Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Zo, ben weer btje bijgelezen... jammer dat zp eruit lag en gechrast is... maar jah, doe je niks aan...

Ik ga mijn bedje eens opzoeken.

Tot morgen!

XxX

2. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Zo hehe gevonden!! Duurde ff...

Hier gaat alles goed, alleen erg druk weekje gehad. Druk met school, ziek ventje met hoge koorts, wederom gebroken nachten, en Jaylinn die lag te spoken...
    Vandaag wel redelijk goed dagje gehad, hoewel hij erg druk was. Vanochtend eerst boodschappen gedaan, toen naar school (hadden pas half 11 les) toen ff naar de opening van nieuw kantoor van me werk, daarna ff snel wat eten en daarna naar een workshop voor taarten. Hij is wel leuk geworden zal morgen ff spammen!

Ga nu lekker me bedje in... slaap lekker allemaal!!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi meiden!

Ik heb gewerkt en ben kapot! Heb een teamuitje gehad, was gezellig. Maar goed ik vertel de rest morgen wel ofzo. Ook de website ga ik morgen mee verder maar heb geloof ik een aantal pbtjes niet meer, dus als je er niet bij staat en je wil er wel op pb mij dan ff!

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Was ik weer ffies. Gedoucht en wel! De kleine man heeft weer koorts (38,8 graden). Werd net wakker, beetje piepen enzo. Voelde warm aan, en jawel, manlief had dit keer gelijk. Na wat te drinken hebben gegeven heeft hij een 10 minuten bij mij gezeten. Hij begon iet wat pips te zien, en hij kijkt me aan, en heel zijn maaginhoud komt eruit. Stinken, bleeeh, maar het heeft hem duidelijk dwars gezeten, want daarna kon hij weer lachen. Er is ook een hoop slijm mee gekomen, je kan het maar beter kwijt zijn toch:)!

Naja net dus met de kleine man onder de douche gestaan en nu slaapt hij weer. Vermoed toch dat er nog meer tanden aan zitten te komen. Hij had vanavond namelijk een hele dunne luier die erg zuur rook. En ik mag niet bovenin voelen, dus ben benieuwd of daar wat door gaat komen.

Ga nu lekker het bedje in!

Truste allemaal!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Bel wat vervelend he?! Een ziek mannetje! Devin was van de week ook ziek. Nou ja had alleen koorts verder eigenlijk nergens last van. Beterschap voor je mannetje!!

Troeltje leuk teamuitje!

Hier wel redelijk geslapen, alleen wat kort hahaha. Vandaag nog ff wat dingen regelen en dan morgen naar Derek Ogilivie :D ben echt benieuwd. Vanaf 21 okt. worden de nieuwe series uitgezonden, maar wanneer deze opname erin komt, is nog niet bekend. Ik vind het wel spannend, maar ook ontzettend leuk.

Mijn taartje staat in de vriezer, en zal hem ff spammen.

6. mammamia

Mooi gemaakt zeg, gaaf!

7. mammamia

Sterkte/beterschap met Dinand

8. mammamia

Goedemorgen,

Hier is brr brr brr, Etienne met zijn nieuwe motorgeluidje heel gezellig hihi.:D

Mijn man haalde hem vanochtend uit bed en toen lag ie op zijn buikje te slapen, eerste keer dat mijn man dat zag, dus hij schrok er een btje van, maar alles goed hoor haha...

Beetje laat van8, mijn man en ik hebben nog een hele tijd in bed liggen praten over van alles en nog wat en ook over de tijd dat het met mij zo slecht ging en mijn nare gedachtes, alles kwam weer een beetje boven en ik moest echt vreselijk huilen, gewoon dat ik zo blij ben dat ik er nog ben en van alles kan genieten en vooral van de kleine en ook omdat ik nu dus aan het lijnen ben en die opmerkingen over: ben je zwanger? niet meer wil horen... gewoon ff een dipje.

Verder voel ik me goed hoor, maar ik merk wel dat ik er nog best vaak aan terug denk en zo weer kan janken, zal ook wel weer over gaan...

Ik duik nu nog ff men bedje in als Etienne er ook op ligt, hopelijk voel ik me dan straks iets uitgeruster:D

Liefs!

9. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Mammamia grappig dat Bram en ettiene even lang zijn :)
    En ze zijn ook allebei ongeveer even oud.

Belliebel beterschap voor dinand.

Boni welkom terug:)

Lilalief hoe gaat het met de jeuk van je poes.?

10. mammamia

Welke poes? hahahaha, sorry flauw grapje!

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Halloooo!

@mamamia, pnirmal en dondersteen, leuke foto! Haha wat een serieuze blik van Etiéne en geinig Donder, dat je stiekem naast de motor zat... ik dacht ook even húh? Ylva alleen op zo'n motor?? En Karishma wordt er ook steeds knapper op. Mooi hoor zo'n mixje!

