Februari Mama's 2008 Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Ariel, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Weet je dat ik dat van iedereen hoor..whahahahahaha...

Ik denk dat t best wel weer zou kunnen gaan kriebelen hoor.. misschien stopt dat nooit, maar ook denk ik dat t beter is om t bij 4 te houden.. een heel klein deel van mij zou misschien nog wel een keer willen, maar ik gooi t erop dat dit nu eenmaal bij t vrouw/moeder zijn hoort.. Om alleen hier op af te gaan is niet wijs denk ik..

Praktisch gezien is het niet handig.. huis te klein..
    Financieel gezien wordt t er ook niet beter op..
    Geestelijk.. vind ik het nu zo af en toe zwaar genoeg..

de enige reden om toch nog een keer te gaan is: tis zo leuk....maar die reden wordt al heel rap na een positieve test om zeep geholpen door kotsen, bekkenpijn, moeheid, dikke buik die in de weg zit, overtijd lopen, bevallen etc...
    dus dan blijft er niet zoveel over...

MOCHT het onverhoopt Toch stiekem op wat voor manier dan toch nog gebeuren dan is het uiteraard absoluut welkom. en zal ik er net zoveel van houden als van de andere kiddies..geen twijfel daarover.. maar ik heb nu de verantwoording voor de kids die ik heb mogen krijgen en niet over de kids die ik eventueel nog zou kunnen krijgen..

Nou ja... hoe danook... ik merk dat ik mezelf steeds duidelijk maak dat t echt klaar is zo.. ik heb er iig geen moeite mee dat ed zich laat helpen.. als ik echt nog een keer zou willen dan zou ik daar moeite mee moeten hebben dacht ik zo..

maar je bent niet de enige hoor die denkt dat nr 5 nog wel komt..whahaha

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oke.. thnx..
    Het mag.. zit er op te wachten.. gekke is dat ik al wel vaker de krampen heb gehad en echt dacht dat ik ongesteld werd.. maar toen gebeurde er niks.. nu voel ik dus totaal niets.. tis ook maar heel weinig, maar toch.. ik wacht t gewoon af.. is t na 2 wk nog zo dan hang ik wel bij de ha aan de deur..whahah..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik ben zoooooooooooooooooooooooo lui vandaaag...

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Balen Supermummy, van je nachtrust. Hopelijk slaapt Nora vannacht beter! Of hoeveel koppen koffie zit je nu?;)

Boney aan de poets. Succes. Badkamer vind ik ook altijd een rotklus. Moet vandaag helaas ook weer gebeuren.

Ichtus, ik vind het super knap van je dat je de bv zo lang hebt volgehouden!! En over ongi: de eerste keer was het bij mij ook de eerste paar dagen wat bruine derrie, daarna openden de sluizen pas goed;)
    En Ed een knoopje, groot gelijk. Ik wil dat Piet dat ook laat doen, maar hij durft niet. Dat zijn natuurlijk niet zijn woorden, want hij zou dat nooit toegeven! Maar een ongeluk zit in een klein hoekje (en daarom ga ik a.s. vrijdag toch maar een testje er tegenaan gooien...)

Fijn hoor Maja, dat je een schoonmaakster hebt die ramen lappen leuk vindt! Ik heb er niet echt een hekel aan, maar heb dan ook weinig ramen. Een raam aan de voorkant en tuindeuren aan de achterkant. Straks in het nieuwe huis wil ik wel een glazenwasser.

Debie, ik ga altijd naar Leen in Oud-Beijerland. In Zierikzee zit er ook een, maar die weet ik niet te vinden.

Sofie is de nacht goed doorgekomen. Om half 7 stond ze in haar bed met een dunne luier. Tien minuten later nog een. Net moest ik nog even naar de wuper en had voor de zekerheid een kotsteiltje meegenomen in de auto. Hebben we daar net geparkeerd, gaat Sofie dus spugen. Gelukkig alles in de teil. Uitgestapt, teilje in een putje leeggekiept en boodschappen gedaan. Nu heeft ze een stukje banaan op en hoop dat dat erin blijft.

