Ja dat is herkenbaar DWAAS.. VIV.. ik zeg.. NOOIT MEER STRIJKEN.. kan best.. doe ik ook... en nu ga ik weg.. toedels..
strijken viv.. pffft niet doen... toedels ichy Sm... arme jij.. en natuurlijk arme Sara.. die zal zichzelf ook wel aardig in de weg zitten...knuffie stofjes...je bent er maar hartstikke druk mee deborah.. lekker toch... ehhh ehhh ehh ik weet niets anders te doen dan gghgh....................zo moe ben ik dus
Ik heb last van maagzuur Kan dat al zo vroeg? Vreemd hoor. Hoewel, ik ben ook al bijna 20 weken zwanger.. Besef me dat vaak niet, gaat zo snel.. Dwaas, lekker je bedje in! Heerlijk toch af en toe zo lui zijn. Debora heeft het idd druk zo Ik wil ook best mijn moeder vragen hoor Debora, ze bood het al aan om een overtrekje te maken maar volgens mij meer omdat ze vindt dat dat moet omdat ze oma is dan dat ze er echt zin in heeft.. Ze heeft het namelijk veel te druk en voelt zich daar weer schuldig over. Mja, dan kan ik steeds aanhoren dat ze er eigenlijk geen tijd voor heeft. BIED HET DAN OOK NIET AAN! Toch? Kopje theeeeee!
haha verplicht oma gevoel Ik vind het leuk om te doen maja Mocht je moeder toch ineens een gaatje vinden dan zoek je toch gewoon nog een leuk stofje en maagzuur kan al zo "vroeg" hoor! Ken iemand die het direct vanaf 6 weken had . bleghh Bij mij gaat het ook zo snel. Bij Finn kroop de tijd en nu ben ik al over de 12 weken. Toen dacht ik ook: pffff nog 2 maanden wachten op de 20 weken echo en nu denk jeetje: over 2 maanden alweer een echo! haha
Maja, dat kan best hoor. Ik heb tot ongeveer wk 14 over gegeven. Toen dat minder werd kreeg ik last van maagzuur. Heb heel wat doosje rennies weg gevreten. Heel irritant. Op het laatst was het echt heel erg. Als ik dan ging liggen, dan voelde ik het zo omhoog lopen. Jak... Na de bevalling was het ook direct over.
Ja, maagzuur is echt vervelend idd. Heb het bij Lune ook erg gehad. Heb van mezelf al een 'stoornisje' in mijn maag wat betreft maagzuur en regelmatig medicijnen voor gehad. Heb vanaf week 20 ook half rechtop geslapen. Denk dat dat nu weer zo gaat worden. Nouja, we zien het ook wel. De vk gaf toen trouwens Maalox als tip ipv Rennies, werkte nog wel aardig. Stom dat je niet gewoon zwanger kan zijn zonder kwaaltjes he? Ik begrijp het ook nooit als ik van die verhalen hoor dat vrouwen niet door hebben dat ze zwanger zijn Ik ben america's next topmodel aan het kijken. Ze zijn in Amsterdam. Leuk om te zien hoe allee vooroordelen over NL zijn
hoi hoi mooie foto's gezien ... heerlijke anna , mooie gwen , stoere finn ...marijn ... en lisa en ichy verder leuke stofjes en behangetjes ! @ maja balen van je maagzuur @ dwaas ... tukkie mag toch ! ! ... knuffie @ sm ... he gat wat een discussie dat bed ... hopelijk slaapt ze snel door ! @ de rest een dikke knuffel .
Lekker lui zijn moet kunnen Dwaas! Haha, die Finn, geweldige foto's Stenzo stofjes zijn heel leuk idd. Heb er een legging voor Sofie van gemaakt Maja, maagzuur is niet cool. Balen zeg! Echt erg, meer is er niet blijven hangen O ja, nog wel foto gezien van stoere Bryan die heel goed gekke bekken kan trekken Sofie heeft de paar boontjes die ze heeft gegeten vanavond er weer uitgespuugd. We zaten nog aan tafel toen ze zei: niet pugen. Dan geeft ze dus aan dat ze niet wil spugen, maar het dus wel aan voelt komen. Echt zielig. Ook laat ze erge stinkpoepies. Lijkt dan of dat haar luier helemaal vol zit, maar is alleen maar lucht. Als het aan het eind van deze week nog niet beter is, dan ga ik maar langs de ha. Ze ziet ook zo bleek. Woensdag zou ik met Stijn meegaan naar een schoolvoetbaltoernooi. Nu hebben we toevallig die middag een begrafenis van Piet zijn oom (waar ik totaal niets mee had, hij ook niet) Dus helaas, pindakaas, kan ik hem niet aanmoedigen. Gelukkig nam hij het dapper op.