Ha dames, Hoestie hier? Ik zit even op adem te komen, wat een drukke dagen zeg! Ik kan daar niet zo goed tegen en ben dan ook doodmoe. Kan ook door mijn hb komen. Ze krijgen mijn hb niet omhoog, niet met de ijzerpillen en niet met de vitaminen B12. Ik blijf maar duizelig steeds, moe en weinig energie. Ik heb gevraagd of het met het dieet te maken kan hebben maar dat is niet zo. Ik verlies als ik ongi ben ook erg veel bloed maar dat zou zich in de weken erna moeten herstellen. Alleen dat is dus niet het geval. Meer dan ze nu doen kunnen ze niet oftewel: leren leven met bloedarmoede. Ach ja, zo enorm veel last heb ik er niet van. Ik heb wat over de laatste pagina's gescrollt en ga kijken wat ik heb onthouden. SM, jemig meid, wat een nachten en wat een gevecht met Sara en het slapen. Ik hoop zo dat het volhouden van gisteren heeft geloond en het vanavond beter gaat. Ook met Nora uiteraard en dat je snel een lekker aantal uren door kunt slapen. Dwaasje, haha, jij kan niet tegen lui zijn he . Nick zei toen ook al: mama moet niet op de bank gaan liggen want dan valt ze in slaap. Volgens mij zei je het zelf ook nog. Ach ja, je zal het wel nodig hebben gehad denk ik dan maar. Maja, leuke zitzak voor Lune! Ik had ze zien liggen. Wij hebben een effen kleur genomen toen. We hebben de grootste en die was toen 40 euro. Hij ligt hier ook in de kamer en Luuk en papa en ik hebben er grote lol mee. Je gaat trouwens hard, bijna 20 weken alweer! Mys, wat een lekkere boef is het toch he . Leuke foto's ook! Wanneer had jij je toets ook alweer? En hoe bevalt het werk? Joma, las ik nou ergens dat de markt niet doorging? Maar het was toch al geregeld? Wel balen zeg maar ja, dan maar een andere keer. Meiske, ben benieuwd vrijdag. Gaat het al wat beter met Sofie? Jij valt daar ook van de ene in de andere zieke he? Ichy, wat een lieve plaatjes van Anna en haha, gekke Marijn. Ooh, je sms gekregen maar het hoefde niet meer. Toch bedankt . Ik moet je de foto's nog mailen van Landal (niet vergeten ikke, pfffffff). Even denken......... Botje weet nog niet wanneer en of ze voor nog een kleine gaan. Je hebt gelijk van de knip trouwens, wij hebben alle ellende hoor, die kerels mogen ook wel wat doorstaan. De meeste mannen zijn gewoon mietjes! Vivi bedoelde het misschien niet zo bot, tkwam er alleen wat rot uit. Heb ik ook vaak last van . Ze wil nou eenmaal graag een tweede maar vriendjelief niet. Dan zal het best moeilijk zijn te lezen over baby's en zwangeren. Ik heb dat ook af en toe en ik neem dan gewoon wat afstand. Neemt niet weg dat ik het enorm leuk vind dat kleine grut en het bijzonder vind om weer te lezen over schoppende babytjes en bevallingen. Nou de rest ben ik kwijt, sorry en dikke kus aan allemaal. Ik had allang ongi moeten zijn maar ben het nog steeds niet. Ik was steeds zo mooi regelmatig en deze maand is het een potje. Ik kan niet zwanger zijn (ha heeft getest) maar ik zou er bijna wat van denken. Ik heb ook enorme buikpijn en steken dus ik denk weer een cyste. Ach, we zien het de 27ste april wel bij de gyn. Het dieet gaat goed, 21 kilo eraf nu! Ik voel me op zich best goed alleen ik merk dat de hormonen opspelen. Ik heb net een zak chips leeg gegeten . Ik kon me niet langer beheersen, ik MOEST wat hebben. Ik ga het wel weer meteen oppakken anders is het einde zoek. Hier hebben we alledrie een darminfectie ofzo gehad. Ik had het vrijdag en zaterdag, Luuk heeft het vanaf zaterdag en het is nog niet helemaal over en Olaf had het zondag en gisteren. Die gevoeligheid op zijn darmpjes heeft Luuk toch echt van mij. Het is nu niet meer waterdun maar wel te dun. Hij zit dus nog aan de Kindigest en Norit. Hopen dat het morgen beter gaat anders nemen ze hem niet op het kdv. Donderdag shoppen met mams. Ik moet nu echt nieuwe kleren hebben want alles is te groot. Ik koop een paar goedkope broeken en wat correctieondergoed. Ik heb echt losse vellen aan mijn buik, lelijk. Luuk slaapt vandaag voor het eerst zonder slaapzak, onder een dekbedje. Hij ligt heerlijk te ronken nu en sliep vrij snel. Hopen dat het vanavond weer zo gaat. Ik ben benieuwd of hij er nog onder ligt maar durf nu niet te gaan kijken. Hij slaapt zo licht overdag en ik ben bang dat hij wakker wordt. Zo en nu eerst een bak thee maken en dit posten.
