Oke, had ik dat dus goed onthouden Mys. Tsja, jij bepaald wanneer en of je haar hulp wilt. Ik ben blij dat ik het toen heb gedaan in elk geval. Ik ben 100% veranderd door haar therapie. Euh Dwaasje, zei jij niet dat jij vroeg ging slapen een aantal pagina's geleden?
ik weet t dees,... komt wellicht wel .. zodra ik me rijbewijs heb kom ik zoizo ook naar jou over wat we toen besproken hebben en ik ga zo wel slapen ben moe ...
Hmmm, visueel ingesteld zijn kan ook leuk zijn. Wij hebben gelukkig een stevige en brede strijkplank Ooh had ik trouwens al verteld dat ik 15, 16 en 17 april de massagecursus weer heb en 18 juni examen doe?
zal ik jou dan even uitleggen wat sex is hahaha oh maja weggejaagd..... nou dan moeten we het maar weer over strijken hebben...
Nou, mijn zelfvertrouwen heeft een boost gekregen door het lijnen dus seks is hier ook weer op een hoger pitje gekomen
ooh das fijn deesje !! mja zelfvertrouwen is niet waarom ik geen sex wil , heb er een hekel aan meer nie
En dan zegt Dwaasje straks: nou Deesje, had je niet moeten zeggen, nu wil ik een frikandel speciaal hebben
oh ik heb trouwens wel weer een grappig iets OP niet nieuws was vanavond iets over verkrachting Dus Nick vraagt wat is verkrachten... Pfft altijd lastig dat soort vragen dus ik zeg: Dat is wanneer een persoon jou aanraakt terwijl je dat niet wilt... Zegt Nick: oh dan verkacht ik jou heel vaak want ik zit altijd aan je haar terwijl je dat niet wilt... whahahahha nou ja toen maar uitgelegd dat dat vooral gaat over je geslachtdelen die dan aangeraakt worden.. en dat dat alleen van hem is etc etc etc
Ik had geen zin meer terwijl we in het begin net 2 konijnen waren. Seks is iets waar ik nooit van kon genieten, meer een verplichting zeg maar. Maar ik ben gaan leren ervan te genieten. Ik schaamde me voor mijn lijf en ik denk dat dat wel degelijk meespeelde. Ik ben nu nog niet tevreden over mijn lijf maar al meer dan eerst