mijn meisje is gek op bumba... krijgt ook bumba taart :D

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Goede avond

@ Knor, was wezen sporten.

@ Sinds vandaag heeft mevrouw echt haar vooruit gevonden. En haar motivatiebron was de kat... hihi. Ik kan je zeggen dat de kat redelijk gescalpeerd is. hihi En zijn staart is volgens mij 2 cm langer geworden. hihi. Ik heb het op film staan. Je ziet het beeld helemaal schudden omdat ik mijn lachen probeer in te houden. hihi Geweldig!

9. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Supermommy:
    Ahhh, leuk bumba....

@ Donder:
    Cool, dat Ylva haar vooruit heeft gevonden....
    Ikke wil filmpje zien!!! hihi

10. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Ohhh, lijkt me zo leuk...verjaardag plannen voor onze kleintjes....

Hebben jullie al bedacht hoe en wat....
    Vind het zo lastig om te kijken wie ik uit ga nodigen....Alleen opa's oma's...of ook vrienden van ons, buren enz....En dan....Taart eten en......

Als het nou zomer was, kon je daarna lekker naar het strand, dierentuin, park, enz...maar in februari....Mmmm....

Jullie al ideeen....of loop ik erg op de zaken vooruit?

11. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #991 1Dondersteen, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
    @ Knor, ik ga ff kijken of ik je t filmpje kan mailen! Wacht! En ik kijk gelijk naar de data die jij gemaild had.

@ zo terug!

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Donder:
    Ohhh leuk.....

Uhhh, brief over laatste gesprek....Heb ik ff niet meegekregen geloof ik....Gaat het (weer) niet goed??? Is er wat voorgevallen?

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Knor, hebbie meel?

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    JA, het ging goed. Maar heb zoveel om mijn bord gekregen. Dat het niet haalbaar is in de tijd die er is. En dingen niet af krijg. Mail je de brief wel. Legt een hoop uit.

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

@knor: gezellig he in je eentje, heb ik ook weleens.
    Kinderen gaan volgen mij meestal ergens tussen hun 3e en 4e in een groter bedje (tenminste, dat hoor ik vaak op mijn werk) Ik heb een groot bed zeggen ze dan. en die kinderen zijn meestal zo tussen de 3 en 4.

@mir: wat een gedoe met het uwv, sterkte!

@donder: leuke foto's hoor van Ylva.

@supermum: lekker verwend met cadeautjes? Wat heb je allemaal gehad?

@hier: Etienne krijgt meerdere tandjes, vandaag zag ik er ook alweer 1tje onderin doorkomen. Dit keer heeft hij er echt last van, al 2 dagen jengelig en wil veel aandacht. 's nachts ook veel aan het spoken en hij is ook nog eens verkouden, waardoor hij weinig eet, het smaakt hem gewoon niet zo denk ik... de fles drinkt hij opzich wel, maar ook daar blijft meer inzitten dan anders... ook heeft hij elke keer tussen de 38 en 38.5... hopelijk is het gauw weer over, vind het veel leuker als hij gewoon lekker vrolijk is en zichzelf kan vermaken...

Zoooo, net weer terug van de sportschool, lekker een uurtje gesport, ben weer trots op mezelf haha... al heb ik nu wel zin in iets van chocola, maar heb een halve meloen gegeten!

Gegeten: andijviestampot met stukjes kaas en ananas en een lekkere unoxworst mmmm...

Fijne avond allemaal!

XxX

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ships krijg de meel terug. hotmail kan m niet aan. Net te groot. Getver

17. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ben er. Je bent niet meer alleen knor en ondertussen zijn er nog een paar online gekomen..

Mir555 sterkte meis. Idd het uwv kan er al een boek werk van maken. En van mij hebben ze ondertussen ook al een boek werk.
    Hou je poot stijf wat dat betreft als jij er niet aan toe ben dan is dat zo. Wel verstandig idd om bij een psy eens na te laten kijken sterkte alvast.

Super m succes met leren en bumba hier is er een meisje dat helemaal gaat lachen als ze bumba alleen maar al hoord. En ze heeft vanmiddag van haar vader een bumba poppetje gehad dat gezicht ze knuffelt het helemaal dood zo leukkk.

Donder heb het denk ook niet mee gekregen waar zenuwachig van?
    Leuk foto.s trouwens van Ylva.

Bellie alles goed?

Knor ook alles goed?

En met de rest????

Hier gaat het goed. niet veel te vertellen ga nu spoorloos kijken vind altijd wel interesant om te kijken. Daarna kijk ik wat er hier staat.

Of anders morgen een fijne avond alvast allemaal.

18. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    #998 knorretje84, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
    Ja, in een glazen pot....Type 00...goed om pasta mee te maken!!! hahaha :D

Nope....hotmail gestuurd? Bestanden apart sturen...of probeerde je niet en het filmpje en brief tegelijk te sturen?

Tip van manlief:
    Via... www.yousendit.com kan je grote bestanden versturen

19. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Mammamia:
    Goed hoor van je dat je bent gaan sporten. En ipv chocola een meloen eten....Applaus voor jou!!!

En Etienne alweer een tand...Jeetje johhh, dat gaat wel erg hard!!!....

@ Pnirmal:
    Spoorloos, heerlijk tranentrek programma...Keek het "vroeger" nog weleens....

@ Donder:
    Mmm, te groot...Wat verstuur jij wel niet!!!.....

@ Bedje:
    Mmm, met 3 jaar dus ofzo....Ken zelf iemand die met 2,5 erin ging...Vroeg me eigenlijk af of het al niet eerder kan....Oftewel, wat zijn de beweegredenen om er "lang" mee te wachten...Behalve dat ze eruit kunnen donderen, maar geloof me dat kan ook nog als je 25 bent...hahahaha

Zat ineens te denken...Stel dat we, als we voor een 2e gaan "oefenen", snel zwanger zijn. Dan is Aidan net 2 ofzo....Mag/kan hij dan al in een gewoon bed...Heb niet zo'n zin om nog een ledikant aan te schaffen, vandaar....Of is dat totaal niet verantwoord....

Wat hebben jullie gedaan meiden (met al meerdere kinderen?)???

20. mammamia

mammamia Niet meer actief

@bumba: hier nog een fan. We hebben al aardig wat Bumba dingetjes in huis en ik zelf vind het ook wel geinig hihi... toen we op vakantie in Belgie waren heb ik zelfs met een Bumba in pak op de foto gestaan whaha...

@knor: je kunt ook wel speciale bedjes kopen voor kindjes van 2, met een verhoging ervoor, misschien kun je zoiets kopen. Is net iets anders dan een ledikant... maar heel veel verstand heb ik er ook niet van hoor...

Etienne ligt vanaf 7 uur op bed en is al veel 'wakker' geweest. Elke keer is ie een poosje stil en dan hoor je hem weer woelen of huilen. Weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Heb al een zetpil gegeven, chamodent voor op z'n tandjes, speen en knuffel erbij... maar hij is gewoon zo onrustig... tips?

Deel Deze Pagina