Prachtig ventje Mys! Ik kom even afleiding zoeken, pfff het is weer bedtijd voor Sara, en ik word weer aardig op de proef gesteld. Alweer 20 minuten aan het huilen, niet hysterisch of heel hard. Ik kan er zo slecht tegen pfffffffffffffffff
Mooi mannetje hoor Mys! Pfff Supermummy, dat lijkt me zo moeilijk zeg! Hoop echt voor je dat ze het zo opgeeft en lekker gaat slapen! Knuffie!!
Ze huilt niet aan een stuk door ofzo. Er komt nu een boos schreeuwtje om de 3 minuten ofzo. Ik zit in de kamer ernaast en ben aan het gissen of ze in bed ligt, ik denk het wel trouwens. Pfffffffffffffffffffff wat verschrikkelijk zeg, ik hoop dat het zijn vruchten afwerpt.
weet precies hoe je je voelt SM.. knuffff Zo t koninginne gedoe is weer afgelopen.. Dit jaar is er een optocht savonds.. op de 29e??? en Waarom?? niemand die t weet.. nou jaa.. had ik speciaal de 30e vrijgehouden.... tsss. zul je zien.. moet ik de 29e werken.. Gloeiende...nou ja.. Thema dit jaar.. is..laatselijk: Later als ik groot ben wordt ik..... thema van de karren..: groep 1,2,en 3.. Jongens: PIRAAT (is nu ook t werkthema) Meisjes: PRINSES (geheel met koets en al) En t Thema op dat moment is DE RUIMTE.. dus op de kar. ASTRONAUT voor groep 4,5,6 &7.. groep 8 doet niet mee.. Nou ik ben er blij mee.. leuke dingen voor de kiddies.. komt helemaal goed.. ik ga Project Catwalk kijken.. en ondertussen blijf ik hier spieken..
@mys wat een scheetje is bryan toch (zou het in de naam ziten ) ik merk wel dat ik het steeds moeilijker vind dat veel van jullie alweer kindje erna gekregen hebben, dus voor de zwanger onder ons sorry dat ik niet altijd reageer op jullie!!!
Sjonge Ichy, je hebt het er maar druk mee! En wrom op de 29ste? Wel leuk, versierde karren! Hier gaat er ook altijd een optocht van van karren door het dorp. Met de muziek ervoor, boerser kan toch niet whaha De kinderen vinden het prachtig. Hier mogen alleen de kinderen van groep 1, 2 en 3 op de karren. 's Avonds mogen ze nog een keer, maar dan met lampionnen op de kar. Die stralende gezichtjes dan, prachtig!!
hmmmmmm het blijft steeds langer stil tussendoor (sorry hoor dat ik zo egoistisch ben, maar heb het effe moeilijk hier mee!)
hoi hoi hier net terug van de arbeit en ben moe... @Mys leuke foto,s @debora leuke stofjes @Maja bah maagzuur moet er niet meer aan denken had het ook zo erg @Dwaas oeh lekker toch je ze het nodig gehad hebben @Ichy klinkt leuk de dag voor koninginnedag wel vreemd hoor de 29e @Viv heel herkenbaar hoor over de 2e kids @Sm jeetje niet opgeven hoor, hoelaat ging ze erin..misschien een optie om vroeger te doen ze kunnen ook te moe zijn om te willen slapen en daar hyper van worden...ik geef ook maar een gooi hoor zoo dat was het denk anders sorry heb zin in zaterdag!!!!!!!!
geeft niet herken het hoor ...zo erg dat je soms gek in je hoofd van wordt en ja dat heb ik dus ook waardoor ze het weer aan voelt hoe jij je voelt Frusti zoals jij zegt grrr knuffff
Niet opgeven hoor Supermummy. Hoe moeilijk het ook is. Ik weet het, ik heb makkelijk praten. Maar Kas was ook een moeilijke in-slaap-valler. Heb ook heel wat keren met tranen in mijn ogen op de overloop gestaan. Maar na een tijdje ging het elke avond beter.
SM: dit hoorde ik een keer tegen mij zeggen nadat ik het bijna op had gegeven en na heul lang huilen m eruit wilde halen.. "Dan heeft ie dus al die tijd voor niets gehuild.. dan had je m er ook meteen uit kunnen halen.., als je doorzet en hij is zo stil dan heeft het huilen en jouw frustratie ook een doel gehad".. Na deze wijze woorden die ik altijd zal onthouden kan ik het makkelijk handelen...T blijft zwaar hoor als t weer s een avond speelt, maar tis wel absolute waarheid.. Als je sara nu uit bed haalt.. heeft ze EN gewonnen en zal ze de volgende keer weer net zo volhardend zijn in het huilen omdat ze weet dat je uiteindelijk toegeeft EN dan heeft ze ook nog s een verdrietige avond gehad zonder het(uiteindelijke) gewenste resultaat.. (voor haar wel op dit moment maar t doel is rustig slapen).. snap ie m nog??
Owww.. SM, volhouden hoor! Wat Ichy zegt klopt helemaal en onthou ook dat je dit voor HAAR bestwil doet. Zo gauw ze in de gaten heeft dat ze er toch niet uitgehaald wordt kan ze eindelijk een keer rustig gaan slapen, dat is voor haar toch veel fijner? Dan maar even een paar kloten avonden/nachten voor jullie allemaal. Het loont echt als je consequent blijft. Je kan het!!
Sneu dat Sofie weer ziekjes is.. Buikgriepjes enzo treffen jullie wel vaak he? Rot hoor. Beterschap voor het kleine meisje.
Ja Maja, het is een hardnekkig virusje hier. Ik hoop zo dat ze vannacht niet moet kotsen. Nog een vraagje aan jou: had jij nu die zitzak voor Lune bij de Leen Bakker gekocht? Vind hem ook wel erg leuk voor in Sofie haar nieuw kamer
Yep, idd Leen Bakker. Hoop ook dat Sofietje vannacht niet hoeft te spugen. Als haar maagje nog leeg is ws niet.
Thanks voor de lieve woorden meiden, en jullie hebben allemaal hartstikke gelijk wat betreft consequent zijn. Ik heb niet toegegeven en ze ligt al 40 minuten heerlijk te snurken. Ze is zelf terug in bed gaan liggen en heeft zichzelf ook toegedekt. Dit gaat dus in principe iedere avond korter duren als het goed is? Meiske,arme Sofie ziekjes ? Had ik niet meegekregen, beterschap!
In principe wel ja Sara is een hele slimme dame en die heeft gauw genoeg in de gaten dat jullie niet over te halen zijn. Dus als je dit volhoudt weet ik zeker dat ze over een paar dagen gewoon lekker gaat slapen! En het kan natuurlijk best zijn dat ze morgen goed gaat slapen en dan de dag er na ineens weer loopt te spoken maar hou dan ook vol. Ze zal je heus af en toe weer gaan uittesten. Goed gedaan meid! Je mag trots zijn op jezelf en je kleine dametje