Hier trouwens vandaag ook echt een lui-dagje.... Vanochtend werd Aidan om 8.30 wakker. Pap gegeven en toen weer ff terug naar bed...Is hij weer in slaap gevallen tot 10.30 (en ikke dus ook!!!).... Toen naar beneden, 11 uur fruit op...Spelen...En om 12.30 weer naar bed gegaan en bijna tot 14.00 geslapen..>Dus hij heeft vandaag ook veel slaap (nodig).... Wel lekker...Heb in die tussentijd gestofd, gezogen, wc gedaan, 3 trommels was weg gevouwen...Nu zo nog boodschappen doen en ik ben weer bij....
Lekker he zo'n lui dagje. Ik zit zelfs nog in m'n huispakkie en heb nog niks aan mijn uiterlijk gedaan haha... vanavond waarschijnlijk weer naar de sportschool, zumba. Heb al wel vanaf vanmorgen een vervelende steek in mijn zij, alsof ik de marathon gelopen heb en het gaat maar niet weg... hopelijk is het vanavond weggetrokken... Ik heb gisteravond nog een was gevouwen en een was opgehangen. Vandaag weer gewassen en opgehangen. Zo blijven we bezig. Helaas kan ik de deur niet uit, want de kinderwagen is kapot en heb nog geen buggy in huis. Manlief doet dus boodschappen na het werk. Zo lekker weer is het toch ook niet, dus dagje binnen is ook niet erg... Ik hoor wat geluidjes, zal zo wel wakker zijn dan... vanochtend had hij maar 3 kwartier geslapen en hij heeft et wel nodig de laatste dagen, omdat hij wat ziekjes is/was. Gisteren op het kdv ging het wel heel erg goed, dus dat was wel fijn! Ah, hij kletst... ik ga em eruit halen en lekker knuffelen
Ja die 1,5 jaar dat zit wel goed! Ik heb de laatste 2 weken ook dat ik verschrikkelijk loop te janken om alles en nog wat. Zat ook te denken, grrr zijn die stomme hormonen nu nog me lichaam niet uit? Mja, het waren alweer nieuwe hormonen whihi.
@ Belliebel: Ga je het je ouders al vertellen??? Of wacht je gewoon lekker tot de eerste echo???.....Die zullen ook wel verrast zijn lijkt me....!
Mijn ouders weten het al, die heb ik vanmorgen meteen gebeld en lekker tegen me moeder aan zitten janken whahaha. Ze vinden het iig heel erg leuk. Heb mijn zus ook maar meteen ingelicht! Het eerste wat ik aan haar vroeg: hey zus, zullen we nog even snel buikfoto's maken samen? Huh, hoezo dat dan?!? Nouja, jij wordt namelijk ook weer tante whihi. Ze is een minuut lang stil geweest en daarna barstte de vragen los. Jaaa en ik had al zoiets van: als je aan het eind van de week nog niet gebeld heb, dan bel ik jou op, want er is iets! En ze had er vannacht over gedroomd whahaha. Nouja, tot nu toe hebben mijn ouders en zus erg leuk en positief gereageerd!
@ Belliebel: Ohhh, wat fijn....zulke fijne reacties....!!! Lief van ze... Zag dat bij de juli-mama's...Ook Mermaid zit...Ook alweer zwanger, zij is in april bevallen....Pfff.... Nogmaals ik vind het superleuk voor je.... Vanavond nog maar eens met manlief praten....hihi.... Ik ga ff boodschappen doen... Fijne middag nog!!!
Ja klopt, bij haar zit er straks 14 maanden tussen, pfff heftuuug. Mja dat zal het bij mij ook wel worden whihi. Ennuh, ik ben benieuwd wat manlief zal zeggen.
Kriebel, kriebel, kriebel This toch er ook het ik wil ook zwanger zijn alarm ging gelijk af bij jouw berichtje
Whahahaha thnx ladytijger. Ennuh, ik geloof dat de meeste meiden nu zoiets hebben van: Ik wil ook weer hihi. Wie weet wat ik veroorzaakt hebt. Is het hek van de dam? hihi.
Pnirmal leuke foto van jouw en karishma. Je operatie komt toch wel erg snel dichterbij hè? Gelukkig ben je dan van die vreselijke aanvallen af. Belliebel fijn dat je man en je ouders en zus ook leuk reageerde op je zwangerschap. Je zus is toch nu bijna uitgerekend? Goh dinand krijgt gewoon een brusje. Echt super leuk Mammamia gefeliciteerd met ettiene zijn 9 maandjes. Bram is gewoon ook alweer 9 maanden wat gaat de tijd toch erg snel. Hier nog 1 dag werken en dan lekker 2 weken vakantie. Maandag gaan we voor drie dagen naar de Efteling toe met mijn schoonouders en zwager. Heb er zin in.
Het wennen gaat me nu wel een stukkie makkelijker af hihi. Manlief belde net nog even. Vroeg aan hem: En papa, ben je al gewend? hihi. Eeeh nee het moet echt even tot me doordringen hoor, maar vind het wel super leuk hoor. De schat.
Ja, mijn zus is aankomende maandag 38 weken zwanger. Dus dat zou ook nu zomaar kunnen gebeuren! Vind het wel heel erg spannend hoor.
Bram idd ook alweer 9 maanden. Hier 1 die zijn dag niet heeft. Heeft volgens mij echt last van z'n tandjes. Wil bijna niks eten (gelukkig wel drinken) en heeft na z'n slaapje van bijna 3 uur nog niet heel veel zin. Ligt nu wel even in de box te spelen, maar lang alleen vermaken kan hij niet...
Mammamia Bram die heeft nog steeds geen tanden maar heeft wel steeds last van zijn kaakje en wil dan ook niet echt eten. Maar wel overal op kauwen vooral mijn vinger hihih. Nu kan dat nog wel maar als ze door zijn moet hij het maar ergens anders mee doen
Wel leuk, Etienne is vandaag precies 9 maanden en heeft vandaag echt door hoe hij moet kruipen. Het lukt hem nog net niet helemaal, hij schuift wat weg omdat de grond te glad is. Maar duurt denk ik niet lang meer, hij heeft door dat hij zijn knietjes op moet trekken en dan volgt de rest vanzelf... hij begint wel te huilen als het hem niet lukt...
Jeej een 9 maanden wave voor etienne. Bellie ik heb gewoon heel de dag an je gedacht vind het zo gaaf haha. Kan niet wachten tot je buikfoto,s echo,s vk verslagen laat zien enz geweldig.
donder wat we in de vakantie hebben gedaan...e uhmm... safariepark, bowlen, bobbejaanland, automuseum, gewinkeld en nog wat maar weet het niet meer donder hekje... ik heb een traphekje tussen de doorgang van kamer naar keuken gedaan, is dat niet wat ipv zo'n grote "box"? foto's leuk! meer meer! bellie! super! echt heel leuk voor jullie! spannend hoor!