Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zeg nooit nooit he! Misschien zat er wel een gat in hihi:p.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oooh nee, bah, hopelijk blijft het bij dit kleine beetje!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahahahaha, hoe doe je daaaaat?:$:D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hihi:D
    en twisteN is al geen probleem, nu nog twisteR:D

bloeden blijft bij paar druppels maar ik denk dat het toch beter is om te denken dat de test gewoon echt gelijk had en ik niet zwanger ben:) *snif*

5. Loontje4

Loontje4 Niet meer actief

@ Guppekop: balen hoor. Ik hoop dat het volgende maand raak is.
    @ Pnirmal: je bent echt niet de enige die zo uit de narcose komt. Werk op de IC en daar zien we het echt heel vaak als mensen wakker worden. Dus kop op!!!
    @ Knorretje: hier mag ik mijn vriends haar best knippen alleen hij dat van mij, daar begin ik maar niet aan.
    @ eenkennigheid: Britt is nog neit echt eenkennig maar lacht wel iets minder snel naar andere mensen. Ach ja, we kijken wel hoe het loopt.

Ik ga er zo maar even een uit bed halen om te eten. Ze slaapt erg lang. Doei doei

6. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zou het ook niet aan durven denk ik.
    Ik of mn broertje heeft vroeger wel eens met kappertje spelen mn pony veel te kort geknipt. :)

7. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo vandaag lekker een dagje thuis. Jammergenoeg was Stijn al om half 7 wakker (en hij had juist de laatste tijd door dat hij ook kan uitslapen).
    Vanavond nog naar een verjaardag en morgen weer 1 (eigenlijk 2, maar allebei mn schoonzusjes wonen nog thuis) en morgen weer op zoek naar een pak voor manlief. Vorige week al naar Rosada geweest, maar niet kunnen slagen. Morgen eerst maar in Ridderkerk kijken en anders ff naar de stad.

Pnirmal, balen dat je zo rot uit de narcose bent gekomen, maar dat komt idd vaker voor. Dat zal je vriend toch ook wel begrijpen.

Guppekop, balen dat je nog steeds in de onzekerheid zit.

Eenkennigheid, hier nog niet. Wel af en toe verlatingsangst. Vandaag ook weer. Heel de dag kruipt hij achter me aan en als ik ff uit het zicht ben is het huilen en dan roept hij ook echt mama. Das wel weer super schattig ;)

8. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    nah, het blijft beetje bloeden dus mn ongi zal nu wel begonnen zijn. Voel me echt K*T nu! omdat ik niet zwanger ben en heb nu een cyclus gehad van 40 dagen. afgelopen keren was het 35 of 36 dagen, dat betekend dus lange cyclus en dus theoretisch gezien 10x ipv 13x per jaar ongi (als ik uitga van35 dagen) wat dus de kans op zwangerschap per jaar gezien ook verkleint. en door onregelmatige cyclus weet ik niet wanneer ik mn eisprong heb wat dus er voor zorgt dat ik niet weet wanneer we moete klussen. kvind het gewoon K*T!

zo, dat lucht op

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Neeee, he shit Gup! En balen dat je een lange cyclus hebt gehad. Maar waarom ga je niet tempen dan? Dan zou je er toch achter moeten komen wanneer je je ei hebt?

Ik hoop zo voor je dat jij heel snel een positieve test in handen mag houden!

Dikke knuff!

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik zal dat tempen wel ff bekijken hoe dat dat werkt.

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    of ovu testen gebruiken daarbij was ik gelijk zwanger.

Ga weer de voice kijken

12. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    tempen gaat niet werken door zeer onregelmatig opstaan door daniel.

heeft er iemand ervaring met ovulatietesten en kan mij uitleggen hoe het werkt en of je dat elke dag moet doen?

13. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ovu testen moet je bv iedere dag smorgens doen proberen rond dezelfde tijd te doen.
    Ik begon altijd op dag 10 en testen wel lang door tot dag 25 ofzo was behoorlijk onregelmatig. Als het streepje even donker is dan ben je vruchtbaar en moet je flink aan de klus haha
    Ik bestelde ze bij www.sensitest.nl

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Vervelend meis dat je als nog ongie bent geworden. Misschien idd de tip van ninja gebruiken.

Ga met je mee duimen voor volgende maand. Knuff.

;)

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    He gup, lastig dat je cyclus steeds langer wordt. Ik zou denk ook ovutesten gaan gebruiken.
    Bij Stijn wist ik wanneer mn eisprong was (had mega buikpijn, naar de hap ermee en dat bleek ovulatiepijn te zijn) maar iig 's avonds nog geklust en gelijk zwanger :D

16. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nu weet iik ook precies waneer me ei is. Altijd rond deze dagen aan het einde van de maand. Heb dan ook onwijze buikpijn

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had het daarvoor nooit gehad (voordat ik de pil gebruikte). Ik was toen net gestopt en was al bang dat ik dat elke maand zou hebben. Maar ja toen gelijk zwanger en nu 4 weekjes geleden voor het eerst pas weer ongi. En nog geen eisprong gevoeld, dus wie weet was dat gewoon eenmalig.

Waren jullie trouwens gelijk weer regelmatig ongi? Ik ben benieuwd of ik maandag weer ongi word of dat het wat langer duurt.

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik was redelijk snel weer regelmatig ongi. Nu eigenlijk altijd op de 11de van de maand haha wel handig komt het nooit onverwacht

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.626
    9.138
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Das zeker handig ja. Dat vond ik ook wel een voordeel van de pil, dat je zelf kon bepalen wanneer je ongi werd.
    Zonder pil wisselde het geloof ik tussen de 4-6 weken. Ik moet wel zeggen dat het vorige keer bijna niks voorstelde. Was er na 3 dagen al weer vanaf en maar 1 dag met echt rood bloed.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben niet aan de pil nu soms mis het het wel dat je het zelf kan regelen als je een avondje stappen hebt of een weekend weg ofzo haha Maar ja me ongi is van de 5 dagen maar 2 dagen veel en de rest valt wel mee

Deel Deze Pagina