Hai Thirza, Mocht er nog een kleine komen bij ons dan doen we beiden daarna niks. De kans op een zwangerschap is al minder dan 5% en nog veel kleiner over een jaar. Dus wij doen er niks aan.
Ik bedoel dus dat de kans op een zwangerschap bij ons toch al heel klein is dus we gaan geen voorbehoedsmiddel gebruiken. Mocht het nog gaan lukken in april dan ben ik bijna 43 als de kleine er is. Nou dan ben ik echt nog minder vruchtbaar dan die 5% van nu. Dus geen knoopjes, rubbers en pillen hier.
En Dees, al meer dan 20 kilo kwijt, wat ontzettend goed. Ik ben 1 januari ook begonnen met lijnen, alleen het schiet niet op. Ik wil er graag 17 kilo afhebben. En ik ben er nog maar 1 kwijt... Doe ik toch iets heel erg verkeerd. Toch maar eens aan de Sonja Bakker dan .
Even gauw want hier is ook een ventje dat niet slapen wilt... die ga ik zo halen. gisteravond werd ie helemaal overstuur wakker, we mochten hem niet aanraken of niks. totaal van z'n padje af... Denk kies die door moet komen. Hij heeft een uur liggen na snikken in m'n armen. Over wat te doen hierna: Marc wilt max 2 kids en ik heb er altijd graag 3 of 4 gewild. Maar dit was voor dat ik wist dat ik BI zou krijgen. Ik heb nu alweer zo'n enorme pijn dat een 3de er sowieso niet inzit. Ik wil hierna een spiraaltje proberen en anders moet Marc ook maar een knoopje laten zetten. Heeft ie denk ik weinig moeite mee.
Ach gossie, arme Finn Balen dat je nu al zo'n last van je bekken hebt Debora. Daar ben ik bij mezelf ook wel een beetje bang voor bij een eventuele volgende zwangerschap. Ook omdat ik er nog steeds last van heb nu
thirza laat haar nooit huilen, nu twee dagen wel gedaan maar kan me niet bedwingen en ren binnen 5 minuten naar haar toe
Even snel.. Lune staat te springen om te gaan fietsen.. Wou even laten zien dat Lune al echt een ponnietje krijgt en sowieso wat langere haartjes Niet echt een charmante foto maar je kan het wel goed zien. Bekijk bijlage 59146
@Dees... whaha.. ja was een beetje late sms.. nou ja.. beter laat dan nooit he.. euh.. de rest ben ik alweer vergeten.. LUNE.. ik vind het een heule charmantie foto...laat mama maar kletsen.. je staat er prachtig op... Thirza... hoe ik dat doe?? laptop staat in de kamer open.. als ik dan bezig ben spiek ik zo nu en dan en als ik wil post ik een berichtje en ga dan weer verder.. ik ga er niet voor zitten hoor.. ja als ik een bak koffie pak of zoals vanmorgen mijn luie ik misbruik om heerlijk niks te doen.. Maar nu moet ik vliegen..kiddies uit school halen.. laterszzzzzzzzzzzzz
hellotjes.. weer eventjes.. BI vreselijk maar er is werkelijk hoop voor jullie.. Tijdens mijn zwangerschap van NICk was het vreselijk heel erg.. tot 5 dagen per week fysio aan huis toe omdat het zo kut ging.. 2e kindje werd dan ook afgeraden.. na 7 jaar toch gegaan voor 2e zoals jullie weten.. en in die zeven jaar had ik nogsteeds last van BI...Maar zodra ik zwanger was .. was het helemaal over.. op een paar kleine momenten na in de zwangerschap en na mijn bevalling nog 2 dagen last gehad.. en daarna nooit meer....!!!!!! hoe bizar het ook is.. DEES: ja die markt was afgezegd las ik.. het zijne weet ik er niet van JOMA is ook druk geloof... dus haar niet meer gelezen hier...
