Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Jij kent mij ;)

Nee, oordelen doe ik niet maar ik heb wel een advies en/of mening. Je vraagt daar ook een beetje naar Kikkert of begreep ik dat verkeerd?

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nee die weten niet eens hoe hyves werkt ;) en verder heb ik alleen mijn schoonbroertje op hyves van schoonfamilie dan ;) en die weet percies hoe en wat ;)

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    och meid maakt niet uit werk is werk, heb ook meerdere malen schoongemaakt bij bedrijven en als jij je er goed bij voelt.

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    een beetje dees.....

kikkert... ik hoop oprecht dat alles goed komt.. ik hou niet van ruzies....

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ dwaas zeker is werk werk , en het lijkt me ontzettend leuk :D
    hard werken dat wel ... maar dat is alleen maar goed :) ...
    verder veel voordelen en zo :D

6. 40plusmama

Rouwen gaat raar vind ik. Soms denk je er even niet aan en voel je je bijna verplicht er af en toe bij stil te staan en soms doet het dagen achter elkaar hartverscheurend veel pijn. Maar de scherpe kantjes gaan eraf. Het verdriet wordt anders, minder en minder euhm, naar? Moeilijk om zo je gevoel te omschrijven.....

In was in het begin een soort verdoofd en durfde mijn gevoel niet toe te laten. Toen kwam het verwerken zeg maar en huilde ik elke dag wel en toen kwam het af en toe huilen maar ook anders naar alles kijken. En zo zit ik ook nog steeds in het proces.......

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

nee meis dat snap volkomen tis idd dat ik ff mijn ei kwijt kan/wil want jullie kijken er met andere ogen naar dan iemand die dicht bij ons staat ;) maar daarin tegen kan ik jullie weer niet het hele verhaal uitleggen. en idd ff laten bezinken tis nog vers ;)

8. 40plusmama

Ken jij mij een beetje Dwaasje? Ben ik zo moeilijk te peilen dan?

Mys, wat maakt dat nou uit? Beter iets dan niets toch?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @dwaas thanks meis...

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    lief dat jullie zo mee leven !!

Ik denk inderdaad nog in die verdoof fase zit ...
    Tis nu 2 maanden geleden tis snel gegaan :(

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    precies dees.. lastige materie dat rouwen.. zou willen dat er een duidelijke handleiding voor was

mys gaaf toch wellicht met super veel korting op vakantie of zo.. en mensen laten altijd leuke dingen achter hahaha...

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    rouwen daar kan ik niet over mee praten, het enige wat ik kan is begrip tonen voor jullie situatie en gevoel. ik ben nog nooit iemand van dichtbij verloren (wel toen ik klein was maar dat kan ik me niet herinneren) dus vandaar dat ik ook niet reageer daarop tis een onbekend stukje dat ik niet ken. maar vind het wel erg knap als ik zie,lees,hoor hoe jullie met dat proces omgaan

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahah vieze condooms enzo hahah grappie nee weet ik het ik heb ook schoonmaakwerk gedaan vroeger.. in die huisjes vond het altijd leuk

dees of jij moeilijk te peilen bent.. ehhhh even over nadenken

en ik vind je mij moeilijk te peilen

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    rouwen .. bleggg ... meer kan ik der nu nog nie over zeggen !!!

@ dwaas ja idd ... kortingen , personeelsaanbiedingen ,
    krijg een 13 maanden contract , zomer bonus bij bepaalde voorwaarde , gratis zwemmen enzo .. helemaal super :)

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    mys nu jij er werkt durf ik mss weer naar kempervennen te komen :D ..... we hebben daar in 2008 toch z'n vies,goor huisje gehad en te smerig voor woorden ;)

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    bedankt kikkert... het voelt niet knap of goed hoe ik ermee omga... het is meer overleven denk ik.. en ik denk nee ben ervan overtuigd dat iedereen dat kan uiteindelijk

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    trouwens heerlijk die kortingen en die dingen waar je van kunt profiteren toch.

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    kijk mys dan heb je het toch goed gedaan.. klinkt als een feestje het is je gegund lieverd.. en nu genieten van je nieuwe begin

19. 40plusmama

Nee, jij bent vrij open en ik weet wel wat ik aan je heb denk ik

Ik heb verschillende gezichten denk ik, afhankelijk van mijn stemming. Maar ik ben wel altijd open en eerlijk, weleens te eerlijk want ik flap er weleens dingen uit waarvan ik dan later denk: had ik maar mijn mond gehouden :)

20. 40plusmama

Mijn vriendin heeft schoon gemaakt in bejaardentehuizen en je wilt niet weten wat die vond. O.a. tubes tandpasta die waren gebruikt als iets anders, ieuwwwwwwwww :D

Deel Deze Pagina