ik strijk ook geen dekbedhoezen, maar anders zou ik het ook op de boney manier doen Vind Paul niet zo leuk, kunnen jullie het merken?
Zo de strijk is weer gedaan jippie. Ook ik douche soms lekker met Giovanni en maandagavond is meestal ons avondje samen. Dan moet hij naar club en is pas na 8uur thuis en dan slapen de andere 2 al. Ook mag ie wel is bij mama slapen in bed als hubbie nachtdienst heeft dan maken we het altijd gezellig samen drinken en lekkers erbij en wij hebben een zalig avondje saam. Dekbedhoes strijken dat doe ik ook echt niet wat een werk zeg ik had al veel respect voor de kraamverzorgster die deed dat dus ook.
hoi haahhaha was aan het teruglezen zag dat topic wat boontje had neergezet whahah hoe kom je er op!! hoi nog een keer Meiske lekker hang en douche avondje met zoon leuk hoor Debora in haar uppie op pad geweest heerlijk!! Dwaasje hooiiiii Lianda lekker voorderingen in de tuin heerlijk! en de rest een knufff ben futloos
kom ff halllllllllo zeggen! hier een heerlijk dagje niks gedaan.. lekker van de kids genoten. Heb met Nora gefietst en zijn naar de speeltuin geweest. Morgenvroeg ff met haar naar ballorig! maar nu... ga ik (zoals ondertussen iedereen wel gewend is...) aan het foto-album van Daan werken.. album van nora is nu af met de foto's tot 2 jaar.. en van daan is het babyalbum van de eerste 8 wkn af en nu alvast een begin maken met de volgende.. (anders is het straks zoooooveel werk!)
Ik moet er natuurlijk wel bij zeggen dat wij 1 persoonsdekbedhoezen hebben. Ik vouw hem in 4en en strijk dan beide kanten. Is dus maar een klein oppervlak. Zo, nu op de bank. Doei
je kunt automatisch vullen aanklikken.. plaatst ie alle foto's voor je.. op volgorde van datum.. hoef je alleen nog maar de tekst erbij te schrijven en soms wat dingetjes te veranderen!
niets om je voor te schamen hoor DWAAS.. ik moet nog aan die van Lisa beginnnen.. whahaha HOOOOOI Lange dag gehad en ben gebroken moe...bah..volgens mij wordt ik voor t eerst ongi.. IEUW.. nou jaa. moet toch een keer.. Nog steeds keelpijn.. niet meer maar ook niet minder, maar goed.. de hele dag in met je snuffert in een stofnest opruimen werkt dan ook niet echt bevorderlijk. Marijn is niet fit.. pfff.. t lijkt of ie een gaatje heeft in een kies.. als ie eet roept ie steeds au.. gisteravond en vannacht ook 2 x wakker geworden.. kwijlt veel etc.. dus er zal wel een kies doorkomen.. kan ook heul erg pijn doen natuurlijk met kauwen..Gaatje lijkt me niet namelijk.. nou ja.. niet leuk voor t jochie. hij is de eerste die er zo''n last van heeft...hoop dat t snel over is.. hij is al een keer wakker geweest vanavond en zal vast niet de laatste keer zijn.... Duimen jullie mee voor een goede nacht?? dan duim ik voor jullie... ik ga lekker met Ed op de bank.. ben er morgen weer....dan wat langer... koes keos
oh ik ga eens kijken of dat werkt.. ga ik er vanavond nog wat aan doen hahaha... Ichy.. duim duim en knuf knuf
hoi sizzel Sorry ik word steeds van ZWP af gegooid krijg het niet voor elkaar bij te lezen , dus knuffie
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee boek van 0 tot 1 is af!!!!!!!!! morgen nog een keer doorkijken..en dan bestellen... ik ga nog even verder met boek 2.... dit wordt een boek van papa.....
boek van papa heb ik ook gemaakt voor mama... tis prachtig geworden .. uhm babyboeken , nee niet voor mij weg gelegd , k heb trouwens niks bij gehouden helaas