Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

2. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Een week lang heb ik er bijna elke dag last van gehad, daarna en daarvoor gelukkig minder.

3. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Pnirmal:
    Wat goed dat je meteen actie hebt ondernomen!!!
    En wat fijn dat die hulpverleenster ook even met je vriend heeft gepraat om het uit te leggen!!!....

Super zeg....!

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn ligt alweer te tukken in de box. Voor de tweede keer vandaag. Doet hij normaal nooit.

Sowieso nu al zn tweede slaapje, das erg vroeg. Hopen maar dat hij lekker lang doorslaapt, want we moeten nog naar een verjaardag en dan gaat hij ook mee.

5. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, Aidan is begonnen aan zijn middagdutje....

Ik ga ff mijn tekst oefenen....
    Hebben volgende week musical, opgevoerd door de leerkrachten voor de leerlingen ivm 10-jarig bestaan van de school....

Ik heb echt een lap tekst en moet ook nog solo-zingen!!! Ontzettend leuk....maar wel ff leerwerk....

Dus ik ga ff zingen.....

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

O leuk. En veel plezier met leren.;)

7. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zo, de tekst zit in mijn hoofd...

Aidan is ook weer wakker...en ligt te spelen op zijn kleed. Zometeen ff brood eten en dan maar een wandeling maken ofzo....

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ Pnirmal jeetje wat heftig als je zo uit narcose komt. Hopelijk begrijpt vriend het nu... Sterkte enne rustig aan hoor!!

@ Bloempje ik had ook nuvaring, heb alleen nog niet de herhaling gehaald, ben zo moe als ik hem gebruik...
    Hopelijke word je gewoon ongi, bij mij schommelde het wel, ene keer na 2 dagen na verwijderen andere keer 3 a 4 dagen later pas.

@ Knor leuk musical! en ja je hebt gelijk, in elk gezin is wel iets. Ik kon het normaal ook nooit kwijt, maar bij jullie, hoe gek ook, wel. Is wel fijn, om steun ed te krijgen van andere.
    We hebben een klein, fijn clubje over! Alleen zo jammer dat we zover van elkaar wonen hahah!!

9. @super mummy, ik zou het niet erg vinden hoor als er weer eentje aan zou komen. Het duurt tenslotte toch weer 9 maanden voordat hij/zij er is. Maar die Nuvaring ben ik niet tevreden over, heb er nog 2 in de koelkast liggen dus als je ze over wilt nemen?
    Mijn "zin" is compleet 0 met dat ding, gewoon niet leuk meer. En als we het dan doen is het pijnlijk. Kan er dus niet goed tegen en begin ook niet meer opnieuw. We gaan wel weer terug op comdooms. Jij geen last van??? Ben idd wel benieuwd wanneer ik nu ongie ga worden 2,3,4 of 5 dagen?

10. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik ben er idd ook niet zo tevreden over. Mijn 'zin' is ook ver te zoeken, is dan ook een behoorlijke tijd geleden... Was ook zo ontzettend moe.
    Nu ik de nuvaring niet verlengd/gehaald heb, ben ik minder moe. Wij gebruikten wel ook condooms in combi met nuvaring, ben gewoon bang om zwanger te raken, zeker omdat wij beiden zeer vruchtbaar zijn.
    Wil eerst mijn opleiding afmaken, daarna maakt het mij ook niet meer uit en is het meer dan welkom!

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    helaas, het lijkt er toch op dat ik ongi word. Het net beetje bloed bij afvegen:(

eenkennig... had daniel vorige week last van en gister op de
    verjaardag was er weer niks aan de hand:(:)

knuf voor pnir

12. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Super Mummy:
    Idd jammer, dat we zo ver van elkaar vandaan wonen allemaal...Maar aan de andere kant maakt dat anonieme het ook wel weer veilig!

@ Guppekop:
    Mmm, gatsie.....Hopelijk blijft het echte bloed weg...!!! *duim duim duim*

13. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jah beetje dubbel!! Maar hebben het hier iig gezellie ;)

14. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat ik jullie niet persoonlijk ken maakt het voor mij wel weer makkerlijker om persoonlijke dingen neer te zetten.

tja, als het wel doorzet moeten we gewoon weer opnieuw actief worden volgens wim:D (wat anders ook wel gebeurd hoor:D)

15. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    @ Guppekop:

Altijd het positieve ervan inzien....Mag je idd weer twister gaan spelen met Wim!!! hihi

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja wordt wel heel echt nu. Krijg er vlinder kriebels van in me buik hihi:p.

Zal straks eens even een mooie banner maken. Pfff kan ik geen 2 banners onder me naam krijgen? Vind het zo zielig voor me kleine mannetje dattie daar dan niet meer staat. Alsof dit kindje dan belangrijker is dan dat hij is!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nah qua kwaaltjes vat het mee, Vlagen van misselijkheid, geen idee waar ik trek in heb maar wel honger hebben, pijnlijke en gevoelige borsten, steekjes in me lies, darmen die her en der weg springen (en dat geeft zo'n enorm vertrouwd gevoel hihi).

Daarom ben jij ook mijn grote voorbeeld met 2 kindjes zo vroeg op elkaar:D. Je doet het toppie zo met 2 kids en een opleiding:D.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahhaa, dat zou ik dus bij manlief echt niet moeten doen, hij bij mij mag het trouwens best wel! Maar nee ik bij hem, pfff daar vertrouwd hij me toch niet in hihi:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    :$, zo das heftig om zo uit je narcose te komen. Vreemd dat vriend zo boos wordt, jij kan er toch niets aan doen! Beterschap meid, en vergeet niet, achter de wolken schijnt de zon! Komt helemaal goed met jou!

Dikke knuff!

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Aaah das rot, moet zeggen dat Dinand nog totaal niet eenkennig is, hij vind iedereen leuk. Maar wat niet is kan nog komen!

Lijkt me heel moeilijk om dan weg te moeten lopen als je kindje huilt.

Deel Deze Pagina