zo net ff bami gemaakt voor vanavond staat dat alvast klaar dan vnavond alleen nog eitje bakken en atjar erbij en klaar, vanmiddag als mars wakker is hij heeft nachtdienst gehad dan gaan we ff boxspring kijken en paar boodschapjes doen, hij heeft de wekker 13uur gezet
Leuke foto van je beer Ariel. Heeft hij zichzelf gekrabt? Joma heerlijk bami,, wil ik ook wel weer eens eten, krijg alleen die kruiden hier niet dus moet ik uit nl laten komen.
doe het nu zonder zo kruiden zakje is beter voor me gewoon chinesegroente,stukjes ham, mie en smaakje met beetje sambal en ketjap
wat een heerlijke foto's zeg.. zit met smart te wachten op mijn nieuwe camera.. oh die wilde ik al zoooo lang.. ga ik jullie spammmen ..nou!!!
oh ga ff gwen in bad doen kan ze ff spelen en kan ik mezelf tegelijker tijd aankleden moet nog doen wahaha
Ha belde net terug en ik krijg primperan. Heb ik eerder gehad met maagklachten/misselijkheid en hielp me toen erg goed dus hoop nu ook. Leuke foto's gezien van alleen maar mooie kindjes Wat kunnen wij met zijn allen toch fantastische kinderen maken he?
Dit worden Lune haar nieuwe behangetjes.. Die blauwe met roosjes is haar nieuwe zitzak en die rode en ruitjes worden zijn dus behang. Bekijk bijlage 57990
mee eens maja... joma.. levertijd was 5 tot 10 dagen.. maar dat staat er vaker bij.. was bij foon ook zo.. die had ik eendag later al in huis..
ik verveel me..whahaha.. genoeg te doen hoor, alleen geen zin...ben alleen bezig met mijn oor... yak...er lijkt iets te gebeuren daarbinnen.. hopelijk weekt de olie t los...
Later wil ik koooooooningin zijn Van een lililali lililali lollipopland Blijft wel lekker in je hoofd hangen zeg