Zo hier ligt Nora weer in bed. Effe lekker koffie maken en dan zal de rest (Man en Sara) ook wel langzaam wakker worden,
En ik vandaag echt effe manlief pushen dat we de vakantie moeten boeken voor juni. Ik heb gewoon zin in dat het vast staat. Wij willen naar Sardinie gaan met de ferry. Alleen heb ik nu ook een vlucht gezien naar Menorca voor 234euro met ons viertjes is natuurlijk ook een koopje
nog niet gebeld.. ga eerst kijken of t zelf oplost met olie en water... anders bel ik alsnog.. oeh koffie.. lekker SM.. ga ik ook ff pakken..
Dwaas sterkte vandaag! Denk aan je meid! Heb nog helemaal niet gereageerd op die mooie echo van Debora! En ik vond hem juist zo prachtig Echt mooi duidelijk zeg! En ik gok een jongen of een meisje Ichtus, beterschap! Niet fijn zo dicht zitten, blegh. SM, haha.. wij hebben ook vaak dat soort acties gehad Maar eigenlijk meestal andersom.. Oom en tante half in paniek omdat ze nog een pakje hadden liggen en bang dat Lune hem niet meer zou passen.. Bleek een grote 56 te zijn en Lune zat nog niet eens in 50 hihi.. Tegen de tijd dat ze hem aankon was het al warmer en was het pakje dus ook te warm. Ach ja.. Hoe heeft Sara trouwens geslapen vannacht? Leuke foto's van Ilse en Esmee Esmee is nu echt nog zo'n meisje meisje. Ben benieuwd wanneer ze net zo stoer wordt als Ilse Hier alles prima! Wel een ontzettende k*tnacht gehad. Was weer ontzettend beroerd en heb misschien 3 uurtjes geslapen in totaal. Als ik weer sliep ging of Lune huilen of ik moest plassen.. Lune heeft trouwens verder prima geslapen. Werd af en toe wakker maar viel dan ook weer in slaap, ben er 1 keer geweest. Mja, je wordt er natuurlijk wel wakker van (behalve Jeroen). Lune is gisteravond trouwens zonder problemen gaan slapen, heerlijk! Misschien is ze door de fase heen, zou cool zijn. Ik ga m'n ouders even bellen, moet de behang boeken weer terug brengen en heb geen auto met kinderstoeltje bij de deur. Die staat dus bij hun dus moet mn pappie me maar even op komen halen.
Marijn heeft Anna geleerd om met haar tong te klakken.. hij hing van de week boven haar hoofd en klakte er op los..sindsdien doet zij het ook.. whahaha
Wow ongeloofelijk Ichtus! Wat een slimme kids heb je! Maja klinkt als een lekker nachtje! Niet leuk ook dat je zo misselijk bent snachts.
Lekker over nagedacht SM. Maja weer misselijk. Getsie zeg. Al eens die granules van VSM geprobeerd? En wat gaaf dat Lune gewoon lief slaapt in haar bed. Super zeg!
Haha, wat schattig Ichtus! En ik ben idd erg trots op Lune dat ze zo goed in haar nieuwe bed slaapt Toen ik haar vanochtend uit bed haalde zat ze heel lief rechtop in bed met haar knuffels in haar armen op me te wachten. Snoepie. Misselijkheid is idd minder. Baal er ook wel een beetje van want de laatste weken ging het juist zo goed. Overdag heb ik het nog wel aardig onder controle met wel/niet eten en af en toe even liggen ofzo maar 's avonds wordt het echt erger en dan dus met name 's nachts. Het is dan ook geen hongermisselijkheid maar 'echte' misselijkheid waar je van gaat zuchten en steunen en hopen dat je niet hoeft te kotsen Granules heb ik idd geprobeerd, helpt helaas niet.. Als dit nog lang duurt ga ik even naar de ha denk ik. Dan kan ik alleen 's avonds iets nemen en hopelijk wordt het dan minder.
Toen ik dat getypt had vroeg ik me af waarom ik eigenlijk af zou wachten. Ben er wel klaar mee. Heb dus de ha net even gebeld, kreeg de assistente ervoor en de ha belt me terug tussen half 11 en half 12. Prima. Ik wil weer slapen 's nachts8)
Goeiemorgen! Ff een berichtje om te laten weten dat we nog leven Heb het echt te druk om 2 draadjes bij te gaan houden. En aangezien ik op het moment echt veel meer bezig ben met Noah lees ik wat meer mee bij de september mama's. Wilde Dwaasje vandaag nog even sterkte wensen!
Groot gelijk maja. Dit is toch ook niks? Nu krijg je waarschijnlijk iets en kun jij weer slapen. Trouwens al die reis tabletjes geprobeerd? Schijnt ook te helpen.
@maja goed dat je de ha gebeld heb! @ohh SM wat een beautys!! en die sneeuw jeetje zeg zag het op het nieuws! @Ariel fijn dat alles goed gaat en ook met je grote Beer!!