Wij hebben nog steeds het boek van Lune haar eerste jaar niet af Nou moet jaar 2 ook nog en straks van nog een kindje. Dat wordt niks De cake was heeeeeeeerlijk! Bones, dat topic is echt hilarisch Slaat nergens op, love it haha! Enne, al heb je baby dekbedovertrekjes, ik zou het nog niet stijken Ik wil wel mooi gestreken spul hoor maar heb het er niet voor over. Ik wil best iemand in dienst nemen die komt strijken maar dan wil ik wel eerst een goed betaalde baan Ik schrok me vandaag rot. In de plaats waar ik gewerkt heb is een vrouw vermoord door haar ex man. Die vrouw is mijn client geweest. Heb elke week intensief contact met haar gehad. Haar ex man was een ontzettend agressieve man en jeugdzorg heeft daarom de kids uit huis gehaald. Toen die vent echt uit beeld was heeft die vrouw ze weer 'terug gekregen', dat is ongeveer een jaartje geleden. Turkse vrouw die door een hel was gegaan met die vent en zonder kids. Uiteindelijk met veel hulp haar leven weer op de rails gekregen en nu lees ik dus dat die idioot haar de keel door heeft gesneden.. Ze laat 2 kindjes achter van 7 en 8.. Ik ga nooit weer bij die organisatie werken. Een client zit nog vast omdat hij verdacht wordt van de vermissing en ombrengen van zijn vrouw (al sinds 10 januari vermist..) en een andere client is omgebracht door haar gestoorde ex. Leuk werk, maatschappelijk werk
toevallig moest ik gisteren ook aan Naatje denken .... Ik ben echt blij dat ik mijn boek af heb... net even fotos gesorteerd voor papas boek...en daar begin ik binnenkort aan Maja.. dit is al de tweede keer toch dat je zoiets vreselijks herkend... getverderrie.. dat zal schrikken zijn geweest...
Goedemorgen, Ik ben helaas al een paar uur wakker. Waarom wil Sofie in het weekend nu nooit eens uurtje langer blijven liggen?? Ze had vanmorgen zo'n dunne poepbroek, dat het aan de bovenkant van haar luier eruit droop toen ik haar op het aankleedkussen legde. Gelijk maar in bad gedaan. Verder is ze niet ziek ofzo. Straks naar schoonouders en vanmiddag naar een verjaardag. Goed van je Dwaas, dat je het fotoboek klaar hebt! Schaam je niet dat je zo laat was met haar boek, hier heeft Kas (is nu 5) nog geen fotoalbum en Sofie ook nog niet.... Wat een verhaal Maja Heftig hoor.
dwaasje.. mocht je hulp nodig hebben met het boek voor je pappa dan laat het maar weten.. Kom ik gewoon een dagje jouw kant op met de kids om te helpen. Super dat het boek van Elise klaar is!! Ik is trots op je!! hahaha Ben met die van Daan ook al een heel eind.. ben bijna bij de doop.. en die was 2 weken geleden dus komt goed!! Jeej maja... das heftig zeg.. en ja.. dat zijn tegenwoordig ook de aspecten van maatschappelijk werk... niet bepaald leuk.. hmm.. meiske..hopelijk wordt sofie niet ziek.. en uitslapen.. zit er hier ook nooit in.. Kids zijn beide vaak rond 06.30 wakker... ach... ik overleef het wel!! zo naar ballorig met vrienden van ons! Gezellig! Kunnen de kids ff spelen!!
goedenmorgen hier ook nog steeds geen fotoalbum van bryans eerste jaar hahahaha @sizzel en dwaasje waar maken jullie die??? hier niet veel op de planning staan, het f1 seizoen is weer begonnen dus jullie kunnen al raden wat mannetje vandaag van plan is
mogguh... HET DUIMEN HEEFT GEHOLPEN.. na nog 1 x wakker worden om 23u is marijn de hele nacht stil geweest... heerlijk geslapen dus.. Ben nog maar een uurtje op en tis nu al een zoooi beneden.. hoe krijgen ze t toch voor elkaar.. Ed is naar de kirche.. ik ga vanmiddag..zo eerst maar s de kiddies aankleden.. ik ben al klaar..dan anna in bad doen..tis net een hoopje kots als ik haar zo ruik.. IEUW.. dat komt.. omdat ze gisteravond eerst een fles van 120 cc heeft gehad bij schoonmama.. (ik was nog niet thuis) daarna niet tevreden dus ed zegt maak nog maar 60cc bij.. maakt ze 150cc.. tsss. en die dronk ze dus helemaal leeg..DUSSSS.. ja dan komt de helft er dus ook weer uit.. nou ja.. ik moest dus kolven en zo waar.. 140cc.. dat heb ik nog nooit gehad, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik 1 voeding dus niet gekolfd had en niet had aangelegd..gewoon vergeten...(ik was dus in zeist helpen verhuizen...vandaar) Nou ja.. niet eens interessante info eigenlijk.. DWAAS.. Goed zo.. je eerste boek af...ik moet ook echt nodig.. dat autovullen is handig, maar dan moet je wel je foto's geordend in een mapje hebben.. bij mij staat alles door elkaar.. niet handig... moet er echt s voor gaan zitten... geen tijd en geen zin.. zucht.. Ik ga wat doen.. tot later...