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook een neus peuteraar. Constant met die vinger in haar neus. Ze eet het niet op gelukkig (ieuw...)
    Ze komt naar me toe gelopen, vinger in de lucht, en zegt dan wat ze heeft. Ligt er helemaal aan wat ze er uit heeft kunnen vissen:
    "dikke not"
    "drote not''
    "kleine not"
    "heel kein nottie" :D Die vind ik het leukst :D Dat zegt ze dan ook met een heel hoog stemmetje.

Oor doet ze niet. Wil ze wel met een wattenstaafje doen, dat ziet ze mij ook doen en ik doe het ook af en toe bij haar als ik de smeer zie zitten.

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wahaha Meiske! Ik zou echt niet staan te kijken als jij ook maar weer eens zwanger bent.... je bent toch eigenlijk iedere 2 jaar zwanger? ;) En volgens mij zou jij het niet eens zo erg vinden?

7. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    hier geen peuteraar.. NOG niet...komt nog wel.. weet ik zeker..;)

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :$ meiske!
    Vrijdag pas? Nu doen! Haha...

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, heel kein nottie:D Geweldig toch!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    SM, wat stoer trouwens van Sara dat ze zo goed heeft geslapen. Volhouden hoor. Daar heb je heel snel profijt van.

Arme sofie, nog niet helemaal beter.

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, ik zou het niet zo heel erg vinden, maar Piet wil het eigenlijk niet meer. Ach, het zal wel loslopen! Voel me ook helemaal niet zwanger ofzo.

12. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    oeh meiske....overtijd??????????????????????
    en idd.. ed is ook gewoon bang, anders had ie er niet zo lang mee gewacxht hoor, maar zal dit ook nooit toegeven...

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

mee eens!!!!:d

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ben weer thuis zoals jullie zien. Ben zo blij dat het zo goed gaat met Tessa op het kdv. Niks geen tranen meer.
    Heel even hangen en knuffelen en dan gaat ze lekker spelen. Als ik dag zeg zwaait ze nog even. Heerlijk.
    Ik heb lekker inkopen gedaan. En de boodschappen. Ik heb ook net besloten dat ik wel de badkamer ga poetsen, maar gewoon een normale beurt ga geven... Heb echt geen zin in poetsen, dus doe ik maar even snel snel. Als de plee maar schoon is en even snel overal een doekie over.
    Ben ik snel doen. Dan kan ik 12u op de bank met m'n nieuwe dvd. Doei

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Wahahahahaha die Tessa. Vind het zo grappig deze leeftijd.....

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, ben nu nog niet overtijd. Maar heb mijn eisprong gevoeld, dus kon wel nagaan dat er een klein kansje in zit...

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik moet ook echt naar boven aan de poets, maar zoooooooooo geen zin...

zucht.. als ik nu ga ben ik om 12u klaar..(als ik een beetje doorzet).. das ook wel lekker.. anders hang ik maar een beetje te niksen..

t klinkt zo makkelijk als ik het typ..zucht..

**schopt zichzelf de stoel uit en gaat aan de slag**

18. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Meiske.. oh oke.. dan wachten we in spanning af..

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En over een knoopje...
    Vind het stoer dat mannen dat doen. Echt waar! Peter van mij gaat dat echt NOOIT doen. Dat weet ik zeker.
    Beetje inlevingsvermogen mag toch wel vind ik. Wij hebben al ellende genoeg gehad.
    Zwanger, bevallen, jaaaaren al ongesteld enz enz enz... Ik vind het een man min of meer verpicht aan z'n vrouw.
    Hier is het laatste woord dus nog niet over gesproken bij ons. Dat snappen jullie wel. Maar goed, het is voorlopig niet aan de orde.
    En het is hier net als bij maja. Zonder pil heb ik enorm last van m'n ongi en hormonen. Niet echt een optie. Nu ik aan de pil ben vind ik het iets beter, maar ook niet dat ik echt tevreden ben. Heb nog best soms last. En lang doorslikken (zoals de HA zei dat mocht) werk niet, dan krijg ik last van bloedverlies tussendoor.
    Ach, eerst maar eens klaar zijn met kindertjes krijgen, dan zien we wel verder. De komende 10 jaar is het niet aan de orde.

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga de tafel dekken, en dan naar school. Vanmiddag eerst weer rekeningen betalen. Dat stel ik atijd uit, maar moet vandaag echt gebeuren!

Deel Deze Pagina