ik vond hier de bbq echt super fantastisch gezellig ik ben wel van de kleinere intieme meetings...ik verwacht dan ook dat iedereen weer komt hahah... en nu ook sizzel erbij..
Das wel apart ja Mys. Vind je het geen fijn idee als hij bij jullie zou zijn zoals de papa van Dwaasje?
Ow maar hij is hier wel hoor ... kweet t zeker ... maar wel met vlagen ... ik denk niet de hele dag door
Dus deze zomer staan er al 2 bbq's in de planning? Dan komen er in ieder geval al 3: Dwaasje, Mys en ikke
jep ik ben zeker van de partij als ik zelf kan rijden !!! en verder is het zeker een fijn gevoel , ik heb ook het idee dat als mam verdriet toon , dus aan het huilen is papa ook in de buurt is ..
Dat is het fijne, dat het zo ook kan. De eerste keer wist ik dat niet en werd mijn vader lastig. Gelukkig heeft Yvon me toen uitgelegd hoe ik het moest doen. Ik was doodsbang geworden. Handig dat ik haar altijd mocht bellen toen en nu trouwens ook hoor maar nu als vriendin
Dat zou goed kunnen Mys, dat hij dan in haar buurt is Zo, heb ondertussen een was in de droger en in de machine gedaan. Laatste donkere was voor de vakantie. Morgen de witte draaien en dan maandagochtend het beddengoed afhalen. Ma wast dat dan later weer
jaja dees laten we het over wassen gaan hebben whahaha ja een beetje eng is het wel.. maar ik laat het over me heen komen en dat voelt prettig... ik zeg gewoon tegen mezelf dat ik het zelf in de hand heb... en dat heb ik dan ook..
WHAHHAHAH wassen , super onderwerp , heb al weer 2 manden klaar staan voor de strijk ... ik wilde het vanavond nog doen maar k ben moe ... dus morgen
Maar dat klopt ook, dat heb je ook. Als je maar altijd vriendelijk blijft en dingen gewoon vraagt. Ik vind het wel iets aparts en moois hoor.......
oh ja lekker saai gaan jullie maar slapen.... nou ja het is natuurlijk ook tijd dus wellicht moet ik ook maar gaan slapen
nee dat was ik ... ik heb haar toen gemailt , en ik zou met haar bellen , vlak daarna is papa overleden en toen ben ik eigenlijk dicht geslagen en heb ik niks meer gemaild ... te moeilijk nu