gevoel zegt van wel omdat ik afval en wel normaal eet (en vorige week meer gesnoept enzo) en bij daniel viel ik ook heel veel af, ook zonder dat ik misselijk was enzo de eerste weken, dacht toen alleen een trouwstress
Goedemorgen dames, Nou ik hoef niet meer naar de ha, toen ik vanochtend wakker werd was het gevoel helemaal weg. Kan weer normaal ademhalen, wat een opluchting zeg, het zat me echt in de weg... hopelijk blijft het zo. Heb net wel ff 2 paracetamol ingenomen, omdat ik hoofdpijn heb. Komt goed! Straks feestje van mijn moeder, die gaat met pensioen. Wordt vast enorm verwend, want ze was een geweldige juf voor de kinderen (ze staat ook in de krant met een intervieuw, echt leuk)... Ik had laatst toch verteld dat het broertje van mijn schoonzus weer was opgenomen op de pscyh. afdeling omdat het niet goed met hem ging? Kreeg gisteren een sms van hem, dat de ect scan goed was gelukt en dat de demonen weg waren uit zijn hoofd... vond het heel apart dat hij het zo noemde. Heb mijn broer even gebeld hoe ik daarop moest reageren, want hij is nog wel erg in de war. Maar het smsje klonk zo positief. Hij dankte God dat het goed is gegaan... hopelijk mag hij snel weer naar huis... @gup: meid, er is nog hoop. Ik hoop het van harte voor je! @bel: hoe voel je je? en leuk onderschrift @ninja: sterkte met je beslissing over je relatie. Ik denk dat relatie therapie voor jullie misschien wel heel goed zal helpen. @knor: vervelend dat je vaak nog zo moe bent. Ik heb dat ook een tijd gehad, maar is nu bijna niet meer. Laat je idd eens testen op je ijzer ofzo... @pnir: ben benieuwd hoe het nu met je gaat??? @hier: Ga ff langs de apotheek om mijn medicijnen te halen en nog ff langs de kruidvat voor wat potjes groenten. Etienne eet trouwens slecht de laatste dagen. Zijn flesjes willen er gelukkig nog wel bijna helemaal ingaan. Maar brood, fruit en groenten is hij naar een paar hapjes alweer zat. Iemand een tip? Hij drinkt ook nog steeds 4 flessen op een dag, maar wil eigelijk naar 3 gaan... misschien dat hij dan het vaste voedsel ook wat beter eet? Heb ff geen idee.. Nou, fijn weekend allemaal! XxX
Goedemorgen Hier weer een lekker nachtje gehad. Verder een rustig ochtendje. Vanmiddag ff cakejes bakken met Jaylinn, wil samen met mama doen so cute!! Verder heeft ze van mama van de week een: pa-jing gekregen (= paling) voor in het aquarium, en vanochtend van opa een dikkoppie (= algeter) weer helemaal blij dus. De kids zijn nu even lekker aan het spelen, en gaan zometeen ff naar bed. @ Mammamia gelukkig is het weer over! Veel plezier bij de receptie!! @ Gup spannend! @ Bel jij laat het wel kriebelen bij andere he?! Hahahha heel stiekum zou ik ook best wel weer zwanger willen zijn hihihi maar eerst de opleiding dus nog ff geduld... Heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee? Vind het echt super leuk voor je, enne komt echt we goed hoor, ik vind het juist leuk dat er zo weinig tussen zit, zo groeien ze echt samen op! @ Pnirmal hoe is het gegaan?! Hopelijk goed en ben je nu van de pijn af. @ Ninja heftig meis! Zet eerst alles voor jezelf op een rijtje... sterkte!! Knuff
