Hoi pnirmal, Fijn dat alles goed is gegaan en wat naar om zo uit de narcose bent gekomen vond het ook wel raar om wakker te worden uit de narcose maar gelukkig geen gekke dingen zoals jij? Wel een beetje jammer dat je vriend zo reageerde net alsof jij er wat aan kan doen grrr. Hoe is het met de napijn? Geen last van je schouders? De wondjes vallen wel mee he
Hier ook niet aan de pil nu en dat mis ik idd ook, maar verder zit ik wel een stuk beter in mn vel zonder pil.
Hoi meiden, Ik heb net alles teruggelezen, maar kom vanmiddag wel ff reageren. Ga nu douchen, aankleden, eten en m'n fiets naar de fietsenmaker brengen. Heb gisteren de fiets van mijn moeder gekregen en daar ga ik een kinderzitje voor kopen, als ik een goede zie. Van8 heeft Etienne voor het eerst bij mijn schoonouders geslapen, was wel rustig in huis. Maar ook weleens lekker. Straks komen ze hem weer brengen, kan ik weer lekker met hem knuffelen Ojah, de receptie en het etentje van m'n moeder was geslaagd gisteren. Ze is enorm verwend met cadeau's enzo... de hele tafel stond vol, waaah niet normaal... en ze werd 's ochtends door de kinderen thuis opgehaald met zo'n wagen met 2 paarden ervoor, er kwam een clown in de klas en ze aten frietjes. Nou, nu is mijn moeder gewoon met pensioen en kan ze gaan genieten van haar vrije dagen samen met m'n vader... gek idee hoor, ik moet nog minstens 35 jaar werken eer ik stop met werken hihi... Nou, doeiiiiiiiii
nou, dus echt flink ongi nu hier, met alle pijn dr bij ga denk die ovutesten kopen want baal er idd behoorlijk van dat mn cyclus steeds langer word, als het dan niet raak is duurt het weer zo lang... pil...3maanden geslikt om mn cyclus regelematig(er) te krijgen omdat er op dn duur maar 6 dagen tussen zat, maar ben er allergisch voor wat dezelfde verschijnselen had als pfeiffer dus dat was eens maar nooit meer. mamamia, lijkt me ook wel apart als je moeder met pensioen gaat.die van mij is nu 44 of 45, vergeet het altijd.
Hoi hoi meis. Op de narcose na is de operatie me honderprocent mee gevallen. Een ks doet tien keer meer pijn. Dit is vergeleken met dat niks. Tuurlijk het doet wel pijn en ben nog wel moe, We doen Karishma samen vriend is even hoofdverandwordelijke en ik doe even knuffelen en de luier soms op pakken. Allen verschonen doe het wel maar ze trapt steeds in mijn buik ja je kan een baby niet uit leggen dat doet pijn. Dan zit ik op een lollige manier van mama auw haha. En zij waar heeft dat mens het over. Nee meis ben blij dat het achter de rug is echt. Wel een gek idee eigenlijk. Dat ik de rest van me leven.( JIj ook) Zonder mijn gal blaas zit. raar he. Hoe is het nu met jou en je buik de medicijnen die opgehoogt zijn omaparazol enz. Hoop goed. KNuff. Mamamie idd raar om te denken dat je moeder al met pensioen gaat, maar ook wel lekker laat haar maar lekker genieten van haar vrijeleven en ze kan nu dubbel en dwars genieten van de kleinkinderen. ben ik iemand vergeten zal best sorry alvast. O ging over menstruaties., Ja bij mij zijn ze altijd al hevig geweest en ben meestal tussen de 28 en 30 dagen ongesteld. Ik gebruik zelfs mijn oma.s incontinetieluiers haha lek ik minder door en zelfs daar door lek ik nog. Ach.Wanneer komt de overgang haha.
hihi, de eerste keer na de bevalling heb ik daniel zn pampers gebruikt omdat de dikste tampon en dikste maandverband genoeg was voor slechts 20 minuten
Lijkt mij inderdaad ook een raar idee dat je nooit meer hoeft te werken. Gewoon genieten van de dingen om je heen, kleinkinderen, doen waar je zin in hebt. Lekker lijkt me dat. Als ik er aan ga denken hoelang ik nog moet werken, dan krab ik mezelf nog even achter mijn oren. 43 jaar nog!
