@ Bel al beetje bekomen van de schrik? Nu valt wel alles voor je op zijn plek! De test is zeer duidelijk!! Gefeliciteerd meis!
hier ook nog steeds niet ongie einde van de week maar eens weer testen. Mijn kleine meid is vandaag 2 jaar hieper de piep hoera wat zijn die 2 jaar hard voorbij gevlogen zeg pff. Ze begint sinds zondag ook te praten papa mama en Anne eindelijk en ze doet paardje na erg gaaf
bedankt allemaal voor de felicitaties! Ja ben wel bekomen van de schrik nu, voel me eigenlijk wel goed nu! Maargoed, we wachten de komende weken maar even rustig af! Mirr jij gefeliciteerd met de kleine meid! Maak er een leuke dag van!
Bellie wat een schrik maar VAN HARTEN GEFELICITEERD En meis die afscheiding kan ook een bloed geweest zijn van een innesteling heeeeee en je test was heeeel duidelijk. I now het is schrikken maar geniet er maar van het heeft dan zo moeten zijn en als je de verloskamers of wat dan ook beld met ik ben niet lekker blabla bal mag je vaak er al tussen dus kun je kijken mijn tip van de dag. ( Deed ik met Karishma ook) Was ook wel niet echt lekker zwangerschapssuiker maar wie weet kan je gelijk al naar je spruit kijken en weet je hoever je bent. Je moet toch in het ziekenhuisbevallen inverbandje je ks met Dinand Tik straks verder haha maar moest even reageren.
Gefeli met je kleine meisje twee jaar mooi Peuterpubertijd en jij bent ook al een tijdje overtijd he. toch maar even na laten kijken zo zie je maar.
hoi hoi allemaal. soms spiek ik even om te kijken hoe t gaat en nu zie ik dat belliebel zwanger is gefeliciteerd meid. hoe gaat het met jullie?
He setti, Ik ken je nog niet, maar welkom. Erg leuk he voor Bellie, ze is de eerste van ons clubbie Hier alles goed hoor, met Lisanne ook? Ik heb even op haar gestemd bij baby van de maand Fijne dag nog!
tja idd wat over tijd heb zaterdag nog een test gedaan die was nega gelukkig maar ben nu nog steeds niet ongie krijg er de kriebels van eind van de week als ik het nog niet ben nog maar een test er tegenaan gooien
super dank je wel met lisanne gaat alles goed hoor!! ik was officieel 1 maart uitgerekend en vandaar dat ik nog altijd daar mee klets en met een paar van hier heb ik samen in het nod juni gezeten dus vandaar dat er voor mij steeds bekende namen voor bijkomen en soms ff spiek!
Whaaaaaa bellie Gefeliteerd met de zwangerschap!!!!! Bellie is de eerste joehoeeee bij de volgende meeting een bolle buik hihi. Vind het echt super voor je!!! Een brusje voor dinand!
Haha ik vind het echt super dat we een zwangere erbij hebben haha Ik had zelf of bellie of guppekop idd als eerste verwacht. Nou dus niet helemaa gelpand voor bellie maar super leuk. Dinand was ook niet gepland toch super vruchtbaar stel hoor haha Ik weet niet maar zit gewoon te stuiteren en ben zelf niet eens zwanger haha. Ik krijg denk ik weer de beelden in me hoofd van de posi test van mij dat gevoel daarna is zo apart. zo nu effe sem uit bed halen Tandje 2 is door en 3 en 4 bijna dus hij is wat kriebelig haha
ook al tandjes hier lees ik al lisanne heeft er al 4 en er komen er boven nog een paar. ze kan al papappa zeggen! t is nog niet bewust ofzo maar we vinden t wel leuk.
Waaah de eerste nieuwe zwangere feb mama!!!! Bellie gefeliciteerd meid! Super gaaf! (bloempje heeft nu ook kriebels hahaha) En je test is echt super duidelijk!!
lief is dat he sem zegt al een tijdje papaaaaaa mamamama en omaaa. Verder zegt ie ook bah bah en jaaaa
Trouwens vraag me ook wel eens af hoe het alle andere feb mama's vergaat. Er zijn er na de bevalling een hoop niet meer op het forum geweest. Misschien zijn er al wel een hele berg zwanger hihihi
bellie blijf je nog wel hier kletsen?? We willen natuurlijk wel van alles op de hoogte blijven haha echo,s zien enz
Ja idd er is maar een heel klein clubje overgebleven wel leuk want nu kan je het bijhouden haha. Maar ben ook wel benieuwd hoe het met iedereen gaat Sem zit aan de laptop te trekken haha en nu word ie boos dat ie het niet mag ooo wat worden ze al eigenwijs zeg