heb je wel eens bloed laten prikken misschien is je hb te laag of iets anders. Vervelend dat je steeds zo moe bent. Je werkt maar 2 dagen nu he ik 3 maar merk dat ik veel mis wat er om me werk gebeurd zeg maar. Gelukkig zien ze me niet als werkende moeder haha maar veel dingen die besproken worden vergeten ze te melden enzo das wel lastig hoor fijn dat het zo goed gaat met aiden het is echt een prachtig mannetje
nou hij was echt 2 weken niet te genieten en wou niet slapen overdag enz toen kwam tand 1 en toen was het over maar darana alleen wat last gehad van nr2 en dan alleen dat ie overdag niet wou slapen maar niet veel huilen enz
Ik moet nog steeds eens langs de ha...Vergeet het steeds.... Ja, irritant is dat he...dat je niet alles meekrijgt...Dat vind ik vooral zo vervelend....Mis echt de helft.... Thnx voor het compliment....Ben ook echt zo verliefd op dat mannetje!!! Maarruhhh Sem is ook een leukerd zeg....Je hebt vaak van die leuke foto's....!
Oke....Vervelend dat hij er veel last van heeft gehad. Hier merkte ik het aan enorm kwijlen en 's nachts onrustig slapen. Veel wakker, ff mekkeren en dan weer verder slapen....
Het is zeker rustig ja... Het lijkt wel of het groepje steeds kleiner wordt. Het zijn toch steeds dezelfde die nog reageren.....Vind het op zich niet erg. Zo krijg je toch nog een iets betere band met elkaar.... Maar soms ben ik wel benieuwd naar sommige die nog wel reageerden toen ze zwanger waren....Ben benieuwd hoe het met hun is en met hun kindjes.... Meeting = leuk!!!....Ben benieuwd of ook echt iedereen komt. Vorige keer hadden zich er ook 15 opgegeven ofzo en toen waren we met zijn 10en (nog best veel)...Nu zitten we op 18 ofzo...Ben benieuwd... Nog ff zien waar we naartoe gaan.....
ja idd maar veel die echt ook veel meekletsen komen niet vaak of nooit meer. ach ze zullen het wel druk hebben met de kleine enz. Ja idd de meeting ben ook benieuwd wat we gaan doen. En wie er allemaal komen Hoi bellie!!
Ja, Iedereen is druk.... Ik reageer vaak ook niet in het weekend en op ma+di waarop ik werk....Maar de dagen dat ik thuis ben, heb ik de computer altijd wel aan....en reageer ik wel....Tussen het stofzuigen, plee poetsen, was vouwen, boodschappen doen door..... Maar kan me voorstellen dat wanneer je nog meer kinderen hebt en bijv een druk sociaal leven dat je geen tijd meer hebt. Ik heb hier weinig sociaal contact. Mijn vriendinnen wonen allemaal minimaal 1,5 uur rijden van mij vandaan en werken fulltime. Ben de eerste met een kindje....dus....Dat contact is vooral in de weekenden....Weekenden zijn dan ook allemaal vol....
Echt ik zweer het je, zit ik lekker bij te lezen. Begint Tygo te bleren voor zijn laatste voeding! Morgen weer proberen Alles gaat helemaal goed. Kus voor jullie
Meiden, Ik ga naar bed.... Ben kapot...En voor mij doen is het al mega-laat....(kan me niet eens meer herinneren wanneer ik voor het laatst zo laat naar bed ben gegaan...hahahaha)....Heb nogal veel slaap nodig, vandaar! Welterusten en tot morgen! Liefs Martine
Hoi allemaal, sorry, wel de hele avond online geweest, maar vriendinnetje was op bezoek met haar kleine dus heb niet achter de laptop gezeten hihi. Ennuh, thnx angel. Kga ook lekker me bedje opzoeken!
is ook gezellig een dinnetje op bezoek haha. Heb je haar verteld dat je zwanger bent of wacht je daar nog effe mee? Slaap lekker
zow, weer een hoop babykriebelpraat hier kriebelt het ook erg en nog niet ongi dus we wachten nog maar verder en ninja (?) sterkte met je relatie!
Tis een goed dinnetje van me. Heb haar gister meteen opgebeld om het haar te vertellen. Maar wist niet goed hoe ze zou reageren omdat ze zelf eind augustus een miskraam heeft gehad. Gelukkig reageerde ze positief hoor! Maar later heb ik ook nog tegen haar gezegd dat het me spijt als ik haar hiermee pijn doe. Toen zei ze zelf ook al dat het inderdaad best wel pijn deed. Maar goed, dan kan ik het beter zelf vertellen als dat ze het bij wijze van iemand anders hoort!
HIhi dan heeft ze nog 3 dagen om posi te testen. Dus Gup, je weet wat je te doen staat Trouwens gup: wat zegt je gevoel? Die heeft meestal wel gelijk!