Whaha, mamammia en ik zeiden vanmorgen al tegen elkaar, de meesten zullen wel gaan stuiteren whahaha. Mjaa ikhad dat ook hoor als iemand vertelde dat ze zwanger zijn. Vond het altijd zo leuk! Whaha tja, ne nu ben ik hier de 1e die verteld dat ik een 2e verwacht whaha
Dinand was ook niet gepland nee. Ik geloof dat manlief van die superzaadjes heeft. Allemaal een supermancapejes om whihi.
Vandaar....Dan is het ook wel logisch....!!! Ennuhhh 65 is niet oud hoor!!!...Zo bedoelde ik het niet....
Zo ben er weer. Hier is er een een partij nerveus. Ja wel morgen is de dag dat ik van mijn galstenen afmag. Maar heb echt de zenuwen. Het zal wel los lopen maar toch. Moet me morgen om elf uur melden in het ziekenhuis op de afdeling ic. Vraag me af waarom de ic maar het zal wel goed komen. Als het goed is ben ik vrijdags weer thuis dus zo lang hoe ik niet in het ziekenhuis te blijven dat scheelt want ik heb een hekel aanziekenhuizen achja wie niet.
WHOEEEEEE...... EEN BRUSJE ERBIJ.... Bellie: Van harte gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat dit een beetje onverwachts was.....Maar je had het er al wel over, dat je het wel leuk zou vinden!!!.... Jeetje....ik krijg nu helemaal de kriebels....maar nee, ik ga netjes eerst de pilstrips afmaken.... Nogmaals van harte!!! (stuiter, stuiter, stuiter)
Whahaha, ik zat al elke keer f5 te drukken om elke keer mijn pagina te verversen om te zien of je al gereageerd had. thnx!
@ Belliebel: Vind het echt helemaal te gek voor je.... Zit hier zo wat te janken op de bank (rothormonen nog steeds).... Maar lijkt me idd wel schrikken. En wat lief hoe je man reageerde....Wat een schat is het toch ook! En een eind juni kind....Zit er 1,5 jaar tussen (ongeveer)....Het zal vast pittig worden....maaarrruhhhh jij kan dat!!!....
@ Pnirmal: Spannend zeg..... Kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor bent...Het is ook niet niks!.... Heb je wel goede opvang kunnen regelen voor de kids...En ook de tijd nadat je uit het ziekenhuis bent, want je zult wel rustig aan moeten doen de komende tijd...ivm tillen enzo....Of valt dat wel mee?
@ Mammamia: Gefeliciteerd met de 9 maanden van Etienne.... Echt bizar....Nu leeft hij net zolang buiten de buik alsdat hij in de buik heeft gezeten....Bizar he! 18 maanden geleden begon het hele avontuur met een positieve test...Of ja, de conceptie.... Time flies!!!
Dat hoor ik morgen verder allemaal. Vriendlief is hier na nog twee weken thuis dus hoef me niet druk te maken om de verzorging van de kinderen dat scheelt een hoopstress. Vriendlief is het goed zat met mij en ik met me zelf. Zo Arun halen bij een kinderfeestje zal alleen zoeken worden haha. Weet niet waar het is. maar komt goed het is in den hoorn dat is net buiten delft. Komt goed wel leuk dat hij naar een feestje is is hij ook eens echt uit. Niet deze zondag maar de zondag er op word hij al weer tien. Mijn grote kleine jongen hiih. Erg leuk een prepuber in huis een tiener spannend.
Fijn dat je vriend 2 weken lang de zorg van de kinderen op zich neemt. Kan jij ook goed bijkomen!!!.....Maak er goed (mis)bruik van!!! hihi
WHHAAA, Aidan heeft de la ontdekt waar de afstandbedieningen liggen....En ja hoor, hij heeft die van de tv alweer in zijn mond....Deugniet....En dan maar lachend kijken naar mij!!! En afpakken is gillen....Hoezo eigenwijs en eigen willetje!!! Vind het wel weer schattig, eigenlijk.....hihi
Nu net ontdekt....Hoe de dvd-speler aan en uit moet...Hij zit nu steeds op dat knopje te rammen..... Hahahaha, en dan zeg ik NEE....en dan begint ie te mokken!!!....
Wat een deugniet. Heerlijk he. Ik wilde dat Etienne vanochtend wat fruit naar binnen werkte, want hij eet de laatste dagen wat slecher. Dus na het 3e hapje ging hij weer moeilijk doen en toen zei ik een beetje boos: Etienne eten! en toen moest ie heel hard huilen. Daarna heb ik alweer spijt dat ik zo'n harde stem tegen hem opzette... arm kind hihi... Nu ligt ie alweer ruim 2,5 uur te slapen...
Eigenlijk stom he, dat je je dan schuldig voelt...Heb ik ook...Maar moet ik het op mijn werk doen, dan heb ik er geen moeite mee.... Zo, zie je maar weer....Als het je eigen kind betreft....dan laat je veel meer toe uit bijvoorbeeld schuldgevoel....Zo slecht, maar wel waar! Ennuhhh 2,5 uur slapen tussen de middag? Wat een slaapkoppie!!!