@ Guppekop: Ohhhh, ik hoop toch zo dat jij positief ga testen de komende dagen! Het is je enorm gegund!!! @ Ninja: Goed geslapen??? @ Belliebel: Kan me voorstellen dat het lastig was om het haar te vertellen. En kan me haar reactie ook goed voorstellen....Wel fijn dat je het haar al hebt kunnen/durven vertellen...Wordt nu toch wel heel echt he!!! @ Mammamia: Vervelend dat Etienne zo "slecht" eet....Is hij verder ook wat hangerig, veel slapen, koorts??? Had hij paar dagen geleden wel toch??? Is dat allemaal weg...en is het alleen het eten nog? Zolang hij zijn flessen wel leegdrinkt krijgt hij iig voldoende vocht. Goed letten op plasluiers.... En wat is zijn schema nu....aangezien hij 4 flessen krijgt? Hier is het schema: -pap (160water+40gr) -fruit (potje 200) -brood + klein flesje melk (1snee+120/4 fles) -groenten (potje 200) -fles melk (180+6) Aidan krijgt geen tussendoortjes en ook ander drinken weigert hij nog steeds. Volgens cb is dit niet erg en haalt hij voldoende vocht uit zijn 5 maaltijden.... Ennnuhhh veel plezier bij de receptie van je moeder!!! @ Ego: Pfff, rotnacht gehad. Aidan werd iedere 1,5 uur wakker en begon dan intens te huilen....Maar geen reden kunnen vinden waarom (behalve dan misschien een nachtmerrie?)...Had geen honger, lag goed onder zijn dekentje, luier steeds verschoond....Getroost en het bed ingedaan...Want moe was hij....Het heeft hem ook opgebroken...Hij ligt nu kei-moe in de box....De arme schat.... Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
@ Oja: Manlief heeft gisteren MIJN HAAR GEKNIPT!!!.... Haha, stonden gisteren in de badkamer voor de spiegel tanden te poetsen toen ik zei: moet echt naar de kapper...maar wil het langer laten groeien dus vind het zo zonde om veel geld neer te leggen voor een beetje puntjes bij knippen. En er hangen 2 pieken echt zo debiel, die moeten weg.... Manlief pakt een schaar, zegt: deze pieken??? Uhhh ja, en knip...weg waren ze!!! Heb zo gelachen....Het zit nu meteen een stuk mooier en heb zo flink geld bespaard.....Mmm, hij kan altijd nog een carriere-switch maken....hahahahahha
Daar ben ik weer. Alles is goed gegaan en ik ben weer lekker thuis. Me galblaas is er uit en het is me allemaal heel erg mee gevallen qua pijn en zo stond gelijk na de operatie al weer naast me bed. Wat niet mocht ben heel slecht uit de narcose gekomen leek wel een pygose. Zo erg ze zeggen dat het van de narcose kan komen. Heb me infus er uit gehaald en geeist dat me ruggen prik er ook uit ging ik wilde lopen en niet in me bed blijven zo erg was het. Vriend is heeeeeeeeeeel Kwaad op me en ik zelf ben ook heel kwaad op me zelf wat zo raar. Alles alles ging fout daarna. Leek wel een kleinkind ik. Maar ik kwam al van de ok af met hele zware dromen plus was om me heen aan het slaan zo erg was het. Dus vandaar ook terug op mijn kamer dat ik nog eens door het lint ging. MAar me gal blaas is er uit. Ga zo eens evne me psygiatries verpleegkudige bellen. Ik trek dit niet meer vriend is boos om dat ik zo de narcose uit kwam ik ben me partij boos geworden op hem van als je dit tegen me gebruikt dan kan je vertrekken wat hij dus ook bijna deed. Kortom een heel verhaal plus ellende ben nu wel thuis en wel iets bij gelegd maar hij neemt het me kwalijk en ik neem het me zelf ook heel erg kwalijk.
@ Pnirmal: Het goede nieuws is dat je galblaas eruit is en dat de pijn je erg meegevallen is... Het bizarre nieuws is natuurlijk hoe je uit de narcose kwam....Jeetje johhh, wat zo'n narcose al niet met je kan doen. Vind het wel een beetje flauw van vriend om daar zo boos over te worden. Net of jij het express deed...Jij weet daar toch ook niks (bewusts) van??? Jammer....Hopelijk kunnen jullie het bijleggen...Want jij hebt vooral rust en verzorging nodig nu....en geen stress...Toch??? Sterkte en dikke knuff!!!
Dit heb ik ook nu! Gewoon eten en wel afvallen. Maar ik wijt het aan het drukke bestaan van een mama en het gewichtheffen wat ik elke dag doe met mijn mannetje van bijna 9 kilo!
