Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb em al wel gezien ja maar vind het wel gezellig om met mn zussie mee te kijken en wim is dr toch niet:D

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Gezellig veel plezier samen haha.;) Ik ga waar is de mol kijken ook altijd leuk maar dan op de pc. ;)

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Jep!

4. mammamia

Spannend vind ik hem niet, eerder super lollig hahaha...

Veel plezier!

Heb hier home alone 1 en 2 in de kast, kan ik altijd zien als ik er zin in hebt...

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb van de wek 3 ook gezien maar die vond ik minder. vind 1 de leukste:D

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Is het al minder de pijn?/

zo nee morgen eens naar de ha misschien eens na laten kijken of je geen galstenen hebt;) Meer kan ik er even niet van maken.

Sterkte alvast.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hmmm, zou het zeker even in de gaten houden mamammia! Als je het niet vertrouwd zou ik morgen gewoon even de HA bellen!

8. mammamia

Dacht al dat je dat ging zeggen...

Nee, het is nog niet minder geworden. Weet me soms gewoon geen houding te geven... heb eens op internet gezocht naar de symptomen van galstenen, maar daar staat niet echt tussen wat ik heb/voel... als het na een nachtje slapen nog niet over is, maak ik ff een afspraak bij de ha... ik dacht zelf ook nog aan gewoon spierpijn van het sporten, maar kan je dan ook pijn hebben bij het inademen?

Nou jah, we wachten het ff af...

Weltrusten...

XxX

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik kan nog steeds niet geloven dan je zwanger bent bellie haha. Kan je het zelf wel al geloven dat er alweer een babytje in je groeit ahha

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    jeetje mamamia. Ik denk niet dat het galstenen zijn want daar kun je niet mee de nacht in z,n pijn. Misschien gewoon erge spierpijn kou gevat ofzo

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ej pnir, tis bedtijd hoor:p

12. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou dames laat op haha

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ah gezellig ninja dat je dr ook nog ff bent:)

ja zit te wachten op wim, die is naar zn vriend geweest

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Pnirmal sterke morgen meid!!!
    Het komt allemaal goed.

Hoi guppekop. Wim is ook laat thuis dan haha

@hier wat een avond ik ben best gaar eigenlijk.

Ik twijfel zo de laaste tijd over me relatie. Ik weet het gewoon allemaal niet meer. Grrr het leven is soms zo zwaar haha. Ik hou super veel van me vriend maar het begint meer een broer-zus relatie te lijken zeg maar. Ik weet het niet meer

15. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

He Belliebel, GEFELICITEERD!!! Leuk hoor. Geniet ervan!!

@ Ninja, het is wel een beetje herkenbaar al begint het gevoel van vriend-vriendin steeds meer terug te komen. Ben ook nog wat op zoek naar mezelf. Het lijkt of de hormonen nog steeds parten spelen. We gaan binnenkort lekker een dagje samen weg zonder Britt. Even samen. En dan lekker uit eten. Heerlijk. Heb er echt zin in!!!

16. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAT??? Het eerste wat ik lees is dat Bellie zwanger is?!?! Gefeliciteerd!!!!! Maar jeetje meid, vind je het niet eng zo snel na de keizersnede?
    Wanneer ben je uitgerekend? Ik kan echt niet alles terug lezen hoor, sorry!

Ik was jarig gisteren, kids en Fred het huis versierd zo lief! Maar ik had keihard gewerkt dus ik kwam zwaar kapot thuis! Nou goed ik moet er vandaag weer tegen aan!

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ninja, een relatie is werken! Ik heb ook wel eens mijn twijfels maar uiteindelijk worden die weer weggenomen door iets wat hij doet of zegt. Dat broer zus ding komt doordat jullie probleempjes hebben en een kindje. Probeer eerst te kijken of jullie daar samen wat aan kunnen doen en probeer niet op te geven! Echt waar meid, zeker met kinderen is een relatie hebben 10x moeilijker! Succes!

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Goedenmorgen nog drie uur dan is het zover.

Dacht dat ik niet goed zou slapen vanacht maar dat viel gelukkig reuze mee. Tot morgen in elk geval allemaal. Zal aan jullie denken.

Ninja meis het is idd zwaar. Hoop dat jullie er samen uit komen. knuff.

Troeltje gefeliciteerd. Hoe jong ben je geworden.
    Lief van de kids om het huis te versieren.

Voor iedereen groetjes en een prettige dag doeiii.;)

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Naja eng is een groot woord, de vk zei gister dat je minimaal het eerste half jaar niet zwanger mag worden. Nouja en tegen de tijd dat mijn buikie op zal gaan zetten is het een jaar geleden. Maak me er niet druk over, komt vast goed!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pnir, heel erg veel succes strakjes!!! hopelijk ben je daarna snel helemaal pijnvrij!! Dikke knuff en ik zal aan je denken!

@ hier
    Goedemorgen allemaal! Hier goed geslapen, had alleen nog wel een paar uur langer kunnen slapen. Afijn, als kleine mannetje straks op bed ligt ga ik ook maar even lekker op de bank liggen.

Straks met de kleine man naar de dokter. Hij heeft allemaal vlekjes op zijn wang zitten. Ik vermoed exceem of irritatie van die snoetepoetsers. Kan ik meteen het heugelijke nieuws vertellen dat ik zwanger ben. Had het verhaaltje verteld aan de assistente, die sloeg bijna achterover van der stoel af hihi.

Afijn, ik ga echt ffies wat eten nu, heb geen idee wat, want tegelijkertijd heb ik nergens trek in en bij het idee alleen al begin ik me iet wat misselijk te voelen. Mja dat had ik gisterochtend ook, dus misschien is het deze keer echt alleen de ochtend misselijkheid:p. Bij Dinand had ik er 24 uur per dag last van!.

Deel Deze Pagina