Ja collega was ziek gisteren dus 3x harder gewerkt dan normaal. Vandaag iemand die eigenlijk op een andere groep werkt, wel lekker maar toch anders.
Ik was er ook klaar mee hoor na 37 weken. Vond het allemaal veel te lang duren, we waren zo ontzettend nieuwsgierig. Had pijn in me ribben van hier tot gunter, werd 's nachts 10 keer wakker om naar de wc te gaan, naja en alle ongemakken van dien. Als je niest en je moest op dat moment al naar de wc, dan kwam het er met een plons uit en kon je gelijk gaan douchen (whaha ja das dan best wel weer lachwekkend)
En eigenlijk nog iets wat energie vreet (werk gerelateerd) maar dat schrijf ik liever niet openbaar.... 8)
Soms heb je het even nodig om samen een avondje alleen te zijn. Lekker uit eten, biosje pakken, kroegje in. Kan soms zo goed zijn. Hier doen we dat dus ook regelmatig. Zeker 1 keer in 2 maanden tijd. We brengen Dinand naar opa en oma toe en blijft daar lekker slapen. Kunnen we de volgende ochtend ook lekker uitslapen.
En eigenlijk ook nog iets, maar ook dat liever niet openbaar hahahaha. Dus als je nieuwsgierig bent mag je het best vragen hoor, dan pb ik het
Hihi, oh ja dat wil ik best op de site hebben, maar ik heb werkelijk waar geen idee wanneer ik ben uitgerekend. Zelf hou ik streefdatum 3 juli maar aan, maar dat kan net zo goed 18 juni worden hihi. Zit me net te bedenken, de kans is erg klein hoor, maar straks zijn het er 2. Whahaha, neeeeh daar denk ik maar even niet aan hihi.
Naja ik teste bij Dinand ook pas na 3 weken positief. Heb gewoon die keer een hele lange cyclus gehad! Dus er is zeker nog hoop voor gup! Hoop het zo voor haar! Volgens mij moest Pnir een nacht blijven en komt ze morgen weer thuis. En leuk, een reunie van de zwangerschapsgym. Hier kom ik zo nu en dan mensen tegen van de yoga. Altijd leuk om te zien hoe het met hun kindjes gaat!
Zeker! Hahahahaha! Ik was 22 toen de eerste geboren werd. Tussen haar en nr 2 zit 3,5 jaar, dus ik was 25. En tussen hem en nr 3 1,5 jaar, dus was 27. Dus als jij nu bevalt als hij 2 is ben je 26, en dan bevalt als nr 2 1,5 is ben je ook 27 whahahhaa... Pff waar gaat het over
@ Belliebel: Wat besloot jou eigenlijk om een test te doen??? Bleef de ongie uit??? @ Nelta: Ook nog lekker jong....Ik ben vorige week 26 geworden.... @ Troeltje: Word toch wel een beetje nieuwsgierig.... Maaruuhhh idd pittig, zieke mensen...Dan werk je idd 3x zo hard...Kinderdagverblijf werk je toch??? @ Iets doen met zijn 2: Ben nu 1x met manlief weggeweest.....Dat was toen Aidan een maand of 4 was....Zijn toen wezen uit eten, maar waren binnen no-time weer terug....Zaten alleen maar te praten over: zou hij zijn fles al op hebben, zou hij slapen....hoe zou het gaan? Werd zo gek, dat we het eten hebben opgegeten en meteen naar huis zijn gegaan...Zo debiel..... Hebben nu weer een date gepland...Maar Aidan is nu een stukkie ouder en zo makkelijk,.....nu komt het goed (hoop ik...hahah)
Nee hoor! Ook al mis ik het gevoel van de baby in de buik wel eens, maar zwanger zou ik nooit meer willen zijn!
@ Troeltje: Dat kan ik me na 3 zwangerschappen ook wel voorstellen...... Een 2e wil ik zeker (en hopelijk wordt onze wens in vervulling gebracht in de toekomst)....maar een 3e...Pfff....Hebben wij niet eens de ruimte voor, laat staan het geld....