Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha kan toch, ik heb zoeits als ze het leuk vindt waarom niet zei ligt er toch onder:D en dan slaapt ze ook nog eens met haar 4 grote tubbies knuffels op bed:D

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Nee ik vind zolang ik nog kan bepalen wat er gebeurd maak ik daar dankbaar gebruik van...whahahha

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha doe ik met de rest ook ook met kleertjes ze vindt gelukkig alles best denk dat dat ook nog ff duurd eer ze zeggen dat ze iets niet aan willen..ik hoop het:D

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    meiden ik ga een keer betijds me bedje opzoeken morgen weer werken !!

trusten allllllllllllllllllllllllllll

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Zowaar een nachtje zonder erge misselijkheid:) Voelde niet helemaal lekker in de pokkel maar heb geen pilletje hoeven nemen.

Lune werd om 7u wakker en toen Jeroen haar wou halen stond ze middenin haar kamer met haar knuffels in de armen en het licht aan:D
    Ze heeft net een bord pap achter de kiezen en zit nu aan een cracotte met appelstroop.

Mijn paps komt hier zo, beetje klusjes doen.

Laters en fijne dag iedereen!

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nog niemand geweest intussen?:$

7. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Morgen meiden:

Wouw wat is het hier rustig zeg is iedereen aan het genieten van het weekend.
    Straks gaat hubbie stenen halen en dan hebben we alles voor onze tuin en dan kan ie as week mooi afgemaakt worden en hopen dat het mooie weer snel komt.
    Katteren die is ook in aanbouw dak zit erop alleen het gaas nog en het deurtje.
    Vanmiddag wordt het speeltoestel van de kids verplaatst dan kan ook die weer langzaam aan opgebouwd worden.
    Oh wat zou ik blij zijn als me tuintje klaar is ben die oerwoud nu wel zat hubbie doet alles alleen dus het gaat niet zo heel snel.
    Alle vrije uurtjes die hij heeft steekt hij erin en dat is ook fijn.
    Als het helemaal klaar is dan zal ik wat foto's showen hier.
    Ik denk dat ik maandag maar is na de ha ga ik stond vanmorgen op en ik had echt hele erge buikpijn aan de linker en rechter onderbuik.
    Ik moest gewoon in elkaar gezakt liggen want als ik ging staan deed het zo'n pijn zeg.
    Het is nu aardig afgezakt en ik vraag me af of dat het niet me eisprong is.
    Deze voel ik eigenlijk altijd wel alleen was dit echt extreem pijn.
    Ik hoop dat het straks minder wordt en dat het weggaat zeg pff en ik heb nog zoveel te doen hier!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @MRIJN: Ik ga nu gewoon naar de stoffenwinkel. Mocht je de stoffen toch te duur vinden dan doe ik er wel iets anders mee ;) Ik hoop dat ze ze hebben! Scheelt toch weer verzendkosten.

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    debora verkoop je eigenlijk al een beetje via je website???

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora ik heb vraagje kun jij ook hoezen maken voor over kussens??
    We hebben vorig jaar een lounge set gekocht met lichte hoezen en nu zitten daar plekken van bryan op, als ik die er niet uit krijg wil ik nieuwe kun jij dat?? (is wel onder voorbehoud he)

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Deze zin moest ik echt 4x lezen voor ik de klemtoon goed had...

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemiddag trouwens.

Lekker rustig hier!

Hier ook niet veel te melden. Lekker rustig weekend met z'n 3jes. Niks op het programma. Ook morgen niet. Heerlijk.

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik snap hem nog steeds niet:)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ook niet hahaha

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Haha ik denk dat het gaat om een ren voor de katten. Buiten dus.
    Een katten-ren.

16. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ben benieuwd Debor! Maak je een foto van de stofjes bij elkaar? Kan ik zien of ik het goed verzinnen had.

Waar heb jij die zitzak vandaan, Maja? Ik had er zo een geboden op mp, maar daar kwamen we niet uit. Ik wil hem heul graag voor Juul haar kamertje!

Ben nu aan het koomuteren op mijn telefoon. Zijn bij ballorig in Roosendaal. Ti's hier veel minder leuk dan in OB deb, Boon en Meiske!

17. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Mrijn: ze hadden de stofjes niet. Wel in de verkeerde kleur en die met de roosjes alleen met de kleine cirkels. Jammer... (Ze hadden zowat alles van de serie behalve dat wat ik zocht dus) Dus ga het maar online bestellen.

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ik ga erwtensoep maken heerlijk

19. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Dit klopt helemaal boney.
    Wij zijn bezig met een katten ren voor buiten achter in de tuin.
    We hadden er al 1 maar die was gewoon veel te klein en ze krijgen er nu een van 3 bij 4 mtr.
    Helaas is onze buuf erg bang voor katten en wij hebben ze zelf liever binnen maar zomers gaat dat gewoon niet omdat de kinderen dan op en neer lopen en ze dus ontsnappen dus is dit de ideale oplossing.

Zo alle stenen staan opgestapeld voor de garage en wat een werk zeg hubbie en zijn vriend waren ook echt kapot niet gek ook 30 mtr2 stenen halen.
    Ik heb de strijkbout aan dus ik ga maar strijken :( hubbie ligt onderuit op de bank en alle 3 de kinderen liggen in bed heerlijk op tijd wat rust in huis:):D

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Het is hier niet zo druk geweest vandaag. Gelukkig, ik was zo weer bijgelezen;)
    Ben ik de enige die de kattenren bij de tweede keer lezen snapte?:D
    Lianda, ben benieuwd naar foto's van de tuin als die af is!
    Maja, leuke behangetjes heb je uitgezocht!!
    Verder iedereen een knuf (jaja, ik weet het, kom ik wel erg makkelijk vanaf:))

Vanmiddag ben ik op pad geweest voor Eva. Pfff, viel niet mee om leuke en nuttige cadeautjes voor haar te verzinnen. Maar, het is gelukt. Ze krijgt van ons lelli kelly schoenen en een horloge. En van de rest (iedereen geeft geld waar ik dan cadeautjes voor koop) krijgt ze slippers (vindt ze helemaal geweldig, ze heeft een schoenentic:p), paraplu en sieradendoosje van diddle, wekkerradio, armbandjes, zonnebril en oorbellen. Heerlijk om haar zo te verwennen!
    Piet is weer weg vanavond, dus ik moet samen met Stijn de 4 puddingbroodjes opeten:D Komt goed haha. En daarna misselijk op de bank hangen:p

Deel Deze Pagina