Februari mama,s deel 5!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door mommy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Beterschap met Ylva en wat een mooie maxicosi. Welke winkel heb je hem gekocht?

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Hahaha, ja en als het omdraaien dan stiekem toch lukt liggen ze daar in de blote bips heen en weer te wiebelen.. staat raar!
    Hahahhahahaha!

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Draag je nog dezelfde kleding als voor de zwangerschap?
    Misschien een ander modelletje?

(Niet als commentaar bedoelt maar een tip hoor.. het kan een jaar duren voor je lichaam weer in shape is en misschien helpt het om je kledingstijl daar op aan te passen..)

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Lila slaapt sinds ze zelf kan draaien alleen nog maar op haar buik.. ik maak me er niet druk meer om hoor!
    Slaap zelf ook het liefst op mijn buik en ik kan haar moeilijk steeds omdraaien, ze snurkt zo gewoon het lekkerst..

5. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

hahahahahahahhahahahhaha

OMG wat moeten mensen hier wel niet van denken??

whahahahahahhahahaha!!

(het gaat heel goed met hem, dankjewel..) ;)

6. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Super Mummy.. *knuf* !!!

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, tis vervelend dat het mannetje ziek is. Al gaat het vandaag alweer een stukkie beter. Hij lijkt er niet heel erg veel last van te hebben gelukkig.

Spannend morgen naar derek toe:D. En mooi taartje heb je gemaakt:D.

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Baby max in Venenedaal. Maar ik had de laatste voor die vette aanbieding. Vriendin van mij is zo blij met dat ding. Zeker ivm haar rug. (heeft ooit ongeluk gehad en nu pinnen in haar rug enzow)

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Navond!
    Film is nog bezig. Hij is wel ok.

Jeuk poes! WHAHAHAHAHAHAH!!!! Kwam net ff niet meer bij. hihi

Taartjes? Waar!?! Ikke morgen. hihi *wink wink*

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Super mummy! WOW! Die taart is gaaf! Waar heb je die vandaan?!? TOp joh!

11. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! Heb hem gister gemaakt bij een workshop

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jaaaa echt spannend!! hoop dat ik kan slapen... :)

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    edit! WOw je hebt die taart gewoon zelf gemaakt! Wow! Nog een keer! Super joh!

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Hier treffen we Dinand ook steeds vaker aan op zijn buikje. Maar als het niet meer lekker ligt draait hij zichzelf ook weer om, dus dat idee is wel fijn.

En ja meid, jij hebt ook een rot periode achter de rug. Hier ben ik niet echt aan het lijnen, maar langzaam aan raakt ik de laatste kilotjes van de zwangerschap kwijt. Kan me wel voorstellen hoe jij je gevoeld hebt, en das geen pretje. Hoewel ik me nu opzich wel goed voel heb ik echt van die dipjes er tussen zitten dat ik even weer terug denk aan hoe ik me een paar weken geleden voelde. Voel mezelf dan weer naar worden en denk dan ook meteen: Die tijd heb ik gehad en het komt allemaal wel goed. Ik werk eraan en dat is het belangrijkste!

Komt allemaal goed meis, en je mag hier natuurlijk altijd lekker je hart komen luchten! Dikke knuff!

15. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Trouwens, blij te horen dat het alweer wat beter gaat met je kleine mannetje.

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnx!! en ja ga het zeker nog een keer doen, moet nog taartje bij voor Jaylinn d'r verjaardag dus nog ff wat spullen inslaan...

17. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Kijk nog een buikslaper. Hier thuis ook een. Zodra het maar kan. Ze lijkt trouwens langer te slapen als ze op haar buik ligt. hihi. ;)

zw kilo's? Praat me er niet van. Die zijn ondertussen verdubbeld met de na zwangerschap... :)

18. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    leuk leuk leuk! Leuk nieuwe spam dus als ie gemaakt is. :D

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja het gaat alweer wat beter met hem. Hij had vanavond 38,3 graden, dus het valt nog wel mee.

Hij kan er ook hard aan trekken hoor, aan mijn haar. En dan vooral als hij me nekhaartjes vast heeft auwie. Maar als hij moe is gaatie ermee zitten friemelen en slaapt hij zo hihi:p.

Ennuh, ik duim met je mee dat je wordt aangenomen:D!

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Het is trouwens druk in huis hier. hihi.
    zwager, schoonzus en 2 kids. En ik geloof dat er een van die 2 peper in haar kont heeft zitten. En de ander doet dan gezellig mee. hemeltje lief. Stuiter stuiter stuiter.... en dan stuiter stuiter stuiter... hihi. Ik ben morgen denk ik helemaal gaar. hihi

Deel Deze Pagina