Meis daar heb je gelijk in maar ik heb geen rust in me lijf nu. Ben idd zo raar uit de narcose gekomen en dacht dat ik gek werd. Vanmorgen voor dat ik weg ging bedacht ik me eens he die gedrags verandering heeft dat niet met de narcose te maken. Ik heb gelijk met een arts gesproken en die bevestigde wat ik al dacht het kan wel degelijk door de narcose zijn dat ik zo door het lit ging. En waarschijnlijk alle spanningen van de laatste maanden. Ik werd wakker en was gelijk om me heen aan het slaan en was Arun aan het roepen wat de ok verpleegster zij van arun kijk uit dat is gevaarlijk. Zelfs onder narcose denk ik aan me kinderen. Zo diep zitten ze bij mij en zo diep raken ze mij blijk baar. Dat ik er meteen uit wauw heeft te maken denk dat ik vast zat in bed en een paniek aanval er overheen kreeg. Ach. ben net thuis was gelijk gaan opruimen ben je dan gek. Kan je na gaan geen rust in mijn lijf. Na een operatie en blablaba. Pfffff Lief van je wel meis, Ty zonder jullie, Ben blij dat ik het hier van me af kan tikken. en neem dames ik ben niet gek maar ben wel al een tijdje me zelf wat kwijt. Of ja waarschijnlijk ben ik weer naar me zelf opzoek.
Mmm, kunnen jullie mij vertellen hoe je dat doet??? Afvallen en toch snoepen!!!....Zo, dat zou ideaal zijn voor mij.....(mits het natuurlijk niet te is)
@ Pnirmal: Heftige ervaring lijkt me.... Maar probeer toch wat rust te nemen al kan ik me voorstellen dat het niet makkelijk is....Maar nestel je anders op de bank, laptop erbij (als je die hebt), wat te drinken bij je, wat te eten, misschien tijdschriften, afstandbediening van de tv...En ff tijd voor jezelf...Arun zit op school, vriend is thuis om voor Karishma te zorgen (toch)....En anders laat je haar lekker bij je op de bank.... En hopelijk klaart de lucht voor jou en je vriend snel, want dit is ook niks zo..... Dikke knuff
Ik denk veel rennen en vliegen en veeeel met Sam bezig zijn. Hij is 's nachts vaak wakker dus moet er veel uit en overdag soms ook jengelig, dus moet hem veel vermaken. Terwijl hij voorheen altijd heel goed alleen kon spelen. Hij zit nu in de eenkennigheidsfase! Wil alleen maar mama! Papa is ook niet goed meer. Dinsdag op kdv begon ie te huilen toen ik weg ging
Hey Pnirmal, you're back. Fijn dat alles goed is. Behalve die rare narcose dan?! Hoop voor je dat jij en je vriend het snel bijleggen.
Hoe meer ik betrokken raak bij sommige personen hoe meer ik me bewust wordt van het feit dat in ieder gezin/relatie wel wat speelt.... En hoe daar naar de buitenwereld toe vaak nog een taboe op rust.... Voor de buitenwereld willen we allemaal zo perfect zijn....Goede moeder, goede vriendin/echtgenote, sociaal leven, sporten, werken.......... Maar iedereen kampt wel met iets...Gezondheid, financien, relatie..... Ik vind het fijn dat er in dit clubje zo eerlijk over gesproken wordt....Het is goed om te lezen dat je niet de enige bent in sommige situaties.... Ik ben blij dat ik een deel mag uitmaken van dit clubje.... Dikke knuff voor iedereen!!! (Zo, dat wilde ik even kwijt).....
Ik had het een maand geleden ook. Maar had toen ruim een maand een darminfectie. Dat was wel minder, maar toch ff nog een paar kilo kwijt. Mn darmen zijn inmiddels weer aardig de oude geloof ik.
Wat naar.... Die fase breekt idd ook zo aan.... Dan kan ik me voorstellen dat het extra pittig voor jou is op dit moment. Als je naast het werken en huishouden ook veel tijd en energie kwijt bent aan het vermaken van je kind en er 's nachts uit moet dan raak je ook wel je reserves kwijt.... Hopelijk gaat Sam snel over deze fase heen!!! Knuff...
Hmm dat berichtje van Gup maakt me nu ook aan het twijfelen. De eerste keer dat ik zwanger was (MK) viel ik ook af. Bij Sam niet, kwam meteen aan! Maar heb de laatste tijd ook echt weer veel zin in chips, was ik aan verslaafd tijdens de zwangerschap van Sam! Maar kan haast niet zwanger zijn, heb de Nuvaring. Woensdag verwijderd, dus moet een dezer dagen ongesteld worden.
Mmm, das vervelend....Veel last van gehad???.... Achteraf idd een fijne bijkomstigheid dat er wat kilo's vanaf zijn....Al had je natuurlijk liever niet die darminfectie gehad....
Zeg nooit nooit.... Maar wacht idd je ongie af...Mocht die uitblijven kan je altijd nog een testje doen.....