OH OH OH .. en mijn camera is binnen..JOEHOEEEE.. ga ik straks s ff lekker mee bezig.. simpel, maar heb al heule scherpe foto's gemaakt.. ik is blijjjj
Oh.. DEBORA.. vraagje.. ik krijg steeds mailtjes van jou.. klopt dat?? rare info staat erin nl.. kan me niet voorstellen dat t van jou komt.. dus dan zou je mail misbruikt worden...
Hoi allemaal, even weer een update: hier alles prima. Vrijdagavond lekker een avondje met z'n tweeen uit geweest. Verrassing van Jan voor mijn verjaardag. Tess naar mijn ouders en wij zijn eerst uit eten geweest en daarna naar de bios, avatar gekeken. Echt een onwijs leuke film. We hebben er heerlijk van genoten. 's Ochtends lekker uitgeslapen en toen Tessje weer opgehaald. Vanmiddag naar een tante en oom van Jan. Tess is echt een heerlijke peuter. Weinig mee te stellen, kan er echt onwijs van genieten! Heb ik hier nog spectaculaire dingen gemist? Probeer nog even wat terug te lezen. Weet in ieder geval dat het uitstrooien van de papa van Dwaas symboliserend was. Echt weer jouw papa om dat soort acties uit te halen. Fijn dat het een "fijne" dag was. Moeilijk, maar wel passend bij jouw papa. Dikke knuf!
Oeh, ik lees over foto-albums.....heel braaf het album van 0 tot 1 gemaakt.....daarna....niets meer. Ooit, als ik tijd over heb, ga ik verder. Knap van de dames die het bijhouden! Dat topic "met je hoofd op het toetsenbord" = GEWELDIG! Echt mijn humor.
Goedemorgen. Wij mochten uitslapen van Tessa. Om 5u was ze even 1x wakker. Gedroomd of zo. Peter is gegaan. Daarna heeft ze geslapen tot kwart over 9! En wij dus ook. Heerlijk. Hoi Suus! Wat heerlijk zo'n verassing van Jan. Ik heb zin om dat binnenkort met Peter ook te doen. Ik zal het eens in de groep gooien. Ow nee, eerst nog op vakantie in april. Wij hebben een lekker dagje met z'n 3jes. Vanmiddag even weg. Vanmorgen lekker niks... Fijne zondag allemaal
Klinkt erg geslaagd Suus Heb ook wel weer zin in een gezellig avondje/nachtje met zn tweetjes, leuk! En wat heerlijk dat Tess zo te spreken is de laatste tijd! Jeetje Bones, tot kwart over 9 uitslapen op zondag.. Wat een weelde! Hier gisteravond toch beroerd geworden (zou het door de cake komen?) Dus pilletje genomen. Best goed geslapen maar Lune werd 2x overstuur wakker en ben daar nog 1x geweest. Toen werd ik weer beroerd. Ik moet mn bed gewoon niet uit Jeroen ging eruit vanochtend dus ik kon lekker uitslapen. Daarna niet meer misselijk, fijn! Jeroen heeft vanochtend met Lune een kast in elkaar gezet op zolder en is nu boven aan het stofzuigen. Ik heb net beneden gezogen en de wc schoongemaakt. Als de vaatwasser klaar is nog even de keuken soppen (vooral de senseo, gatver wat wordt zo'n ding snel vies! dat uitlekbakje, jak) We krijgen vanmiddag visite van vrienden. Nouja, vrienden.. Jeroen is vanaf kleins af aan bevriend met hem en we spreken dus af en toe met zn vieren af maar ik vind ze niet zo heel leuk Ze zijn nogal van het opscheppen, is best jammer want zonder dat zou het echt een leuk stel mensen zijn
Ja ik krijg ze zelf ook en andere ook. Ik doe niks... Ben al aan het kijken voor een virus ofzo. Snap er niks van Sorry iig!
@debora heb je je soms ergens aangemeld dan gebeurd dat ook wel eens dat ze namens jou mailtjes versturen waar je niets van weet
goedenavond meiden hier gezellige dag gehad zijn op verjaardags visite geweest van de dochter van vrienden die is vandaag 2 geworden en gelijk naar de jongste wezen kijken van 3 maanden ook een meisje trouwens gwen heeft lekker gespeeld met heel veel kids en mars is haar nu op bed leggen was verrot hihi ik ook ze wonen ook niet in de buurt dus was een stuk rijden ga straks ff terug lezen nu eerst douche... ohhh Jaaa @Dwaas en Dees kreeg vandaag een mail dat de rommelmarkt niet door gaat is al volzoooo jammerrr nu eerst ff opfrissen en huispakkie aan