Hmm, en anders toch eens een afspraak maken bij een dokter over dat je cyclus behoorlijk onregelmatig is. Trouwens, er schiet me net iets te binnen, kan je dit niet gaan gebruiken? Menstruatiepijn onregelmatige menstruatie? A.Vogel Menstruasan helpt! Met Pulsatilla Heb hier hele goededingen over gehoord!
Goedemiddag @ gup geen ervaring mee, ik voel namelijk mijn eisprong. Iig succes en hoop en duim voor je dat je snel een posi test heb!! @ Pnir hoe gaat het nu? al wat beter? @ hier alles zover klaar, vanavond komen mijn ouders nog even helpen slingers ophangen. En dan kan morgen het feestje beginnen. Jaylinn merkt wel iets, want ze is heel rustig en lief... alsof ze het voelt. Ben benieuwd hoe ze het allemaal vind morgen, en de cadeautjes enzo!! Wel spannend. Vandaag trouwens best een beetje emo... mijn kleine meisje is alweer bijna 2 jaar, de tijd gaat zo snel... gek eigenlijk hoeveel in je zo'n korte tijd eigenlijk mee kan maken. Verder is alles goed hoor! Ondertussen ook druk aan het leren, binnenkort me eerste toets. Ook best spannend! Nou fijne avond en zondag!!
zo, even een heerlijk dutje met daniel meegedaan. was echt zo gaar. nu voel ik me wel iets beterder. lekker genieten nu van mn mannetje in zn box die met een koekje speelt ipv opeten. hij gaat trouwens overal op staan! van de week eerst al op het randje van de box met zn voetjes tussen de spijlen, toen op het traphekje, ook voetjes tussen de spijlen, op speelgoed, in zn speelgoedkrat... kleine aap! en hij is van de week al uit zn kinderstoel gevallen gelukkig had hij alleen schrik en ik snapte het een uur later pas dat hij daaruit was gevallen, was er niet bij maar mn zusje wel feestje voor jailynn word vast heel leuk!
Gefeli alvast voor jaylinn. Ja nu gaat ze het merken dit jaar is anders dan toen ze een werd hihih. Ze gaat nu iets beseffen. morgen is haar grote dag twee jaar wat gaat dat snel. Wij hebben trouwens allebij kinderen een in feb en een in nov.Arun is volgende week zondag ook jarig en word al weer tien. dus snap je weemoed. Geniet er maar van meis. En ty het gaat. Gisteren tocht te veel gedaan. Gekke ik dat ik ben en vandaag ben gewoon moe moe en moe gelukkig mag ik er aan toe geven en ga ik liggen wanneer ik wil. Vriend pas op karishma dat scheelt zo veel. Guppe kop las net je berichtje in de lounge meis heb er geen ervaring mee hoop dat je die wel kunt vinden. Komt goed. Heb je wel eens verteld dat het dus negen jaar heeft geduurd voor Karishma geboren werd. Met Arun zo zwanger maar met karishma heeft het heel lang geduurd. Het komt echt geloof in je zelf. En oeps dat hij uit de kinderstoel is gevallen hoop dat hij er niks aan overgehouden heeft hij is wel een bewegelijk mannetje. Al hoe wel karishma doet neit meer voor hem onder haha.
dat hele snelle is gelukkig voorbij, dat was 3jaar geleden. na geboorte van daniel is het snelst 34 dagen geweest en nu het langst, 40dagen die menstruasan lijkt me wel wat ja. heb berichtje in de lounge neergezet om ervaringsverhalen te krijgen en dan nog ff met wim overleggen.
Ze word dinsdag pas echt 2, maar we vieren het morgen. Morgenochtend nog even de bumba taart ophalen. En straks de bumba slingers ophangen. En ja grappig allebei eentje in nov & feb! Genieten doe ik zeker, maar het gaat allemaal veel te snel! Wel rustig aan doen he?! Gelukkig is vriend er voor karishma.
Hee meiden! Ik kan niet terug lezen hoor! Wilde alleen zeggen dat ik Bellie onder het kopje zwanger heb geplaatst, ik weet alleen niet wanneer je uitgerekend bent dus daar staat ?? Ik ben erg druk dus ik ben er ook weer vandoor! Liefs