Wat stoerrrrr van Elise!! HOERA!! Goed hoor! Leuke foto's ook, allebei helemaal trots Hihi, ja de huizen zijn hier idd goedkoop. Wij hebben een compleet en ruim nieuwbouwhuis (tussenwoning) voor 134.000 euro vrij op naam. Geen geld als je ziet wat voor ruimte en comfort je er voor hebt. Ik voel me alleen nooit zo thuis in nieuwe huizen, ben opgegroeid in oude huizen en daar zit zoveel meer sfeer in. Dus ons nieuwe huis moet in elk geval sfeer hebben En ruimte buiten.
Hier ben ik ook verliefd op.. Huis te koop: J. Kammingkade 19 9648 KN Wildervank - Foto's [funda] Maar die is dan voor als ik werk heb haha! Dus kan ik wel uit m'n hoofd zetten. Ik ga naar m'n vriendinnetje, stukkie wandelen en thee drinken. Fijne avond iedereen!
ohhh jeeetje mina dan ben ik echt een dief van eigen portomonnee... dit huis waar ik in woon is gewoon niet schrikken want jullie hebben waarschijnlijk een vrijstaande villa hiervoor.. 260.000
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nu weet ik het zeker.... ik ga naar wildervank!!!!!!!!! wat een schitterend huis
Wowwwwwwwwwwww wat knap Elise! Ik snap dat je trots bent Dwaasje! Jullie huis 260 joh? Tsja, hangt er vanaf waar je ergens zit. In Drente en Groningen zijn ook hele andere prijzen dan in bijvoorbeeld Tilburg. Hier zijn de huizen ook niet duur. Wij hebben dit gekocht voor 171.000 en het was 2 jaar later 214.000 waard. Geen idee wat nu de waarde is.
Joma, je hebt een vrije dag en gaat vervolgens de hele dag poetsen en opruimen haha. Ach ja, ik maak er ook op die manier meestal gebruik van als Luuk er niet is. Hij ligt op bed. Ik ben benieuwd of hij vanavond nog onder zijn dekbedje ligt. Spannend hoor, zo'n eerste nacht zonder slaapzak.
Voor bijna 3 ton http://www.hebbes.be/Immo/huizen-te-koop-belgie/2360_oud-turnhout/zoekertje?AdID=6345905&ResNr=2&Res=6345905,6087092&ResPos=0&CatID=3&DestID=1&Nat=True&Pos=1&Off=30&ProvID=1&Zips=447&Ord=iad_date&Dir=1&PriceFr=250000&PriceTo=299999
en als ik woerden in toets met een max van 150000 dan kom ik op 2 garages uit.... is dat wat..... pfffft
oooh wat een prachtig huis maja! (die 1ste!!) En voor dat geld. Ik vroeg al aan Marc of ze daar ook grafisch vormgevers zoeken haha Ons huis was 179000 maar wel compleet uitgeleefd, vorige bewoner heeft een wietplantage op zolder gehad etc etc
Whoepsie, ik zie net dat een paar huizen hier verderop te koop staat voor 269.000 Welkom bij Huis Te Koop. De grootste particuliere huizensite van Nederland.
jaaa was er weer ....Elise geplast op de Wc ohhh wat een grote meid!!! Maja jeetje das echt voor niks daar die huizen.... Dees ja moest ff me dag nuttig besteden en moet zeggen buiten bezig zijn vindt ik heerlijk en voel me ook voldaan moe nu en was heerlijk weer. oh ja die mail die ik de eerst keer gelijk kreeg was trouwens een bevestigingsmail dat ze mijn mail ontvangen hadden ohhh vergeet ik me bakkie thee zoo terug...
Ja zoiets dacht Dwaasje al Joma. Jammer maar dan snel wat nieuws plannen maar. Buiten bezig zijn is ook heerlijk. Ze geven hier donderdag 18 graden op, lekker toch?