@Belliebel, kriebelt Dinand in je haar? Olivier trekt KEIhard aan mijn haren! Auwie dus...!
    Ik probeer hem te leren aaien, dan pak ik zijn handje en aai over mijn haar of over de hond of de kat en dan zeg ik 'aaaai aaaai aaai' whahaha! Hopelijk pikt ie het een keer op :D
    Hoe gaat 't trouwens met Dinand nu?

@Supermum, leuk taartje zeg! Mjam!
    Voor mij nog steeds geen taartjes, alleen herbalife shakes :D Maar goed, ben al wel aardig wat kilootjes kwijt :)

@Hier, man komt vanavond weer thuis, gelukkig. We hebben het nu steeds vaker over terug verhuizen naar Brabant. Ik kan haast niet wachten! Ik heb nu gesolliciteerd in Breda als psychologisch assistent in een revalidatiecentrum. IK HOOOOOP zo dat ik het ga worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kunnen we eindelijk weg uit dit godvergeten gebied!!

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik ga nu lekker met Olivier in bad! Laters!

13. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoihoi,
    Zo ik ga eens ff een poging doen om bij te lezen. Alle vakantiewas is bijna gedaan. Manlief is nu met de strijk bezig. Stijn heeft nog steeds last van zijn jetlag. Vannacht was hij van half 12 tot 3 wakker, maar gelukkig niet aan het huilen zoals de nacht ervoor. Hopelijk gaat het vannacht beter.
    Uitslag lijkt ook al weer minder. Er zitten nog wel rode vlekjes, maar het zijn geen bultjes meer.

Jodelahiti, succes met solliciteren.
    Stijn trekt ook echt aan haren (en aan neuzen, monden, ogen etc ;))

Belliebel, hopelijk is Dinand snel weer de oude. Hier staat volgens mij ook een tand op punt van doorbreken; hij lijkt er gelukkig niet veel last van te hebben.
    Stijn draaide eerst ook altijd om als je zn luier verschoonde, maar ik moet zeggen dat hij het steeds minder vaak doet inmiddels. Hij gaat nu juist helemaal wijd liggen met zn beentjes.

Supermummy, mooie taart. Het lijkt me zo gaaf om dat ook te kunnen.

Mammamia, leuke spam. Stijn kan ook zo lekker serieus kijken.

Lilalief, lekker een weekje ertussen uit. Geniet ervan.

Donder, leuk Ylva zo op de motor.

Stijn heeft er trouwens een hoop bijgeleerd op vakantie. Hij kan hier nu thuis bij allemaal andere dingen. En staat ook ’s ochtends in zn bedje. Hij lijkt zoveel wijzer nu.

Hebben jullie trouwens al een fietszitje. Stijn kan nu goed zitten en gaat ook zelf zitten dus dan zou hij mee mogen. Zag alleen dat de meeste zitjes vanaf 9 kg zijn en volgens mij haalt hij dat nog niet.

Hier nog een keer de blog van onze vakantie: Canadablog van fam. Blom en Huijzer
    Het was echt super mooi, zeker rond deze tijd met de Indian Summer. Ik zal nog ff een paar foto’s spammen

14. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn houdt ook van cheesecake

15. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Stijn voor Mt Robson (de hoogste berg van Canada)

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Die Stijn toch. Wow!
    En prachtige foto's!

ben weer weg. We gaan Robin Hood kijken met visite
    doeg doeg

Oh ja! dat wilde ik laten weten! Ik heb die kinderstoel vet in de aanbieding gekregen!!!
    Van 329,- voor 199,99 en nog extra 20 % korting. TOPPIE!
    Ik heb de axiss van maxicosi in donker bruin. ZO mooi!
    Maxi-Cosi Axiss Forward Facing Group 1 Car Seat (Roasted Brown)

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    En, dochterlief is wederom (nog steeds?) ziek... Nog steeds mega spuitluiers. Heb nu 1 plasluier gehad en 9 peop luiers.
    En ze heeft mega rode billen en ze heeft kapotte billen en huilt huilt huilt. Arm ding. En verhoging. Ik vermoed dat ze idd nu tantjes krijgt. Maar er is nog niets te zien en niets te voelen.

18. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Oei dondersteen, rode billen.... hier hetzelfde. Ik voel nu wel een tandje onder zijn tandvlees zitten. Maar ja, rode billen, veel poepen, gelukkig maar 1 nachtje veel wakker tot nu toe maar het blijft vervelend!!

Nelta, wat een gave foto's!!! Wat superleuk zeg, met zo'n kleintje in een rugzak :D

ik ga weer effe TV kijken met de 2 oudsten. Man is pas om 11 uur thuis ofzo... hmm jammer hém zit ik hier met mijn franse kaasjes en toastjes, wijn...!!
    Ik had gedacht dat ie eerder thuis zou zijn maar ja.
    Schatti heeft de hele dag doorgewerkt!
    Ik hoop dat ik wakker ben als hij thuis komt :D

19. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Waaaaaaaaaaaaauw deze is echt MEGA leuk!!!!!! Mooi hoor!:)

20. mammamia

Echt prachtig!

Deel Deze Pagina