Ooh ik hoop dat het bij mij ook zo gaat Dwaasje, met de BI. Maar eerst maar eens kijken of Ikdus geschikt is als donor anders gaat het hele feestje niet eens door. Ooh dus jij weet ook niet hoe en wat met de markt? Ik dacht namelijk dat ze zei dat er een mail was ter bevestiging en nu hebben ze afgezegd? Jammer hoor, had er zin in maar ook lekker om wat zooi kwijt te zijn. Hai Lune, lekkere lach heb je toch. Luuk zei meteen: hallooooo kindje . Ik zei dat is Lune. Zegtie wijzend naar zichzelf: nee, Lu . Oftewel, er is maar 1 Lu en dat is Luuk en niet Lune Ichy, ja ik had een ecard willen sturen namelijk vorige week en had aan 2 het emailadres gevraagd. Van beiden geen reactie dus maar een krabbel gedaan
Luuk heeft trouwens heel goed geslapen vanmiddag. Ik kwam boven en verwachtte dat hij er wel uit zou zijn gegaan maar nee hoor. Hij lag heerlijk onder zijn dekbedje en wilde er niet eens onderuit komen . Nu duimen dat het vannacht weer zo goed gaat en hij zich niet bloot schopt ofzo
Dees k dacht al zoiets ja..... Hier net een afspraak gemaakt voor marijn met de ha.. hij is steeds maar ziekjes.. niet echt ziek, maar ziet er ook niet gezond uit zeg maar.. nu had ie al steeds plekjes bij zijn mond, maar nu zit zijn hele wang eronder.. kan er donderdag terecht.. wordt ie eerder ziek of krijgt ie pijn dan weer bellen..heb een foto gemaakt voor het geval het donderdag weer weg is.. zal ik straks ff hier plaatsen...
er zitten ook velletjes/kortsjes op, maar dat zie je op de foto niet.. in het echt ziet t er erger uit..
Misschien een soort uitslag/eczeem door weinig weerstand? Als hij de laatste tijd ook niet fit is.. Merk aan Lune haar huid ook vaak hoe haar weerstand is. Ze is dan veel gevoeliger voor koortsblaartjes, eczeem, krentebaard etc. Wat heerlijk dat Luuk zo goed slaapt Voor jou ook fijn Dees. We zijn terug van het fietsen. Hebben bij de hertjes gekeken en nog even bij de babycare binnengelopen. Leuke kleertjes weer van bfc en name it gezien, pff.. Gelukkig had ik geen geld bij me Daarna snel langs mijn ouders gefietst want ik moest ontzettend nodig piesen en we zijn net weer thuis. Heerlijk om buiten te zijn! Word er helemaal blij van. Lune zo even verschonen ('mama, Nune poept!.. alsof ik het niet ruik) en dan mag Lune nog even voor de tv.
kan heel goed maja.. denk dat ie in de afgelopen 4 maanden goed en wel 1 wk echt lekker in zijn vel heeft gezeten.. ik wacht weer rustig af...
Hm, vreemd Ichy maar inderdaad, iets van eczeem ofzo. Luuk heeft ook vaak plekjes rond zijn mond als hij ziekjes is. Ik twijfel bij Luuk ook of ik zal bellen met de ha. Hij heeft vanaf zaterdag diarree. Geen verhoging en verder is hij prima te pas maar wel waterdunne poep. Gisterenochtend was het wat dikker zei schoonma maar gisterenavond weer behoorlijk dun. Het is nu geen water meer maar wel erg dun. Vanmorgen had hij weer een dunne luier en nu geen ontlasting meer gehad. Hij drinkt thee, water en eet cracottes en droge toastjes de hele dag. Gelukkig vindt hij dat ook lekker. Hij heeft vandaag 2x 1 Norit op en krijgt elke 3 uur 2 Kindigest. Verder weet ik het ook niet. De ellende is alleen dat het kdv hem niet wil als hij diarree heeft. Dus ik hoop dat het vandaag beter gaat. Dan hoeven ze hem alleen nog Kindigest te geven om het even te onderhouden zeg maar. Ooh heerlijk Maja, naar buiten. Wij zijn net een poosje in de tuin geweest. Luuk en ik hebben jonggingpakkendag vandaag dus gaan verder niet de hort op.
nee weet het ook niet precies... zoals ik al zei.. JOMA is errug druk met knippen en werken ed... ik heb haar nog niet gesproken... en die bevestiging was dan waarschijnlijk een bevestiging van het mailtje denk ik... Oh elise haar muts is echt helemaal kapot.. heb het nog niet eerder zo meegmaakt met haar.. zooooo zielig.. ze doet normaal nooit moeilijk met luier verschonen nu wil ze echt niet... Lijkt mij eerlijkgezegd ook pijnlijk zoals het er uit ziet... helemaal open...blaghh arme zij... DIKKE LAAG SUDOCREME!!!!!! ze heeft van de week ook diarree gehad een paar dagen wellicht ene reactie....