@jeetje ichy lekker nachtje bah , en toch doorgezet naar verkoudheid getsie @Daisy leuk om te lezen dat alles goed gaat!!fijn meid! hier net me 2 knackerbrod en fruitontbijt naar binnengewerkt en gwen zit nog aan de botherham
sterkte dwaas vandaag nou lekker dan zeg, krijg gewoon de schuld van de zwangerschapskilo's. En kroket nog nooit gedaan, maar dat kan dus ook? Toch eens proberen dan.
Debora, wat een prachtige echo. Super duidelijk. En ik gok op een jongen. Gewoon gevoel.... Maar dat dacht ik bij Naatje ook Hoi Daisy Dwaas, veel sterkte vandaag. Ook rondom de situatie met je moeder. Zien jullie elkaar vandaag? Ichtus, beterschap... Getsie. Debie, tot straks.
Ik heb vandaag met de post een setje gekregen nog voor Sara´s verjaardag. Harstikke leuk jurkje! Maar het is echt een zomerjurkje en in maat van 12 -18 maanden. Dat terwijl ze 3 dagen geleden 2 is geworden
haha, dat kan joma maar haal ze direct van camera en dan blijft hij daar niet goed op staan, te lui om eerst op de computer te zetten
oh das een beetje dom , maar hij is wel leuk , kan je hem niet als tuniekje gebruiken??en anders voor nora bewaren
Ja ik zal het vandaag eens aantrekken bij Sara het ziet er wel groot uit..... maar ik vind dat altijd zo apart een te kleine maat sturen en dan net niet het seizoen. Een grotere maat oké.
ik heb ook nog kraamdingen van ilse die nieuw zijn, misschien dat esmee ze wel in het juiste seizoen past
ik heb net maar wat olie in mijn oor gegoten.. dan straks ff audispray doen.. kijken of t helpt..zooo irritant dit...