Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nope niks :D

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Aaah, duidelijk.. thanks:D
    Die zin is ineens logisch hihi..

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Uhm die zou ik even moeten zien maar in theorie kan ik dat wel. Maar snap niet zo goed hoe ze er uitzien. Gewoon grote kussens?

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Bij de Leenbakker. Wij waren zelf ook helemaal verbaasd dat ze hem daar hadden, kan hem ook niet vinden op internet verder. Heb me suf gegoogeld. Ze waren ook nog eens in de aanbieding voor 50 euro ofzo. Hier was helaas de laatste, anders wou ik wel een voor je halen. Maar ze hebben ze vast ook wel in andere fillialen.
    Lune vindt hem geweldig! Hij ligt nu nog in de woonkamer en ze speelt er elke dag mee:)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ga vast een cake bakken voor morgen, we krijgen visite. Lekker boerencake met appel, kan ik straks alvast een stukje warme cake proeven:)

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    lekker maja :)

kattenren haha ok moest ook even goed lezen... wel prettig zo'n ding

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oeh en eva wordt lekker verwend zeg! Leuk

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debora ik zou zeggen kom snel maar weer eens langs kun je ze in het echt bekijken hahaha

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    sorry ben beetje te lui om op iedereen te reageren dus dikke knuffel voor iedereen

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik was dus een keer alleen in de stad dus heb even lekker kunnen snuffelen in de stoffenwinkel en andere winkels. Ook wel weer een prettig. Alleen m'n bekken... Auw... nu al. Dat voorspeld niet veel goeds voor de rest van de 6 maanden die ik nog moet.
    We zijn een wc bril verkleiner, wat uberschattige kleertjes voor de baby, en een zw.schaps Tshirt rijker. Nou valt nog best mee denk ik zo! Heb ook nog m'n best gedaan voor Marc en Finn maar niks leuks gevonden...
    Oh ja en een draagdoek gekocht. Ook nog! 1tje met een beetje wol erin. Lijkt me heerlijk omdat we toch de winter in gaan dan.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oeh, lekker warme cake!

Ik ga even douchen, samen met Stijn. Hij is bijna 9, maar vindt het nog zo gezellig om samen met zijn mama onder de douche te staan:) Daarna samen met een dekentje op de bank tv kijken.

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed geshopt Debora!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Oeh, heerlijk zo'n avond met je grote zoon meiske. En wat cool van hem om nog met z'n mama te douchen. Ik heb ook heel lang met m'n pa onder de douche gestaan. Ik was denk ik ook een jaar of 9 of zo. De grootste lol hadden we altijd.

Debora, wat heerlijk geshopt heb je. Wel balen van je bekken. Als dat nu al zo erg is...

Maja, eetsmakelijk van je cake...

Tessa ligt in bed. Peter zit nog even boven achter de pc. Over een half uur koffie. Dan ga ik nog even de dekbedhoezen opvouwen en strijken en nog wat andere was weg werken. Dan is alles weer weg.
    Fijne avond allemaal.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hahaha ik heb niet het idee dat ik nu zo goed geshopt heb, maar was even lekker om er alleen op uit te zijn. Jammer alleen dat ik niks voor finn gevonden heb. Heb namelijk een broekje gekregen van m'n schoonmoeder maar het is een bepaalde kleur blauw waar weinig op past. Dacht aan iets roods misschien maar kon niks vinden...

Heerlijk hoor meiske , lekker met je zoon douchen en samen op de bank hangen :) Hopelijk wil Finn dat straks ook nog zo. Gezellig!

Wij gaan zo naar Paul de Leeuw kijken.

Morgen de was doen. En misschien even naar de boekenbeurs.

Fijne avond allemaal

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oe Bones, dekbedhoezen strijken..? Wat een werk joh! Ik doe ze altijd een half programma in de droger en hang ze dan uit. Of gewoon helemaal in de droger en dan maar gekreukt:)

Meiske, wat gezellig, douchen samen met je zoon! Als ik dat allemaal zo lees lijkt het me ook super om wat oudere kinderen te hebben. Gelukkig gebeurd dat vanzelf:D

Debora, wat rot dat je nu al last hebt van je bekken. Hopen dat het een beetje onder controle blijft.. Bij Finn had je er ook zo'n last van he? Ik had het bij Lune ook behoorlijk. Liep al heel vroeg bij de fysio en heb echt tot de laatste dag pijn gehad (vooral 's nachts in bed.. kon niet draaien, niks.. vreselijk) Nu nergens last van! (afkloppen..;)). Ik til ook gewoon zware dingen enzo hoewel ik daar nu wel mee uitkijk want je hoeft het natuurlijk ook niet op te zoeken..
    Ga je al naar een fysio of heb je oefeningen ofzo wat helpt?

De cake moet nog 46 minuten en 23 seconden in de oven.. pfff..

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hello ladies...

MAJA.. wat heerlijk meid dat je vanancht beter hebt geslapen ik duim voor nog vele nachten voor je...

Deborah... oh bekkenpijn is zo pijnlijk en zooo vermoeiend...

Verder weet ik het even niet meer kwam alleen maar hello zeggen...

en nu dus weer doei

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Oh ja samen douchen... Nick vind het geweldig samen met mama douchen... echt ven samen alle aandacht voor hem alleen...

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja, ik vouw al strijkend op. Om nou het hele dekbedhoes uitgevouwen te strijken vind ik ook een rot klus.
    Ik vouw hem dubbel, strijk dan 1 kant, vouw nog een keer enz enz. Zo klaar hoor.

20. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

lang wachten he? ;)

Ja ik doe de oefeningen van de fysio bij Finn. Ik ga maandag bellen naar een bekken therapeut hier.
    Wat fijn dat jij er geen last van hebt nu! Ik echt vanaf de 1ste week. kan idd ook niet meer liggen in bed, en met werken is het een ramp... Zeker met stofzuigen

Deel Deze Pagina