ik kan het niet zo goed zien IChy.. maar dit lijkt niet op krentenbaard... maar nogmaals ik kan het niet zo goed beoordelen...
Ach jee, arme Elise. Luuk had zaterdag en zondag een rood zakkie en piemeltje door de diarree. Hier doet billencreme van Weleda echt wonderen. Bij hem helpt niks anders tegen kapotte billen en een rood zaakje
Dwaas, zou ook een schimmeltje kunnen zijn. Dan gaat het ook zo kapot. Wel sneu zeg.. Lune heeft het ook eens gehad, DRAMA met verschonen, zoo zielig! Riep ook steeds 'zeer! mama niet doen..!' gussie.. Dees, wat heerlijk.. een joggingpakkendag En jullie hebben natuurlijk ook een heerlijke tuin om gewoon even buiten te zijn. Ichy, ik heb ook niet het idee dat het krentenbaard is. Maar het kan het nog wel worden, dus idd even in de gaten houden. Als het erger wordt zou ik gewoon een bezoekje aan de ha brengen. Heeft ie er ook last van? Pff, ik ben steeds op funda aan het kijken naar huizen.. Wil eigenlijk wel verhuizen maar we wonen hier nog maar net (bijna 2 jaar) en we kunnen ons toch niks duurders veroorloven, ik moet eerst een vaste baan. En Jeroen wil ook nog niet weg dus het kan ook allemaal niet maar ik mag toch stiekem wel kijken?
whahah MAJA altijd leuk huizen kijken.. doe ik ook hoor.. maar wil hier ook echt niet weg Oh en MAJA als het een schimmeltje is moet ik dan naar de HA of gaat dat vanzelf over?
ben hier weer mijn heerlijke zuurkool ovenschotel aan het maken.. mmmjammie... en ik kan het meteen opeten ik hoef er niet eens eerst voor te bevallen
Kijken mag altijd maar Olaf krijgt het altijd benauwd als ik naar iets aan het kijken ben Ja we hebben een fijne tuin alleen nog steeds hebben de buren geen schutting gezet. De coniveren zijn er nu een week uit en we kijken zo bij elkaar in de tuin en hun ook bij ons in huis. Na al die jaren zo vrij te hebben gezeten en niks van de buren te hebben gezien kan ik hier niet aan wennen. Ik hoop dat ze snel die schutting gaan zetten hoor. Ooh, ma had hier vorige week wat hoor . We kwamen thuis na het werk en zij kookt dan altijd. Ziet ze ineens dat de aardappels staan te verbranden dus hup, rukt ze die pan van het vuur en kwakt hem zo op het aanrecht. Euh, op het blad dus. Nu zit er een schroeiplek in en bubbels. Het is een complete keuken en het blad past bij de keuken dus zal vernieuwd moeten worden . Ze heeft de verzekering al gebeld dus ik ben benieuwd. Ook wat het gaat kosten om een nieuw blad op maat te laten maken
ohhh daar ben ik dus ook altijd bang voor maurice zou ook zomaar een pan op het aanrecht kunnen zetten,,,,
Kheb er een foto bij gedaan. Iemand een idee wat de kosten zijn? Als de verzekering niks betaald dan wil ma zelf betalen maar ik ben bang dat het een hoop zal zijn. Ik hoef hem niet perse meer passend bij de keuken te hebben, mag ook grijs gemarmerd ofzo. Nu is hij exact hetzelfde als de kastjes
Ach gossie. Ik heb zaterdag verschrikkelijke buikpijn gehad met enorme krampen. Een wee was er niks bij. Luuk zag dat ik pijn had en zei steeds: mama kus, ovuh. Het heeft blijkbaar indruk gemaakt want nu zegt hij steeds: mama buik auw. Nah, hij zegt steeds meer. Nu zegtie ineens: mama boos, mama huiluh. Hoe hij daaaaaar nou weer bij komt . Hij zegt dit tijdens het kleuren
Nou heb ik een huisje gevonden die we makkelijk kunnen betalen.. Als ik straks een baan heb kunnen we verbouwen en uitbouwen enzo.. Huis te koop: Boven Oosterdiep 46 9641 JS Veendam - Foto's [funda] Jeroen is stom!!!!!
Het is ook niet groot maar hij is zo schattig!!!! En er is wel ruimte om uit te bouwen, de tuin is 34 meter diep en 10 meter breed..
goedenavond meiden hier druk, druk en jullie lekker gekletst vandaag...waar halen jullie de tijd vandaan hihi vanmorgen eerst tandarts geweest toen naar Action geweest gwen bij me pa gebracht blijft ze logeren toen boodschappen en toen om 13.30 de tuin ingedoken me bestrating met hogedruk gedaan...men wat was tie groen ben 2 uur mee bezig geweest maar is echt weer als nieuw toen de schuur opgeruimd met ls gevolg dat ik morgen nar de vuilstort moet dus ruimt weer op en heb weer ruimte en kan bij me fiets als ik er zin in heb was 18uur binnen dus 4,5 uur buiten geweest toen snel een maaltijdsalade naar binnen gemikt...en zit nu uitgevloeid met nog een vieze spetterkleding van de hogedruk..zo eerst douche..dan kom ik weerrrr.....oh ja morgen uitslapen wat heerlijk gwen is er natuurlijk niet
whoeeehahahahahaa jullie raden het nooit maar elise heeft op de wc geplast... Ik laat haar ivm die uitslag in haar blote bips lopen en opeens zegt ze.. plassen dus wij naar de WC en jawel.... een plasje... wat een FEEST