@tandjes: jah, gaat idd wel erg snel hier. Dat wordt dan alweer nr 8. daarom zal hij wel zoveel aan het jengelen zijn, maar leuk is anders... bij de eerste 5 tanden had hij nergens last van... Jahjah, sporten en geen chocola eten, goed van mij he hahaha Morgenochtend vergadering, 's avonds van half 7 tot 8 uur tien min. gesprekken met de ouders. Donderdagochtend komt de fotograaf op ons werk, vind ik altijd zo chaotisch, ben dan echt kapot aan het einde van de dag en nu hebben we ook nog een cursus van half 7-9. Ik hoef maar 2 dagen te werken deze week, maar heb het gevoel alsof ik in die 2 dagen heel druk ben. Vrijdag dagje vrij genomen. Mijn moeder gaat met pensioen en er is een receptie en 's avonds een etentje voor de kids en aanhang.
@ Bumba: Weet hoe het eruit ziet....maar ken het verder niet als programma.... @ Etienne: Mmm, vervelend...Maar ik zou hem gewoon lekker laten. Aidan heeft dit ook weleens (gisteren)...Dan is hij heel onrustig en slaapt ook onrustig...Zolang hij niet echt heel erg huilt laat ik hem lekker mopperen/kreunen/woelen enz.....Mocht het te erg zijn, dan ga ik troosten.... Hopelijk slaapt hij dadelijk diep en is hij rustiger.....
Pfff, idd 2 drukke dagen..... Lekker vrijdag vrij...En je moeder met pensioen...Klinkt misschien fout, en zo bedoel ik het niet...maar is jouw moeder dan al zo "oud" ??? ... Wel leuk een receptie en etentje...
Ik ga er vandoor... Morgen om 06.00 gaat het wekkertje weer!!!....Opstaan, Aidan knuffelen, werken, vergaderen, eten, nog een vergadering....En om 22.30 mag ik thuis met manlief knuffelen!!!....(mits hij nog niet ligt te ronken!!!) Oftewel, druk dagje voor de boeg....En ik was al moe van vandaag.... Fijne avond nog...tot snel! Liefs Martine
Nope...Volgens manlief niet...je kan het eenmalig gratis doen ofzo...Anyway, ik heb er de balle verstand van...Maar jouw hubby toch wel?
Jah, mijn moeder is al heeel oud wordt over een weekje 65 jaar en mijn vader wordt in februari 65. Ik ben namelijk de jongste van 4 kinderen. Mijn oudste broer wordt in januari alweer 40, dus scheelt 11,5 met mij...
Hier gaat de wekker ook weer om 6 uur... duik dus zo m'n bedje in. Weltrusten allemaal, zal hier woensdag wel weer te vinden zijn... XxX
Ben er weer even. Spoorloos is afgelopen vond deze aflevering niet zo veel aan haha. Kijk het ook niet altijd, Alleen als ik toevallig aan het zappen ben. Tandjes mag Karishma er een paar lenen ze heeft ze echt nog niet. Terwijl ik wel een kompleet gebit zie zitten bij haar. Ach ze komen van zelf. Ze kauwt nu lekker met haar kaken. Gaat prima ze eet er van alles en nog wat mee. Patat is al favo haha. Hoe zou dat nu komen hihih. Zo even bij de lounge kijken en dan de pc sluiten. Fijne avond allemaal en weltrusten. En een goedenacht. O ja knor Arun ging met 2 jaar naar een eigenbed al hoe wel ik dook in zijn bed en Arun dook toen naast zijn vader hih. Hier dus niet lang een ledikantje gehad. Je kan het, het beste zelf bepalen wanneer een kindje er aan toe is bv al die zelf zijn bed uit klimt dan kan die net zo goed in een gewoon bed liggen.
Heb leuke foto's voorbij zien komen van donder! Whihi lekkerding is Ylva toch ook he. Morgen ga ik de rest verder lezen! Tenminste, het is morgen best een druk dagje! Hoop dat ik ffies kan komen spieken. Moet morgen naar maats. werk, fysio en 's avonds naar die helderziende. Ben errug benieuwd. Ga nu lekker douche en dan het bedje in! Truste allemaal!
@ Bedankt voor de complimenten voor Ylva. hihi. *moeder glimt van trots* @ Ok, ik vraag manlief hoe dat zit met die site. @ Eh... hier nog geen tandjes. Maar ze komt vooruit!!! JAAA! *nog meer trots aan het wezen. hihi* @ Traphekjes nodig! Ohoh!
hej schatteboutjes kga niet teruglezen hoor, vind ik veeeel te veel vakantie was echt heerlijk! lekker uitgerust en veel gedaan. @daniel klom de trap op in het vakantiehuisje gelukkig zijn de trappen hier (nog) te steil en hebben we hekjes hangen... @eenkennig worden...zijn daar meer kindjes van? @tandjes...nog steeds 2 hier @nieuws van de laatste week?
Goedenavond!! Wat een rust hier! Hier vandaag druk dagje gehad, vooral veel opgeruimd. Scheeld ook allemaal weer. Daarna ff boodschappen gedaan, zometeen kindjes lekker naar bed en dan leren... iets minder leuk maar ja moet gebeuren! Owja heb vandaag bumba slingers gekocht, zegt me dochter: mama bumba taartje maken? hahah grapjas! Ze is zo wijs... Fijne avond verder!! @ Gup welkom terug!! @ tandjes: hier ook nog steeds 2.
Goede avond! @ Ben vandaag aan het genieten geweest van de kleine meid! Als ze de juiste motivatie heeft dan gaat ze nu opeens heel snel vooruit. hihi. Kat, snoertjes en stoelpoten.. hihi Verder nog ff de stad in geweest. Ik ging naar de wibra voor die luierweggooizakjes maar die hadden ze niet en ik kwam thuis met erg leuke nieuwe kleertjes voor mevrouw. hihi. Verder eh.. opzoek geweest naar een tuitbeker. Iemand een tip?
@ Mirr, hoe is het nu met je? Hopelijk weer iets beter dan gister. @ Net lekker gegeten. En praktisch de slappe lach gehad om ons meisje. Ze is de hele huiskamer schoon aan het maken op haar buik... hihi. En alle stoelen kan ik weer onder de tafel gaan schuiven. Ze heeft ze allemaal geprobeerd. En ja, bij het schuiven, maken ze allemaal herrie. hihi. *zucht hihi*
@ gup! hoe'st? Wat schrikken dat je kleine bink de trap op klom. Uberhaubt dat hij *er wordt nu onder mijn voet gekieteld en aan mijn broekspijp getrokken. hihi* de trap op kan komen. Hemeltje lief! ah! teen auw,... bijt. ondanks geen tanden...